Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2016

Νέα Δεξιότητα Επικοινωνίας: Μάθετε Να Αναγνωρίζετε το Ενδιαφέρον


Μία από τις πιο σημαντικές δεξιότητες που μπορείτε να αναπτύξετε, όσον αφορά την ανεύρεση υποψηφίων, είναι η δεξιότητα του να αναγνωρίζετε το ενδιαφέρον στους ανθρώπους που μιλάτε.

Πολύ συχνά, μιλάω με συνεργάτες μου ή με δικτυωτές από διάφορες εταιρίες και μου λένε ότι μίλησαν σε κάποιον, έδειξε πραγματικό ενδιαφέρον, αλλά τελικά δεν ήθελε να βρεθούνε για να του δείξουν τη δουλειά. Ή ότι τελικά δεν ήρθε στο ραντεβού ή δεν μπήκε να δει το webinar. Και αν αυτό συμβεί αρκετές φορές, έχουμε έναν συνεργάτη που απογοητεύεται. Απογοητεύεται γιατί, ενώ έχει πολλούς ανθρώπους που "ενδιαφέρονται" τελικά πολύ λίγοι βλέπουν καν την παρουσίασή του και κανείς δεν ξεκινάει (ή ξεκινάνε ελάχιστοι).

Η δεξιότητα που χρειάζεται να αναπτύξετε εδώ, είναι το να μπορείτε να αναγνωρίσετε το ενδιαφέρον στους ανθρώπους που μιλάτε. Ο Jim Rohn είχε πει ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ του "είμαι ευγενικός" και "ενδιαφέρομαι". Μπορεί κάποιος να ανταποκρίνεται με ευγενικό τρόπο σε αυτά που του λέτε, ωστόσο δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ενδιαφέρεται για αυτό που του προτείνετε.

Όταν μιλάω με υποψηφίους, έχω συνεχώς ανοιχτές τις "κεραίες" μου, ώστε να "πιάνω" ακόμα και την παραμικρή ένδειξη ότι ενδιαφέρονται ή ότι δεν ενδιαφέρονται. Πολλές φορές είναι ένα μικρό κόμπιασμα, ένα ξεφύσημα, μία παύση, ένα επιφώνημα, το γεγονός ότι κάνει πολλές ερωτήσεις και είναι ακόμα μαζί σας στο τηλέφωνο, κοκ.

Οπότε, πέρα από αυτά που ακούτε, πέρα από τα λόγια που ακούτε, χρειάζεται να μάθετε να ακούτε και αυτά που λέγονται πίσω από τα λόγια τους. Αν αυτή τη στιγμή δεν έχετε αναπτυγμένη αυτή την δεξιότητα, μην ανησυχείτε· μπορείτε να την αναπτύξετε. Ηχογραφήστε συνομιλίες σας με υποψηφίους και ακούστε ξανά τη συζήτηση. Ακούστε τον τόνο της φωνής τους, πώς ανταποκρίνονται σε αυτά που λέτε, την έντασή τους, τις παύσεις τους ή οτιδήποτε δείχνει ότι όντως ενδιαφέρονται για αυτά που λέτε ή αν είναι απλά ευγενικοί. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση που ένας δικτυωτής μιλάει με κάποιον που δεν ενδιαφέρεται καθόλου, που το δηλώνει ξεκάθαρα μέσα από τα λεγόμενά του αλλά και από τη στάση του σώματός του (ακόμα και αν είναι τηλεφωνική η επικοινωνία) και ο δικτυωτής, συνεχίζει να του μιλάει. Δεν πιάνει καθόλου τα σήματα που του δίνει ο υποψήφιός του. Το μόνο που σκέφτεται είναι, "Αυτός χρειάζεται οπωσδήποτε τη δουλειά μου/τα προϊόντα μου" ή "Τον χρειάζομαι στο δίκτυό μου" κλπ.

Δεν ξέρω πόσο καιρό ασχολείστε με τη δικτύωση, αλλά πιθανόν θα έχετε καταλάβει ότι δεν πρόκειται να κάνουν όλοι αυτή τη δουλειά και μάλιστα, δεν χρειάζεται να κάνουν όλοι αυτοί τη δουλειά. Οπότε, μάθετε να ακούτε αυτά που λέγονται, αλλά και αυτά που ΔΕΝ λέγονται. Ακούστε ηχογραφημένες συνομιλίες σας μαζί με τον ανάδοχό σας ή τον προπονητή σας και αναπτύξτε και βελτιώστε τη δεξιότητα του να αναγνωρίζετε το ενδιαφέρον στους υποψηφίους σας.

Και μόλις αναγνωρίζετε ότι ΔΕΝ ενδιαφέρονται πλέον, τότε φροντίστε να ολοκληρώσετε τη συζήτηση το συντομότερο δυνατόν. Από την άλλη, αν αναγνωρίσετε το ενδιαφέρον (παρά τους δισταγμούς), τότε είναι καθήκον σας να βοηθήσετε αυτό το άτομο να ξεπεράσει οποιοδήποτε εμπόδιο βάζει μόνο τους στον εαυτό του και να ξεκινήσει συνεργασία μαζί σας.

Αυτή είναι μία από τις αγαπημένες μου και πιο χρήσιμες δεξιότητες που δεν είχα, αλλά κατάφερα να αναπτύξω τα τελευταία χρόνια.

Θα σας δω στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Μάθετε τις 10 Δεξιότητες Που Έχουν Ανεπτυγμένες Όσοι Θεωρούνται "Χαρισματικοί" στην Επικοινωνία!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online