Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

10 Πρωινές Συνήθειες Που Έχουν Οι Πετυχημένοι


Οι πρωινοί άνθρωποι είναι πετυχημένοι άνθρωποι. Απλά ρωτήστε οποιονδήποτε CEO (Γενικό Διευθυντή), πολιτικό, επαγγελματία αθλητή ή εφευρέτη - όλοι ξεκινούν την ημέρα τους από τα χαράματα, αποκτώντας ένα προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Δημιουργήστε μία ρουτίνα και κρατήστε την. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η δύναμη της θέλησης είναι πιο δυνατή το πρωί πριν έρθει η κούραση και οι άλλες προτεραιότητες. Υιοθετήστε μία πρωινή τελετουργία και αρχίστε να βλέπετε ΜΕΓΑΛΑ αποτελέσματα. Οπότε, μην πατήστε το κουμπί της αναβολής στο ξυπνητήρι σας και διαβάστε μερικές συμβουλές για να εγγυηθούν ένα πιο παραγωγικό μέλλον!

1. Σηκωθείτε Μία Ώρα Νωρίτερα:

Υπάρχει η 25η ώρα στην ημέρα. Απλά κοιμάστε εκείνη την ώρα. Το να ξυπνάτε μία ώρα νωρίτερα θα είναι κάτι που θα σας πάρει λίγο χρόνο για να το συνηθίσετε, αλλά μόλις το κάνετε συνήθεια, δεν θα κοιτάξετε ποτέ ξανά πίσω. Έρευνες έχουν δείξει, ότι αυτοί που ξυπνάνε νωρίς το πρωί, όχι μόνο είναι πιο αισιόδοξοι και ευσυνείδητοι, προλαμβάνουν επίσης τα προβλήματα και τα ελαχιστοποιούν πιο αποτελεσματικά. Το οποίο φυσικά είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία στον επιχειρηματικό κόσμο.

2. Οραματιστείτε!

Οι πρωινές ώρες βοηθούν στην ενδοσκόπηση. Απολαύστε την ησυχία και αφιερώστε λίγο χρόνο για να σχεδιάσετε την ημέρα σας. Σκεφτείτε διεξοδικά τους στόχους και τις εργασίες της ημέρας σας. Κρατήστε ό,τι σημειώσεις χρειαστεί για να βεβαιωθείτε ότι η ημέρα σας θα είναι πιο ήρεμη και πιο αποδοτική. Έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα και δύο λεπτά οραματισμού και θετικής σκέψης, μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση και τη διαύγειά σας για την ημέρα που έρχεται.

3. Φάτε Πρωινό:

Ο χρόνος είναι μία πολυτέλεια, απολαύστε τον και ταΐστε τον εαυτό σας με ένα ολοκληρωμένο πρωινό. Καθίστε με την οικογένειά σας και απολαύστε ένα πλούσιο μπολ βρώμης ή πρωτεΐνης. Προμηθεύστε το σώμα σας με καύσιμα για τις εργασίες που βρίσκονται μπροστά σας. Θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε σταθερή συγκέντρωση κατά τη διάρκεια της ημέρας.

4. Πείτε Αντίο Σ' Αυτή Τη ΜΕΓΑΛΗ Εργασία:

Βάλτε τη λίστα των εργασιών σας σε σειρά προτεραιότητας, τοποθετώντας την πιο δύσκολη και επίφοβη εργασία στην κορυφή της λίστας σας. Αντί να την αφήνετε να σας στοιχειώνει όλη μέρα, γλιτώστε τον εαυτό σας από το μαρτύριο και το άγχος και κάντε την πρώτη απ' όλες το πρωί. Θα νιώσετε μία αίσθηση ανακούφισης και θα είστε περισσότεροι έτοιμοι και πρόθυμοι να αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε βαρετή εργασία ακολουθεί. Εξάλλου, το πρωί είναι η στιγμή που έχετε συνήθως περισσότερη ενέργεια και νιώθετε περισσότερο ξεκούραστοι. Βγαίνετε κερδισμένοι όπως και να 'χει!

5. Μάντρα Παρακίνησης:

Βήμα Ένα - Ψάξτε βαθύτερα μέσα και δείτε τις σας εμπνέει. Βήμα Δύο - Δημιουργήστε ένα μάντρα (μία δήλωση). Βήμα Τρία - Επαναλάβετε το ίδιο μάντρα κάθε πρωί στον εαυτό σας. Βήμα Τέσσερα - Αναπνεύστε και χαλαρώστε. Θα νιώσετε περισσότερο κινητοποιημένοι και συγκεντρωμένοι παρά ποτέ στο παρελθόν.

6. Κινηθείτε:

Η πρωινή γυμναστική όχι μόνο σας δίνει μία ώθηση ενέργειας, σας τονώνει, διασφαλίζοντας ότι οι αισθήσεις σας λειτουργούν κανονικά. Θα νιώσετε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε όποιο πρόβλημα κι αν συναντήσετε. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι είναι λιγότερο πιθανόν να βρουν δικαιολογίες νωρίς το πρωί. Οπότε με λιγότερους περισπασμούς, δεν έχετε πλέον καμία δικαιολογία να μην βάλετε το ξυπνητήρι σας 15 λεπτά νωρίτερα και να κάνετε ένα μία 5λεπτη άσκηση.

7. Πακετάρετε Σκανκς!

Το να τρώτε, δίνει καύσιμα στο μυαλό σας, βελτιώνοντας την προσοχή σας, την παραγωγικότητά σας και τη μνήμη σας. Σχεδιάστε τα σνακς σας από πριν και βάλτε μερικές μπάρες στη τσάντα σας. Προτιμώ μπάρες με πρωτεΐνες, οι οποίες είναι φυσικές και αποτρέπουν το ζάχαρό μου να πέσει πολύ χαμηλά. Το να τρώτε σνακ έξυπνα, είναι κρίσιμο για να κρατάτε το μεταβολισμό σας σε λειτουργία και το μυαλό σας να δουλεύει στο πλήρες δυναμικό του κατά τη διάρκεια μία γεμάτης ημέρας.

8. Πετάξτε Το!

Μάθετε να αφήνετε τα πράγματα που δημιουργούν ακαταστασία στη ζωή σας. Είναι άλλο πράγμα να προσπαθείτε να καθαρίσετε το μυαλό σας, αλλά μερικές φορές θα πρέπει να πετάξετε κάτι για να νιώσετε ελαφρύτεροι. Οπότε ξεφορτωθείτε κάτι - παλιά περιοδικά, αλληλογραφία, εφαρμογές στο κινητό σας, παλιές αποδείξεις ή έγγραφα και δείτε πως αλλάζει η στάση σας μέσα στην ημέρα. Οι ζωές μας γίνονται πολύ εύκολα ακατάστατες, αλλά μπορούν να γίνουν εξίσου εύκολα τακτοποιημένες. Θυμηθείτε το αυτό.

9. Πηγαίνετε Νωρίς Για Ύπνο:

Αν θέλετε να δείτε ένα ακόμα επεισόδιο της αγαπημένης σας σειράς, ξανασκεφτείτε το. Το να έχετε την κατάλληλη ποσότητα ύπνου είναι κρίσιμο όχι μόνο στην πνευματική σας υγεία και δημιουργικότητα αλλά και στον έλεγχο του βάρους σας. Όταν οι βιορυθμοί σας είναι εκτός ισορροπίας προκαλείται χάος σε όλο σας το σύστημα. Το να έχετε την ποσότητα ύπνου που χρειάζεται το σώμα σας, σας προετοιμάζει για την επιτυχία σε οτιδήποτε άλλο θέλετε να πετύχετε. Οπότε ξεκουραστείτε, έχετε πολλά να πετύχετε αύριο!

10. Σιωπή:

Το να ξυπνάτε νωρίς σας προσφέρει ευκαιρίες που λίγοι μπορούν να απολαύσουν - δείτε τον ήλιο να ανατέλλει, ακούστε τον ήχο των πουλιών που κελαηδούν και απλά μείνετε ακίνητοι. Πάντα είμαστε σε κίνηση. Καθίστε και απολαύστε την πρωινή ηρεμία. Είναι μία σύντομη στιγμή όπου μπορείτε να είστε μόνοι σας με τις σκέψεις σας. Απλά αναπνεύστε.

Μετάφραση από το forbes.com

Θεόδωρος Αραμπατζής

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online