Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2011

Πώς να ξεκινάτε συζητήσεις στο τηλέφωνο (Σενάριο)

Καλημέρα και καλό μήνα. Τελείωσε και το 2011. Ο Δεκέμβριος συνήθως είναι μήνας ανασκόπησης και προγραμματισμού. Ελπίζω να απολαύσετε αυτές τις ημέρες και να έχετε ένα δυνατό κλείσιμο του 2011 και ένα ακόμα πιο δυνατό ξεκίνημα του 2012.

Σ' αυτή την ανάρτηση θα σας δώσω ένα σενάριο για το πως να ξεκινάτε τις συζητήσεις σας στο τηλέφωνο με υποψηφίους που σας  έχουν ζητήσει πληροφορίες.

Πρώτα απ' όλα, αν θέλετε να ξεκινήσετε μία ανοιχτή συζήτηση ή έναν διάλογο, είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσετε σωστά. Το πρώτο στάδιο, το στάδιο του "Χαιρετισμού", είναι σχεδιασμένο για να το πετύχει αυτό. Σας προετοιμάζει για να έχετε ένα επιτυχημένο δεύτερο στάδιο, το στάδιο της Πρόκρισης, το οποίο θα καθορίσει τι θα παρουσιάσετε ως τη λύση σας.

Διαφορετικά από άλλες προσεγγίσεις πωλήσεων που επικεντρώνονται στο να κάνετε την παρουσίασή σας στο ξεκίνημα, αυτή η μέθοδος είναι περισσότερο αποτελεσματική επειδή προσαρμόζετε την παρουσίασή σας με βάση την ανοιχτή συζήτηση που είχατε με τον υποψήφιο κατά την πρόκριση, όπου ανακαλύψατε τι είναι αυτό που χρειάζεται, τι είναι αυτό που θέλει και ποιο είναι το επίπεδο δέσμευσής του.

Το παράδειγμα που θα σας δώσω είναι για όταν τηλεφωνούμε σε έναν υποψηφίο που μας έχει στείλει τα στοιχεία του από κάποια διαφήμισή μας. (πχ αγγελία)

1. Γεια σας, θα μπορούσα να μιλήσω με τον κύριο [Το Όνομά τους] παρακαλώ;

2. Γεια σας κε [Το Όνομά τους]... λέγομαι [το όνομά σας] και τηλεφωνώ από [την περιοχή σας]. Είμαι ανεξάρτητος συνεργάτης της εταιρία που λέγεται [Όνομα της εταιρίας σας] και σας τηλεφωνώ γιατί πρόσφατα απαντήσατε στο website/αγγελία μου ζητώντας πληροφορίες για το πώς θα κερδίσετε ένα εισόδημα ξεκινώντας τη δική σας επιχείρηση.

3. …. Έχετε λίγο χρόνο να μιλήσουμε τώρα; Σας βρίσκω σε καλή στιγμή;

4. Ωραία, ευχαριστώ! [Το Όνομά τους]… ο λόγος αυτού του τηλεφωνήματος είναι για να σας κάνω μερικές ερωτήσεις για να μιλήσουμε για εσάς και για αυτό που ψάχνετε και για το αν η επιχείρησή μου θα μπορούσε να σας καλύψει, και αν θα μπορούσε ... να σας βοηθήσω να πάρετε τις κατάλληλες πληροφορίες ... Για παράδειγμα...

(ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ. Μην περιμένετε να πάρετε την άδειά τους ... να έχετε ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ... εσείς είστε ο Γενικός Διευθυντής - εσείς είστε ο ηγέτης! Οι άνθρωποι ψάχνουν ηγεσία, όχι κάποιον που είναι αβέβαιος).

5. Τι ήταν αυτό που διαβάσατε στο website/αγγελία μου και σας έκανε να πάρετε τηλέφωνο; Τι σας τράβηξε την προσοχή;

Και μετά μπορείτε να συνεχίσετε με περισσότερες ερωτήσεις "Χαιρετισμού" και "Πρόκρισης"

Αν θέλετε περισσότερα σενάρια τηλεφωνικών αλλά και προσωπικών επαφών, μπορείτε να διαβάσετε το βιβλίο Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ ή να ακούσετε το CD: "Πώς να προσελκύσετε υποψηφίους από το πουθενά."

Με δικτυακούς χαιρετισμούς

Θοδωρής Αραμπατζής

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online