Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

Μπορώ να χτίσω το δίκτυό μου χωρίς να προσεγγίσω τον "κύκλο" μου; + Μπόνους

Πριν λίγες ημέρες σε σχόλιο σε μία από τις αναρτήσεις μου δέχτηκα μία ερώτηση την οποία απάντησα αλλά είπα στο άτομο που μου έκανε την ερώτηση (Ανώνυμα) ότι θα κάνω και ανάρτηση για να απαντήσω λίγο πιο αναλυτικά.


Η ερώτηση ήταν: Είναι εφικτό να χτίσω το δικό μου δίκτυο χωρίς να απευθυνθώ σε συγγενείς, φίλους και γενικότερα στον κύκλο μου;


Μετά την απάντησή μου ακολούθησε 2ο σχόλιο από το ίδιο άτομο όπου μου ζητούσε αν μπορώ να προτείνω κάποιες εταιρίες που αξίζει να ασχοληθεί κάποιος, χωρίς να αναφερθώ ονομαστικά αλλά με τι είδους προϊόντα είναι καλύτερα να ασχοληθεί κάποιος.


Θα βάλω τα δυνατά μου να απαντήσω χωρίς να γράψω βιβλίο :-)


Στην ερώτηση “Είναι εφικτό να χτίσω το δικό μου δίκτυο χωρίς να απευθυνθώ σε συγγενείς, φίλους και γενικότερα στον κύκλο μου;”


Αυτή είναι μία αρκετά συχνή ερώτηση που δέχομαι και η απάντηση που δίνω είναι η εξής: “Αν δε θέλεις να μιλήσεις σε φίλους και συγγενείς στην αρχή, τότε υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να χτίσεις το δίκτυό σου με αγνώστους. Θα ήθελες να το κάνεις αν σου έδειχνα τι να κάνεις;”


Και πραγματικά το πιστεύω ότι μπορείς να χτίσεις το δίκτυό σου χωρίς να επικοινωνήσεις με φίλους, γνωστούς και συγγενείς. Πολλές φορές οι φίλοι και οι συγγενείς είναι αυτοί που μας αποθαρρύνουν και μας απογοητεύουν περισσότερο και ίσως το να ξεκινήσει κάποιος απευθυνόμενους πρώτα σ’αυτούς θα μπορούσε να έχει και αρνητικά αποτελέσματα.


Πάντα μου άρεσε να δουλεύω με αγνώστους (κρύα αγορά όπως το ονομάζουμε) γιατί είναι πολύ μεγάλη αγορά και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορώ να βρω. Επίσης δεν πρόκειται να καταστρέψω κάποια φιλία και ένα “Όχι” από έναν άγνωστο δεν πονάει τόσο πολύ όσο από έναν φίλο.


Οι περισσότερες καμπάνιες διαφήμισης για την κρύα αγορά, ωστόσο, είτε κοστίζουν χρήματα, απαιτούν χρόνο ή απαιτούν “κότσια”. Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να δείτε τι μπορείτε να “επενδύσετε” (χρήματα, χρόνο ή “κότσια) και σχεδιάστε μία στρατηγική που σας ταιριάζει για να προσεγγίσετε την κρύα αγορά. Αν έχετε άφθονο χρόνο και καθόλου χρήματα, μην επιλέξετε να ακολουθήσετε μία στρατηγική που είναι αποτελεσματική για κάποιον που έχει πολλά χρήματα να επενδύσει. Αν θα προτιμούσατε να μη μιλάτε για τη δουλειά σας σε ανθρώπους που συναντάτε στις καθημερινές σας εργασίες, στο δρόμο, στις τράπεζες ή στο γυμναστήριο ή αν δε νιώθετε άνετα να ξεκινήσετε συζητήσεις με αγνώστους, τότε μην ακολουθήσετε τέτοιες μεθόδους. Ακόμα και αν σας λένε κάποιοι ότι είναι εύκολο. Ίσως να είναι εύκολο για κάποιον που νιώθει διαφορετικά για αυτές τις δραστηριότητες, αλλά δε θα είναι εύκολο για εσάς και θα καταλήξετε να μη δουλεύετε καθόλου. Αν έχετε κάποια χρήματα για να επενδύσετε σε διαφημίσεις αλλά δεν έχετε τηλεφωνήσει ποτέ σε υποψηφίους στο παρελθόν, τότε κάντε πολλή εξάσκηση και αρχίστε να κάνετε τηλέφωνα μαζί με κάποιον φίλο.


Τώρα, σχετικά με τους γνωστούς πάλι. Το γεγονός ότι κάποιος δε θέλει να μιλήσει με φίλους και συγγενείς μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα. Το πρώτο είναι αυτό που ανέφερα πριν (ότι δε θέλει να χαλάσει κάποια φιλία αν κάποιος του πει όχι) και το δεύτερο πράγμα είναι ότι πιστεύει πως αυτό που κάνει είναι “χαμηλού επιπέδου” και ότι θα τον δουν οι φίλοι και οι συγγενείς υποτιμητικά. Για να δείτε αν ισχύει το δεύτερο, χρειάζεται να κάνετε μία συζήτηση με τον εαυτό σας και να δείτε τι πραγματικά συμβαίνει. Γιατί αν έχετε αυτή τη σκέψη, τότε δε θα έχετε επιτυχία ούτε με τους αγνώστους.


Η δεύτερη ερώτηση ήταν αν μπορώ να προτείνω κάποιες εταιρίες που αξίζει να ασχοληθεί κάποιος. Αυτό ίσως είναι μία επόμενη ανάρτηση γιατί και αυτό απαιτεί κάποια ανάλυση. Αυτό που θα ήθελα όμως να πω σε κάποιον που ψάχνει να βρει μία εταιρία, είναι να βρει μία εταιρία με την οποία αισθάνεται άνετα να συνεργαστεί και η οποία φυσικά έχει κάποια στοιχεία τα οποία μπορούν να τον οδηγήσουν στην επιτυχία.


Είχα ακούσει από τον Tim Sales για τις τέσσερις αρχές των επιχειρήσεων. Θα αναφέρω τις τρεις επιγραμματικά επιγραμματικά:


1) Χρειάζεται να βρίσκεται σε μία τεράστια και αναπτυσσόμενη αγορά.

2) Να έχει ένα μοναδικό και καταναλωτικό προϊόν (επαναλαμβανόμενες προμήθειες)

3) Timing - σωστός συγχρονισμός (τάσεις της αγοράς που καθορίζονται από τους baby boommers - η μεταπολεμική γενιά είναι αυτή που καθορίζει τις επόμενες μεγάλες τάσεις της αγοράς)

4) Μόχλευση - η δυνατότητα να κερδίζουμε χρήματα όχι μόνο από τις άμεσες προσωπικές μας προσπάθειες. (αυτό το προσφέρουν όλες οι εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ)


Κάτι άλλο που θα πρότεινα να δείτε είναι αν η εταιρία ή η ομάδα συνεργατών με την οποία πρόκειται να συνεργαστείτε, έχει ένα σύστημα εκπαίδευσης και υποστήριξης το οποίο θα σας δείξει βήμα βήμα τι θα κάνετε. Αν δηλαδή θα μπορέσετε να μάθετε τη δουλειά ώστε να την κάνετε με επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα. Το να έχουμε έναν καλό σύμβουλο/ανάδοχο/μέντορα δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία αλλά σίγουρα αυξάνει υπερβολικά τις "πιθανότητες" να πετύχουμε. Αν ισχυρίζονται ότι έχουν, ζητήστε τους να σας το δείξουν πριν υπογράψετε.


Ένα άλλο χαρακτηριστικό που θα κοιτούσα να έχει η εταιρία που θα συνεργαστώ είναι ποια είναι τα συστήματα που χρησιμοποιεί για την επικοινωνία με τους συνεργάτες της καθώς και ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιεί. Αν πχ δεν έχουν website ή παρουσία σε facebook/twitter κλπ είναι μεγάλο μειονέκτημα μιας και δηλώνει ότι δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς.


Θα ήθελα να δω επίσης που εστιάζει περισσότερο - στη στρατολόγηση νέων συνεργατών ή στην ανεύρεση νέων πελατών λιανικής - ή δίνει την ίδια βάση και στα δύο (υπάρχουν τρόποι που μπορείτε εύκολα να το δείτε αυτό).


Εν κατακλείδι υπάρχουν πολλοί παράγοντες και θα επαναλάβω αυτό που ανέφερα και πριν - να βρείτε μία εταιρία στην οποία θα αισθάνεστε άνετα, να έχει ένα προϊόν το οποίο θα νιώθετε περήφανοι να χρησιμοποιείτε και να αντιπροσωπεύετε και να σας ανταμείβει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορείτε να πετύχετε τους δικούς σας προσωπικούς στόχους. Μην επηρεάζεστε από τις "γνώμες" των άλλων - είτε θετικές είτε αρνητικές - είτε τις διαβάσατε κάπου είτε τις ακούσατε κάπου και θα κλείσω με μία φράση που είπε ο Βούδας:


"Μην πιστεύετε τίποτε, ανεξάρτητα από πού το διαβάσατε ή ποιος το είπε, ακόμα κι αν το έχω πει εγώ, αν δεν συμφωνεί με τη δική σας λογική και τον κοινό νου." - Βούδας


Ελπίζω να βοήθησα


Θοδωρής Αραμπατζής


ΥΓ: Διαβάστε επίσης την ανάρτηση "Πως να καταλάβετε ότι είστε στη λάθος εταιρία/δίκτυο MLM"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online