Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010

Πώς Κάνετε Τους Ανθρώπους Να Είναι Πρόθυμοι Να Μάθουν;


Συμφωνείτε με την ιδέα της δια βίου μάθησης; Αυτοί που φαίνεται να έχουν μία εσωτερική κατανόηση ότι είναι προς όφελός τους, ότι, ανεξάρτητα από την ηλικία τους, υπάρχει πάντα η ευκαιρία να μάθουν κάτι καινούργιο· θα υπάρχουν πάντα νέες ευκαιρίες για να μεγαλώσουν και να αναπτυχθούν. Υπάρχει μια έμφυτη προθυμία να μάθουν.


Μέσα στον κόσμο μας του δικτυακού μάρκετινγκ, η σημασία αυτής της λέξης «Πρόθυμοι» δεν μπορεί να παραβλεφθεί. Εάν είστε πρόθυμοι να βοηθήσετε τους άλλους να πετύχουν τους στόχους τους, θα πετύχετε κι εσείς. Εάν είστε πρόθυμοι να μάθετε πώς να κάνετε αποτελεσματικά αυτή τη δουλειά ξανά και ξανά, θα πετύχετε. Εάν είστε πρόθυμοι να εκπαιδεύσετε άλλους να κάνουν το ίδιο, τότε θα πετύχουν όλοι.


Έτσι, αν η σωστή εκπαίδευση στη σωστή στιγμή είναι η διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας, πώς θα κάνετε τους ανθρώπους να είναι πρόθυμοι να μάθουν;


Ο μόνος τρόπος που κάποιος θα είναι πρόθυμος να μάθει είναι μέσα από την συνειδητοποίηση ότι σίγουρα θα ωφεληθεί μέσα από τη διαδικασία εκμάθησης. Οπότε, βασικά, δεν μπορείτε να κάνετε τους ανθρώπους να είναι πρόθυμοι να μάθουν. Επιπλέον, δεν μπορείτε να πάρετε προσωπικά την ευθύνη του να κάνετε κάποιον να θέλει να μάθει κάτι. Αλλά σίγουρα μπορείτε να διευκολύνετε τη διαδικασία μέσω της οποίας αποφασίζουν για τους εαυτούς τους ότι είναι προς το συμφέρον τους να μάθουν.


Μπορεί να είναι πολύ απογοητευτικό όταν γνωρίζετε, ίσως μέσα από την προσωπική σας εμπειρία, ότι το άτομο αυτό θα ωφελούνταν, αν ήταν πρόθυμο να μάθει. Το πρόβλημα είναι ότι έρχεται αυτή η απογοήτευση γιατί βλέπετε την κατάσταση από τη δική σας οπτική πλευρά και τις δικές σας εμπειρίες, και όχι από εκείνες του υποψηφίου σας.


Θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν τρόπο ώστε αυτό το άτομο να θέλει να μάθει. Πώς θα το κάνετε αυτό;


Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία που θα ακολουθούσατε με οποιονδήποτε υποψήφιο θα μιλούσατε για πρώτη φορά. Μην υποθέσετε τίποτε σχετικά με αυτό το άτομο. Προσεγγίστε τη συζήτησή σας με τον νοοτροπία ότι θέλετε να βοηθήσετε τον υποψήφιό σας να αποκτήσει αυτό που θέλει, αυτό που χρειάζεται.


Ας πούμε ότι, μετά το χαιρετισμό, προσπαθείτε να διαπιστώσετε αν μπορείτε να τον προκρίνετε και και να τον προσκαλέσετε να αναλάβει δράση. Όταν μιλάμε μαζί του, σας λέει, "θέλω να αφήσω τη δουλειά μου." Με άλλα λόγια, ο λόγος που μπορεί να θέλει να μπει στην επιχείρηση αρχικά είναι για να αφήσει τη δουλειά του. Το σημαντικό σημείο εδώ είναι ότι δεν μπορείτε να κάνετε αυτό το άτομο θέλετε να μάθει - αλλά αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να το βοηθήσετε να αφήσει τη δουλειά του. Βλέπετε που χρειάζεται να δοθεί η έμφαση;


Όσο προσπαθείτε να τους κάνετε να είναι "Πρόθυμοι να μάθουν" και το λέτε με διαφορετικούς τρόπους τόσο πιο απογοητευμένοι θα αισθάνεστε. Θα πρέπει να αλλάξετε τη δική σας οπτική γωνία - όχι τη δική τους - για το πώς μπορείτε να τους βοηθήσει να σταματήσουν τη δουλειά τους ή οτιδήποτε είναι που θέλουν ή χρειάζονται.


Έτσι, συνεχίζοντας αυτό το παράδειγμα θα μπορούσατε να πείτε κάτι σαν «Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε ώστε να μπορέσεις να σταματήσεις τη δουλειά σου είναι ότι πρέπει να μάθεις πώς να το κάνεις το βήμα της πρόσκλησης· και το πρώτο βήμα για να σταματήσεις από τη δουλειά σου είναι να μάθεις το χαιρετισμό. Ας μάθουμε το χαιρετισμό ώστε να μπορέσεις να σταματήσεις τη δουλειά σας."


Ελπίζω να 'πιάσατε' την ιδέα.


Διαφορετικά θα τρελαθείτε όσο προσπαθείτε, αλλάζοντας τη διατύπωση, να τους περάσετε τη δική σας οπτική πλευρά και όχι να κατανοήσετε τη δική τους. Θα καταλήξετε απογοητευμένοι να λέτε, "Δεν μπορεί να γίνει αυτή η δουλειά. Οι άνθρωποι απλά δεν θέλουν να μάθουν."


Στην πραγματικότητα όλοι είναι πρόθυμοι να μάθουν όταν κάτι πρόκεται να τους ωφελήσει. Όλα καταλήγουν στο πώς πλησιάζετε κάποιον.


Tim Sales

http://www.firstclassmlmtools.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online