Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Γιατί τα πηγαίνουν τόσο καλά στο Δικτυακό Μάρκετινγκ οι Εσωστρεφείς;


Για κάποιο λόγο, υπάρχει η εσφαλμένη αντίληψη ότι για να πετύχει κάποιος στο δικτυακό μάρκετινγκ, χρειάζεται να είναι εξωστρεφής, ομιλητικός, να έχει "μπλα μπλα" κλπ. Ωστόσο, η αλήθεια απέχει πολύ από αυτό. Πολλοί (αν όχι οι περισσότεροι) πετυχημένοι στο δικτυακό μάρκετινγκ, είναι εσωστρεφείς.

Κι εγώ είμαι εσωστρεφής.

Γιατί λοιπόν τα πηγαίνουν τόσο καλά στο δικτυακό μάρκετινγκ οι εσωστρεφείς;

Οι εσωστρεφείς ακούνε. Είναι καλοί ακροατές. Αν ο σκοπός μίας επιχείρησης είναι να λύνει τα προβλήματα των υποψηφίων της, τότε πρώτα απ' όλα, πριν προτείνουμε τη λύση μας, χρειάζεται να γνωρίζουμε ποια είναι τα προβλήματά τους. Δεν μπορούμε να μάθουμε αυτά τα προβλήματα αν μιλάμε μόνο. Θα πρέπει να ακούμε κιόλας.

Αν χρειάζεστε μία καλή ερώτηση για να βρείτε τα προβλήματά τους; 

Πείτε... "Πώς το εννοείς αυτό;"

Ή απλά ξεκινήστε την ερώτησή σας με τη λέξη "Γιατί;"

Μετά, καθίστε και αφήστε τους υποψηφίους σας να μιλάνε για το αγαπημένο τους θέμα: Τον εαυτό τους!

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Γίνε εξαιρετικός στην επικοινωνία, μαθαίνοντας τις 10 δεξιότητες επικοινωνίας. Είχα μιλήσει για αυτές, σε ένα συνέδριο πρόσφατα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online