Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017

Το "κακό" είναι ότι οι υποψήφιοι βρίσκονται παντού γύρω μας. Απλά θα πρέπει να επιλέξουμε πώς θα θέλαμε να τους προσεγγίσουμε


Υπάρχουν πολλά εργαλεία - πολλοί τρόποι να εντοπίσετε και να δημιουργήσετε υποψηφίους.

Και όλοι οι τρόποι δουλεύουν - αν μάθουμε πώς να τους χρησιμοποιούμε σωστά.

Πολλές φορές, ακούμε συνεργάτες μας να λένε, "Η διαφημίσεις δεν δουλεύουν."

Αλλά, ισχύει αυτό;

Φυσικά και όχι. Γνωρίζουμε ότι οι διαφημίσεις δουλεύουν. Αν δεν δούλευαν, τότε ποιος πληρώνει όλα αυτά τα διαφημιστικά στην τηλεόραση; Αυτό που θα έπρεπε να λέει ο συνεργάτης μας είναι ότι, "Οι διαφημίσεις μου δεν δουλεύουν."

Μόλις ένας συνεργάτης μας αναλάβει την προσωπική ευθύνη, τότε η ανεύρεση υποψηφίων αρχίζει να αποκτά νόημα. Αν οι διαφημίσεις/αγγελίες ενός συνεργάτη μας δεν δουλεύουν, τότε αυτός ο συνεργάτης έχει δύο επιλογές:

Να επενδύσει το χρόνο και τα χρήματα για να μάθει πώς να κάνει τις διαφημίσεις του να δουλεύουν ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί με επιτυχία άλλους διαφημιζομενους, ή
Αν ο συνεργάτης μας δεν θέλει να κάνει αυτή την επένδυση, τότε απλά μπορεί να επιλέξει διαφορετική μέθοδο/τρόπο ανεύρεσης υποψηφίων.

Ίσως ένας συνεργάτης μας πει, "Τα social media δεν δουλεύουν."

Ισχύει αυτό; Φυσικά και όχι.

Τα social media δουλεύουν. Νομίζω ότι το Facebook και το Instagram θα υπάρχουν και πολύ καιρό ακόμα. Η αλήθεια είναι:

"Ο τρόπος που ο ίδιος προωθεί την επιχείρησή στα social media δεν δουλεύει."

Τώρα, ο συνεργάτης μας έχει δύο επιλογές όπως πριν. Να επενδύσει και να μάθει πώς να κάνει τα social media να δουλέψουν ή να επιλέξει διαφορετική μέθοδο.

Τι άλλο ακούμε από συνεργάτες μας ότι δεν δουλεύει;

"Τα τηλεφωνήματα σε αγνώστους δεν δουλεύουν."
"Οι επιχειρηματικές συναντήσεις σε ξενοδοχεία δεν δουλεύουν."
"Τα webinars δεν δουλεύουν."
"Τα αυτοματοποιημένα webinars δεν δουλεύουν."
"Το ίντερνετ μάρκετινγκ δεν δουλεύει."
"Οι συναντήσεις δικτύωσης δεν δουλεύουν."
"Τα φέιγ βολάν δεν δουλεύουν."

Το ίδιο ισχύει και για όλες τις μεθόδους ανεύρεσης υποψηφίων. Οι συνεργάτες μας θα πρέπει να βρουν μία μέθοδο ανεύρεσης υποψηφίων την οποία απολαμβάνουν και μετά να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τη συγκεκριμένη μέθοδο - ή να επιλέξουν μία άλλη.

Κάποιες δεν ταιριάζουν στο αντικείμενο που εμπορεύεται η εταιρία σας ή στην προσωπικότητά σας. Αλλά το σημαντικό είναι να βρείτε τουλάχιστον 3-4 μεθόδους μπορείτε να κάνετε - και μετά, χρησιμοποιώντας αυτές τις μεθόδους, να βγείτε και να χτίστε μία πολύ δυνατή ομάδα!

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Στην εκπαίδευσή μου, "Το Πλάνο των 90 Ημερών", αναλύω 10 διαφορετικές μεθόδους ανεύρεσης υποψηφίων μεταξύ γνωστών και αγνώστων, οι οποίες είναι δοκιμασμένες και αποτελεσματικές. Επίσης, στην εκπαίδευση αυτή αναλύω ακριβώς πώς να κάνετε την κάθε μία καθώς και πόσο από την κάθε μία χρειάζεται να κάνετε για να σας δώσει αποτελέσματα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online