Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

Πώς Μπορείτε Να Χειριστείτε τις Ανεκδήλωτες Αντιρρήσεις Αν Δεν Μπορείτε Να Τις Εντοπίσετε;


Μία από τις δυσκολότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι δικτυωτές είναι όταν μιλάνε με έναν υποψήφιο και όλα φαίνεται να πηγαίνουν πολύ καλά, όταν ξαφνικά νιώθουν ότι κάτι συνέβη και ο υποψήφιος αποτραβήχτηκε χωρίς να πει τίποτα. Όταν συμβαίνει αυτό είναι σαν να έχετε χτυπηθεί από μία ανεκδήλωτη αντίρρηση. Πριν το αναλύσουμε περισσότερο, ας δούμε πρώτα τι είναι μία αντίρρηση.


Όποτε ο υποψήφιός σας προβάλει μία αντίρρηση σημαίνει ότι διαφωνεί με κάτι. Και η λέξη "Διαφωνώ" σημαίνει ότι είναι σε σύγκρουση ή σε αντίθεση με κάτι συγκεκριμένο. Τη στιγμή που προβάλλεται η αντίρρηση μπορεί να μη γνωρίζετε πόσο ισχυρή είναι αυτή η αντίρρηση. Μπορεί να είναι κατηγορηματικά αντίθετοι σε κάτι ή απλά να έχουν ενστάσεις.


Ανεξάρτητα ποια είναι η ισχύς της αντίρρησης ή αν έχουν δίκιο ή όχι, δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι έχει προκύψει μία αντίρρηση. Απλά θα πρέπει να μπορείτε να καταλάβετε πότε κάποιος είναι αντίθετος με κάτι που μόλις είπατε.


Βασικά υπάρχουν δύο τύποι αντιρρήσεων. Υπάρχουν οι εκδηλωμένες αντιρρήσεις, όταν κάποιος τις δηλώνει ανοιχτά. Και υπάρχουν αντιρρήσεις που είναι ανεκδήλωτες, δηλαδή αντιρρήσεις που υπάρχουν αλλά που ποτέ δεν έχουν δηλωθεί. Συχνά, δε γνωρίζουμε καν ότι υπήρχε μία ανεκδήλωτη αντίρρηση γιατί δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε τι ακριβώς είναι μία ανεκδήλωτη αντίρρηση. Το να μπορείτε να τις αναγνωρίσετε σας δίνει τουλάχιστον την ευκαιρία να τις συζητήσετε με τους υποψηφίους σας και μετά να τους κλείσετε σε δράση.


Παραδείγματα ανεκδήλωτων αντιρρήσεων που ίσως σας βοηθήσουν:

  • Κατά τη συζήτηση με τον υποψήφιο σας λέει, "Δεν ενδιαφέρομαι", χωρίς κάποια εξήγηση.

  • Έχετε κάνει το κλείσιμο σε δράση και συμφωνείτε σε μία συγκεκριμένη ημέρα και ώρα για να ξαναμιλήσετε. Δηλαδή, για παράδειγμα, όταν στέλνετε ένα βίντεο ή κάτι παρόμοιο, και μετά δεν απαντάει στο τηλεφώνημά σας, τότε προφανώς υπάρχει μία ανεκδήλωτη αντίρρηση.

Είναι αδύνατον να υπερεκτιμήσετε τη δύναμη μίας ανεκδήλωτης αντίρρησης αν αυτή η αντίρρηση περάσει απαρατήρητη. Η σκληρή πραγματικότητα, ωστόσο, είναι ότι συχνά εμείς οι ίδιοι είμαστε η αιτία αυτών των ανεκδήλωτων αντιρρήσεων.

Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι παραβιάζουμε κάποιους από τους κανόνες της αποτελεσματικής επικοινωνίας. Αυτό το κάνουμε στην καθημερινές μας συζητήσεις με τους ανθρώπους, όταν δεν καταλαβαίνουμε ακριβώς τί είχαμε πει και πότε. Με άλλα λόγια, δεν ενδιαφερόμαστε αρκετά για τον υποψήφιο ώστε να εντοπίσουμε το ακριβές σημείο που ο συνομιλητής μας ξαφνικά άρχισε να αποτραβιέται.


Όλοι γνωρίζουμε ότι ένας σημαντικός παράγοντας της επιτυχίας στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι να βάλουμε το ενδιαφέρον μας στον υποψήφιο πρώτα· να είμαστε πρόθυμοι να τον βοηθήσουμε να αποκτήσει αυτό που θέλει και αυτό που χρειάζεται.


Αν παρατηρήσετε γύρω σας υπάρχουν παντού κάποια σημάδια. Παρατηρήστε· ρίξτε μια ματιά στο τι συμβαίνει, εστιάστε στον υποψήφιό σας -- και θα μπορέσετε να προσέξετε πολλές από αυτές τις ανεκδήλωτες αντιρρήσεις που συχνά παραμένουν κρυμμένες και μυστικές. Μόλις εντοπίσετε ότι υπήρξε μία ανεκδήλωτη αντίρρηση, η πόρτα είναι ανοιχτή για να την εξερευνήσετε περισσότερο, κάνοντας τον υποψήφιο να την ανοίξει λίγο ακόμα και να πει ποια είναι η πραγματική του ανησυχία.


Οπότε, πολλές φορές μπορείτε να εντοπίσετε τις ανεκδήλωτες αντιρρήσεις των υποψηφίων σας απλά προσέχοντας πολύ και παρατηρώντας τι συμβαίνει. Επομένως, αυτοί είναι οι δύο τύποι αντιρρήσεων: εκδηλωμένες και ανεκδήλωτες.


Tim Sales

http://www.firstclassmlmtools.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online