Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015

Σκέψου τι Μπορεί να Χάσεις


Άνθρωποι μπαίνουν στο δικτυακό μάρκετινγκ.
Άνθρωποι βγαίνουν από το δικτυακό μάρκετινγκ.

Αυτό είναι δεδομένο. Αυτό άλλωστε συμβαίνει στα πάντα. Άνθρωποι τα παρατάνε από το σχολείο, το πανεπιστήμιο, από μαθήματα ξένων γλωσσών, πολεμικών τεχνών, μουσικής. Άνθρωποι ξεκινάνε γυμναστήριο, πληρώνοντας ετήσια συνδρομή και μετά από 2 εβδομάδες σταματάνε και δεν ξαναπατάνε.

Γιατί συμβαίνει αυτό;
Δεν ξέρω...και ίσως και να μην έχει σημασία. Απλά συμβαίνει. Είναι ένα δεδομένο.

Όταν μιλάμε στους ανθρώπους για την επιχειρηματική μας ευκαιρία, συνήθως τους λέμε τι μπορεί να κερδίσουν αν ξεκινήσουν, ποια είναι τα οφέλη, πώς μπορούν να βοηθηθούν οικονομικά κλπ.
Επίσης, όταν έχουν ξεκινήσει, συνεχίζουμε να τους λέμε πως θα αυξήσουν το εισόδημά τους αν δουλέψουν, πόσα θα κερδίσουν αν έρθουν σ' αυτή την εκπαίδευση, σε εκείνο το σεμινάριο, αν δουν το άλλο webinar κλπ.

Ουσιαστικά τους μιλάμε για το τι μπορούν να κερδίσουν.

Οι άνθρωποι παρακινούνται από δύο πράγματα: 1ον παρακινούνται να κάνουν ή να μην κάνουν κάτι γιατί αυτό μπορεί να τους φέρει κάποιους είδους ευχαρίστηση ή κέρδος και 2ον παρακινούνται να κάνουν ή να μην κάνουν κάτι, για να αποφύγουν κάποιου είδους "πόνο", δυσάρεστες καταστάσεις κλπ... κάτι αρνητικό τέλος πάντων.

Όλοι οι άνθρωποι παρακινούνται και από τα δύο, αλλά συνήθως οι περισσότεροι παρακινούνται περισσότερο να φύγουν μακριά από κάτι που τους προκαλεί πόνο.

Οπότε, αν έχεις ανθρώπους που έχουν ξεκινήσει συνεργασία μαζί σου και οι οποίοι σκέφτονται να τα παρατήσουν ή σου έχουν ανακοινώσει ότι θα σταματήσουν να δουλεύουν με την εταιρία σου, τότε μην τους πεις για όλα τα ωραία που έχουν να κερδίσουν αν μείνουν. Βάλτους τους να σκεφτούν τι μπορεί να χάσουν, αν τα παρατήσουν.

Αν έχουν έστω και ένα άτομο στην ομάδα τους, τότε πες τους ιστορίες από ανθρώπους που είχαν βάλει κάποιον στην ομάδα τους, τα παράτησαν και τελικά εκείνο το άτομο πήγε και έχτισε μία τεράστια επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ.

Αν έχουν έναν πελάτη και παρόλα αυτά σκέφτονται να τα παρατήσουν, πες τους περιπτώσεις από πελάτες που έφεραν πολλές συστάσεις και τελικά έγιναν και οι ίδιοι συνεργάτες χτίζοντας μεγάλες ομάδες.

Δείξ'τους τι μπορεί να χάσουν ΑΝ τελικά τα παρατήσουν.

Αυτό δε θα κάνει ΟΛΟΥΣ να αλλάξουν γνώμη, αλλά ΚΑΠΟΙΟΥΣ. Κάποιους που πριν θα τους έχανες ούτως ή άλλως.

Άρα, "σκέψου τι μπορεί να χάσεις" αν δεν το κάνεις αυτό και αν συνεχίζεις να λες στους συνεργάτες σου μόνο τι θα κερδίσουν και όχι το τι μπορεί να χάσουν.

Σκέψου ότι, αν δεν λες τους ανθρώπους σου τι μπορεί να χάσουν αν τα παρατήσουν, μπορεί να χάνεις πολλούς ανθρώπους που τελικά να έχτιζαν μία μεγάλη ή μικρή επιχείρηση...κάτι που θα αύξανε σημαντικά το εισόδημά σου!

Σκέψου τι μπορεί να χάσεις!

Θα σε δω στην κορυφή... γιατί αν δε φτάσεις στην κορυφή, σκέψου τι μπορεί να χάσεις! Πολλά!

Θεόδωρος Αραμπατζής

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online