Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Πως Να Βρείτε Υποψηφίους


Εύκολες στη Χρήση Τεχνικές για να Προσελκύσετε Νέους Διανομείς και να Αναπτύξετε Το Δίκτυό Σας

Οι υποψήφιοι είναι η βάση κάθε επιχείρηση καθώς είναι οι "πιθανοί" πελάτες της επιχείρησης.
Επομένως πώς μπορείτε να ΒΡΕΙΤΕ υποψηφίους;

Ας ξεκινήσουμε με έναν ορισμό της λέξης διαφημίζω που είναι η πιο σημαντική λέξη στην ανεύρεση υποψηφίων. Η λέξη διαφημίζω σημαίνει: να κάνω γνωστό. Βοηθούσα πρόσφατα έναν άτομο στην ομάδα μου με την επιχείρησή της, η οποία δεν αναπτυσσόταν. Της έκανα διάφορες ερωτήσεις και τελικά βρήκα ότι αυτό που την εμπόδιζε να προχωρήσει ήταν ότι δεν ήθελε να φαίνεται ή να ακούγεται σαν να προσπαθεί να πουλήσει. Αυτό τη σταματούσε από το να διαφημίζεται.

Πως διαφημίζουν όλοι οι άλλοι;
Ένας πολιτικός διαφημίζει πως θα μπορέσει να κάνει τη ζωή όλης της κοινότητας καλύτερη - έτσι κάνει τον εαυτό του γνωστό στο κοινό διαφημίζοντας και κάνοντας γνωστό σε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορεί το τι μπορεί να κάνει για αυτούς. Αν έχετε προσέξει οι πολιτικοί διαφημίζονται στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, σε διαφημιστικές πινακίδες, σε πανό, σε κολόνες, με διαφημιστικά έντυπα ή μιλώντας σε διάφορες ομαδικές συγκεντρώσεις.

Ένα φροντιστήριο διαφημίζεται για το ποια μαθήματα προσφέρει. Ίσως διαφημιστεί στο ραδιόφωνο, σε σχολεία ή σε αθλητικά events. Ένας ασφαλιστής διαφημίζεται λέγοντας ότι μπορεί να ασφαλίσει τους υποψηφίους για περίπτωση ανάγκης. Ένα τοπικό εστιατόριο διαφημίζεται στο ραδιόφωνο ή μέσω διαφημιστικών εντύπων ή στην τοπική εφημερίδα.

Το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε ποτέ στην επιχειρηματική σας καριέρα είναι να νομίζετε, να σκέφτεστε, να ανησυχείτε ή να έχετε την ιδέα ότι είναι αντιεπαγγελματικό να διαφημίζεστε!

Πραγματικά χρειάζεται να γνωρίζετε και να κατανοείτε τη διαφήμιση. Ο μόνος τρόπος που μπορείτε να έχετε υποψηφίους και κατά συνέπεια πελάτες ή διανομείς - είναι να διαφημιστείτε. Ο μόνος τρόπος να κερδίσετε χρήματα στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι να διαφημιστείτε. Μπορείτε να γράψετε τους στόχους σας και τα όνειρά σας και να τα μελετάτε κάθε βράδυ. Αλλά δε θα είστε καθόλου αποτελεσματικοί. Κανείς δεν ξέρει ότι υπάρχετε μέχρι να κάνετε τον εαυτό σας γνωστό στους άλλους. Οπότε αν ποτέ βρεθείτε στο σημείο όπου η επιχείρησή σας δεν αναπτύσσεται ή δεν έχετε αρκετούς υποψηφίους, αρκετούς πελάτες ή αρκετούς διανομείς - τι πρέπει να κάνετε; Να Διαφημιστείτε!

Γιατί διαφημιζόμαστε;
Ο λόγος που διαφημίζεστε είναι για να δημιουργήσετε την επιθυμία για το προϊόν σας. Πώς θα γνωρίζατε ότι κάποιος επιθυμεί το προϊόν ή την επιχείρησή σας; Οπωσδήποτε αν μοιράσετε ένα διαφημιστικό έντυπο και κάποιος σας τηλεφωνήσει - τότε έχετε κάποιον που δείχνει ενδιαφέρον. Ακόμα και αν κάποιος τηλεφωνήσει και ρωτήσει, "Πώς κάνει αυτό;" Πάλι θα ήταν κάποιος που δείχνει ενδιαφέρον - ή τουλάχιστον λίγο ενδιαφέρον. Αν τηλεφωνούσατε σε έναν φίλο σας και τον ζητούσατε να δει κάποιες πληροφορίες και σας έλεγε "Στείλτες μου" πάλι σημαίνει ότι έδειξε επιθυμία να μάθει περισσότερα. Οι άνθρωποι μερικές φορές αναφέρονται στην επιθυμία ως "απαντήσεις", ότι δηλαδή κάποιος απάντησε στη διαφήμισή μου.

Διαφορετικοί τύποι διαφήμισης
Λοιπόν, ας μιλήσουμε τώρα για τους διαφορετικούς τρόπους διαφήμισης που δημιουργούν αυτή την επιθυμία.
Θα μπορούσατε να διαφημιστείτε:
  • Στη εφημερίδα στις κατηγορίες Ημιαπασχόληση, Πωλήσεις και Μάρκετινγκ ή στις Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
  • Σε τμήματα διαφημίσεων σε περιοδικά
  • Με διαφημιστικά φυλλάδια στην περιοχή σας
  • Με διαφημιστικά έντυπα στις πόρτες
  • Με emails, banners και ppc στο ίντερνετ
  • Με δικτύωση. Είμαι σίγουρος ότι θα το είχατε μαντέψει ότι θα έλεγα και αυτό. Αλλά θα εκπλαγείτε αν μάθετε πόσοι άνθρωποι όταν αναφέρουν όλους τους τρόπους διαφήμισης, παραλείπουν αυτόν. Για την ακρίβεια, αν χρησιμοποιείτε την παραδοσιακή διαφήμιση με τη σκέψη ότι θα βρείτε ένα δίκτυο ανθρώπων για να δουλέψετε - θα έχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τους περισσότερους που μετράνε μόνο τις απαντήσεις τους με το πόσοι απάντησαν στη διαφήμισή τους. Μπορείτε να μετατρέψετε μία απάντηση από μία διαφήμιση σε χιλιάδες αν δικτυωθείτε κατάλληλα.
Ένας άλλο μέρος για να βρείτε υποψηφίους είναι να διαφημιστείτε με αγγελίες έτσι ώστε να μπορέσετε να στοχεύσετε το συγκεκριμένο κοινό που θέλετε για το συγκεκριμένο προϊόν ή ευκαιρία που έχετε. Το οποίο είναι ΠΟΛΥ σημαντικό και δε θα πρέπει να υποτιμηθεί.

Δύο γενικοί τρόποι για να διαφημιστείτε
Τώρα, υπάρχουν δύο γενικοί τρόποι για να διαφημιστείτε.

1) Δικτύωση - το οποίο κοστίζει το λιγότερο - θα έχετε έξοδα για γεύματα με υποψηφίους - έξοδα για να γραφτείτε σε συλλόγους ή σε συνδέσμους. Πχ, έχω ετήσια συνδρομή σε ορειβατικό σύλλογο, σε ποδηλατικό σύλλογο, σε σύλλογο τέννις - αυτές είναι συνδρομές των 30 - 100€ το χρόνο

2) Δημιουργήστε επαφές. Είναι πιο ακριβό, αλλά έχει τα πλεονεκτήματα ότι εστιάζει τους υποψηφίους σας. Εδώ είναι μία λίστα με διαφημίσεις που έχω κάνει.

  • Κάποιοι κερδίζουν Δέκα χιλιάδες ευρώ το χρόνο. Και κάποιοι κερδίζουν Ένα εκατομμύριο τον ίδιο χρόνο. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τη διαφορά.
  • Χρειάζεστε περισσότερα χρήματα· ΤΩΡΑ!
  • Δε σας πληγώνει που αφήνετε τα παιδιά σας στον παιδικό;
  • Ψάχνετε για μία ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ επιχείρηση;
  • Πηγαίνετε για τένις όταν δεν έχει πολύ κόσμο.
  • Η αλήθεια σχετικά με την απόκτηση χρημάτων.
  • ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΠΛΟΥΤΟΥ. Κάντε κλικ εδώ (για banners)
  • Φόρμουλα πλούτου που απαιτεί πολύ προσπάθεια - αλλά σας βγάζει στη σύνταξη σε 4 χρόνια.
  • Ζητείται το κατάλληλο άτομο για θέση με εξαιρετικά υψηλές αμοιβές. Απαιτείται εμπειρία σε πωλήσεις & μάρκετινγκ.
  • Άμεση Ανάγκη για Αποτελεσματικό Πωλητή. Προοπτική απεριόριστου κέρδους και εξέλιξης. Χαρακτηριστικά όπως ενθουσιώδης, ομαδικός και με καλές δεξιότητες πωλήσεων θα είναι σημαντικά για την επιτυχία στην ομάδα μας. Θα είναι υπεύθυνος για την ανεύρεση υποψηφίων, για την προετοιμασία παρουσιάσεων στα προϊόντα της εταιρίας και για την εκπαίδευση ομάδας πωλήσεων στον τομέα αθλητισμού και υγείας αναπτυσσόμενης εταιρίας. Πολλά μπόνους. Αποστολή βιογραφικών στο:

Να είστε "Ανοιχτοί"
Η ουσία είναι ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον μία από αυτές τις μεθόδους. Αν δεν τη χρησιμοποιήσετε τότε δεν είστε "Ανοιχτοί" - έχετε "Κλειστό" το μαγαζί σας. Αυτό που θα πρέπει να κάνετε, αν έχετε δει τη μεγάλη εικόνα και θέλετε πολύ μεγάλα εισοδήματα είναι ότι χρειάζεται να κάνετε και τα δύο. Όλες τις ώρες. Ιδανικά ξεκινάτε με τη δικτύωση, η οποία θα δημιουργήσει αρκετά χρήματα για να συγκεντρώσετε τις δικές σας επαφές. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι μόλις ξεκινήσετε να κερδίζετε χρήματα, επενδύστε τα στη διαφήμιση.

Μία άλλη σκέψη, μη μετράτε την επιτυχία σας απλά από τις άμεσες απαντήσεις που δέχεστε. Κάθε πετυχημένος διαφημιστής γνωρίζει ότι ο τρόπος που μετράτε την απόδοση στην επένδυσή σας για τη διαφήμιση βασίζεται στη "ζωή του καταναλωτή". ΌΧΙ στην άμεση απόδοση. Αν αποκτήσετε έναν ηγέτη από διαφήμιση ενός ΜΗΝΑ ή 6 ΜΗΝΩΝ μπορεί να σας αποφέρει κέρδος για το υπόλοιπο της ζωής σας. Οι άνθρωποι συχνά με ρωτούν, πόσα χρήματα κέρδισα τον πρώτο μου χρόνο στο δικτυακό μάρκετινγκ - τους λέω, "δεν ξέρω, ακόμα τα κερδίζω."

Με σεβασμό και θαυμασμό,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online