Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Οι 10 Σημαντικότεροι Λόγοι Που Εμποδίζουν Τους Δικτυωτές Να Μιλούν Για Την Επιχείρησή Τους


Αυτοί είναι οι δέκα πιο σημαντικοί λόγοι, όπως εγώ τους αντιλαμβάνομαι, που εμποδίζουν τους περισσότερους δικτυωτές να μιλούν για την επιχείρησή τους – και τι πρέπει να κάνετε γι' αυτό.


10. Δε Νιώθουν Την Επιθυμία Να Αναπτύξουν Την Επιχείρησή Τους
Ας αντιμετωπίσουμε την αλήθεια· η ομάδα σας περιλαμβάνει και ανθρώπους που, πολύ απλά, δεν «χτίζουν.» Ίσως θέλουν μόνο να είναι πελάτες… ποιος ξέρει! Αποδεχτείτε το, αναγνωρίστε τους γι’ αυτό που είναι και κρατήστε την επαφή μαζί τους… απλά αφιερώστε το χρόνο σας με εκείνους που «χτίζουν» την επιχείρησή τους.


9. Το Εισόδημά Τους Δεν Θα Ξεπεράσει Τα Όρια Που Εκείνοι Θέτουν Για τον Εαυτό Τους
Για πολλούς, το πρόβλημα μπορεί να είναι οικονομικό ή έλλειψη αυτοκυριαρχίας, όμως οι περιορισμοί, που θέτουμε οι ίδιοι στον εαυτό μας λόγω παλιότερων υποσυνείδητων προγραμματισμών (οι οποίοι αντανακλώνται στη σημερινή συμπεριφορά μας), μπορούν να μας εμποδίσουν να πιάνουμε συζήτηση με τους ανθρώπους.


Ακόμη και οι κορυφαίοι αθλητές και πρωταθλητές έχουν τον προπονητή τους. Βρείτε κάποιον που σας αρέσει και που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε τα δυνατά σας σημεία και να ελευθερωθείτε από τους περιορισμούς σας.


8. Φόβος Ότι Δεν Ξέρετε Πώς Να Πλησιάζετε Τους Ανθρώπους
Η προσέγγιση και η δημιουργία σχέσεων με ανθρώπους σε κάποιο κοινωνικό περίγυρο είναι για πολλούς διανομείς ένα σχετικά απλό ζήτημα. Από την άλλη, όταν έρχεται η στιγμή να μιλήσουν για την επιχείρησή τους ή για τα προϊόντα τους, τα χάνουν! Γιατί; Επειδή νομίζουν ότι, μιλώντας γι’ αυτά, πρέπει να εντυπωσιάσουν το συνομιλητή τους. 


Λάθος προσέγγιση! Η συζήτηση δεν έχει να κάνει με εσάς ως διανομέα – έχει να κάνει με τους ίδιους. Μιλήστε μαζί τους για τον εαυτό τους! Ανακαλύψτε, αν υπάρχει κάποια απόσταση μεταξύ αυτού που έχουν και αυτού που θέλουν... Αν όντως υπάρχει και αν είναι αρκετά σημαντική για τους ίδιους, ώστε να θέλουν την αλλαγή, προσφέρετε τη λύση σας. Αν όχι - μην την προσφέρετε. Απλούστατο!


7. Φόβος Ότι Δεν Ξέρετε Τι Να Πείτε
Πείτε λίγα και ΡΩΤΗΣΤΕ πολλά!


6. Δεν Ξέρετε Τι Να Ρωτήσετε
Μάθετε να κάνετε το σωστό είδος ερωτήσεων και μάθετε πότε να τις κάνετε. Αυτό θα σας αποφέρει τις απαντήσεις που χρειάζεστε, ώστε να αποφασίσετε, αν θέλετε να προτείνετε τη λύση σας. Αν έχετε πάρει την επιχείρησή σας στα σοβαρά, θα μάθετε τι να ρωτάτε και πώς να χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες που παίρνετε. (στο βιβλίο Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ, έχω μία μεγάλη λίστα από ερωτήσεις που μπορείτε να χρησιμοποιείτε)


5. Δεν Ξέρετε Τι Θέλετε Να Ακούσετε
Αυτό, που περιμένετε να ακούσετε, είναι το ίδιο εκείνο πράγμα που ρωτάτε, δηλαδή να καθορίσετε κατά πόσο υπάρχει κάποιο πρόβλημα και κατά πόσο είναι έτοιμοι να κάνουν κάτι για αυτό.


4. Δεν Ξέρετε Πώς Να Ακούτε
Το πώς ακούτε είναι εξίσου σημαντικό όσο το τι περιμένετε να ακούσετε. Όταν μάθετε τι να ρωτάτε, τι περιμένετε να ακούσετε και πώς να απαντήσετε, το θέμα «ακούω» γίνεται πολύ πιο εύκολο.


3. Δεν Ξέρετε Πώς Να Απαντήσετε
Όταν απαντάτε σε κάποια ερώτηση, δήλωση ή ανησυχία, είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε πάντοτε το νόημα πίσω από αυτό που σας είπαν, πριν απαντήσετε.


Αυτό, που θα ρωτήσουν και θα πουν αρχικά οι άνθρωποι, πολύ σπάνια είναι αυτό που θέλουν να ρωτήσουν και να πουν. Κάποιες φορές δεν γνωρίζουν καν οι ίδιοι, αλλά ρωτούν ή λένε κάτι, απλά για να ξεκινήσουν τη συζήτηση.


Πριν δώσετε, λοιπόν, μια απάντηση, διασαφηνίστε με μία ερώτηση. Αυτό θα προσφέρει μία καθαρότερη εικόνα τόσο σε σας όσο και σε εκείνους - και θα σας κάνει να φανείτε πολύ έξυπνοι!


2. Φόβος Του Τι Θα Τους Πουν Οι Φίλοι Και Οι Συνεργάτες
Αυτό αφορά στην αυτοκυριαρχία σας, στην επίγνωση της αξίας σας και στην ένταση της επιθυμίας και της δέσμευσής σας να αλλάξετε την τωρινή σας κατάσταση. Αν επιτρέψετε σε κάποιον άλλο να επηρεάσει το πώς σκέπτεστε και αισθάνεστε, τότε του παραχωρείτε τη συναισθηματική σας δύναμη.


Η ιδέα, ότι «κάποιος σας κάνει να νιώθετε…» κάπως, είναι γελοία! Εσείς επιλέγετε τι θέλετε να νιώσετε. Αν έχετε ήδη την εμπειρία πως κάποιο συγκεκριμένο συναίσθημα σας δημιουργεί προβλήματα, τότε έχετε το νου σας γι' αυτό και αλλάξτε το.


Και τέλος… ο πιο σημαντικός λόγος που εμποδίζει τους διανομείς να μιλούν για την επιχείρησή τους…


1. Φόβος Της Απόρριψης
Όπως έχω ήδη πει πολλές φορές, το βασικό δεν είναι να ξεπεράσετε το φόβο, γιατί αυτός θα είναι πάντα εκεί. Δεν πρόκειται να φύγει ποτέ. Το βασικό είναι να ανακαλύψετε το αίτιο του φόβου και… να το ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΕΤΕ.


----------
Μετάφραση με την άδεια του Micheal Oliver
Από το http://www.michaeloliver.com/top-10-reasons/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online