Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010

"Τι είναι το MLM" - Πως να Απαντήσετε σε 30 Δευτερόλεπτα


Μερικές φορές οι απαντήσεις που δίνετε σε ερωτήσεις των υποψηφίων σας δε χρειάζεται να είναι μακροσκελείς προκειμένου να περάσετε αποτελεσματικά τις ιδέες σας. Σε αυτή την MLM συμβουλή θα μάθετε μια απλή και αποτελεσματική απάντηση 30 δευτερολέπτων στην ερώτηση "Τι είναι το MLM". Η απάντηση αυτή θα εξηγεί ακόμη και σε πολυεκατομμυριούχους τι είναι το MLM.

Πριν σας πω πώς να απαντάτε στην ερώτηση "Τι είναι το MLM" θα σας πω μια σύντομη ιστορία. Νομίζω θα σας βοηθήσει...
Έπαιζα γκολφ το προηγούμενο Σαββατοκύριακο με έναν πολυ-εκατοεκατομμυριούχο τον οποίο γνωρίζω εδώ και ένα χρόνο  περίπου. Όταν συναντηθήκαμε για πρώτη φορά, το άτομο που μας σύστησε του είπε ότι ασχολούμουν με το δικτυακό μάρκετινγκ. Λίγο αργότερα, τον ρώτησα αν ήξερε τι ήταν το δικτυακό μάρκετινγκ. Μου απάντησε, "Ναι, είναι σαν την Amway, σωστά;" Απάντησα, "Ναι, κάτι παρόμοιο." Είπε ότι το γνώριζε. Μπορούσα να καταλάβω πως όταν ανέφερε την Amway "έγειρε το σώμα του προς τα πίσω", σαν να ευχόταν να μην αρχίσω μία παρουσίαση. Δεν είπα τίποτα άλλο, το οποίο ήταν ο σωστός τρόπος για να το χειριστώ. (Δεξιότητα Επικοινωνίας #4: Χρησιμοποιήστε τη σωστή ποσότητα δυναμισμού - από την Ακαταμάχητη Πρόσκληση).
Είμαστε καλοί φίλοι από τότε και έχουμε βρεθεί σε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις, ανταλλάξαμε ιδέες επενδύσεων σε μετοχές και περιστασιακά παίξαμε ξανά γκολφ.
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο με ρώτησε, "Tim, ξέρω τι είναι το MLM ... αλλά δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι είναι. Μπορείς να μου το περιγράψεις με πολύ απλούς όρους;"
Επιτρέψτε μου εν συντομία να σημειώσω κάτι και έπειτα θα συνεχίσω. Του πήρε ένα χρόνο για να νιώσει αρκετά άνετα μαζί μου και να ξέρει ότι δεν θα του κάνω μια παρουσίαση! Αν θυμάστε από τη φάση του Χαιρετισμού στην Ακαταμάχητη Πρόσκληση, αναφέρω ότι ένας σωστός χαιρετισμός διαρκεί όσο διάστημα χρειάζεται! Ας συνεχίσουμε με την ιστορία ...
Ο φίλος μου ήταν έτοιμος να χτυπήσει τη μπάλα γκολφ όταν μου έκανε αυτή την ερώτηση σχετικά με το δικτυακό μάρκετινγκ, έτσι του απάντησα, "Χμμ, επίτρεψέ μου να το σκεφτώ όση ώρα χτυπάς τη μπάλα σου." Γιατί να τον διακόψω όταν η προσοχή του είναι στραμμένη σε κάτι άλλο; Και, γιατί να έχανα τα λόγια μου με κάποιον που ξέρω ότι δε με προσέχει, σωστά;
Χτύπησε μπάλα του γκολφ και χτύπησα κι εγώ τη δική μου και ανεβήκαμε στο αυτοκινητάκι του γκολφ και προχωρήσαμε. Πήρα την κάρτα του σκορ και τη γύρισα από την πίσω πλευρά και σχεδίασα ένα μικρό σχεδιάγραμμα.
Γνωρίζοντας το παρελθόν του και γνωρίζοντας ότι έχει μερικές εταιρείες του είπα το εξής ενώ το σχεδίαζα: "Σε μια παραδοσιακή εταιρία έχεις ένα κτίριο - το ίδιο υπάρχει και με μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ." Το έκανα αυτό ενώ σχεδίαζα ένα κτίριο.
"Επίσης υπάρχει ο πρόεδρος, οι αντιπρόεδροι, τα μεσαία στελέχη και το προσωπικό για τη λειτουργία της εταιρείας - το ίδιο ισχύει και στο δικτυακό μάρκετινγκ." Το έκανα αυτό σχεδιάζοντας ένα οργανόγραμμα.
"Αλλά εδώ είναι που είναι διαφορετικό· σε μια παραδοσιακή εταιρία, αν έχεις 50 εκατομμύρια δολάρια για να διαφημίσεις και να προωθήσεις το προϊόν σου, σε ποιον δίνεις αυτά τα χρήματα; Τα ξοδεύεις στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και σε έντυπες διαφημίσεις συχνά με μαρτυρίες από celebrities." Τότε έγραψα μερικές αμοιβές που παίρνουν κάποιοι celebrities για να προωθήσουν κάποια προϊόντα. Τότε του εξήγησα, "Στο δικτυακό μάρκετινγκ ξοδεύουμε τα ίδια 50 εκατομμύρια δολάρια, αλλά σε απλούς ανθρώπους που μαθαίνουν καλά τα προϊόντα και μαθαίνουν πώς να τα πουλάνε. Ένας celebrity ποτέ δε μαθαίνει το προϊόν - απλά γυρίζει μερικά διαφημιστικά."
Η απάντησή του ήταν, "Ουάου - δεν το ήξερα αυτό ... αλλά είναι απολύτως λογικό. Δεν το ήξερα έτσι το MLM. Ίσως πρέπει να χρησιμοποιήσω το δικτυακό μάρκετινγκ και σε ορισμένες από τις εταιρίες μου."
Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
Τώρα, πρέπει να καταλάβετε ότι υπήρχαν πολλά που "συνέβαιναν" πέρα από αυτή την απλή εξήγηση των 30 δευτερολέπτων. Χρησιμοποίησα τις 10 Δεξιότητες Επικοινωνίας και επίσης χρησιμοποίησα το πρώτο βήμα της Φόρμουλας Πρόσκλησης (και τα δύο βρίσκονται στην Ακαταμάχητη Πρόσκληση).
Αν αυτός ο κύριος ασχοληθεί ποτέ με το δικτυακό μάρκετινγκ ή το χρησιμοποιήσει στην επιχείρησή του, πραγματικά δεν με νοιάζει. Είναι ένας εκπληκτικός άνθρωπος και μου αρέσει να κάνω παρέα μαζί του. Αλλά αυτό που συνέβη είναι κάτι που ελπίζω να συμβεί σε όλους εσάς - ότι όλοι θα μοιράζονται το Δικτυακό Μάρκετινγκ με επαγγελματικό τρόπο, έτσι ώστε οι άνθρωποι θα κατανοήσουν καλύτερα αυτό τον υπέροχο κλάδο!
Ελπίζω να χρησιμοποιήσετε αυτή τη συμβουλή και να μπορείτε πλέον να εξηγήσετε εύκολα τι είναι το MLM όταν μιλάτε με τους υποψηφίους σας, έτσι ώστε και αυτοί να έχουν μια καλύτερη κατανόηση αυτού του υπέροχου κλάδου.
Μετάφραση: Θεόδωρος Αραμπατζής

14 σχόλια:

  1. σοστοσ. συμφονο οτη εργλειο εχεισ να το χρυσμοποισεισ σοστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουαου....δλδ κάποιος σου δίνει χρήματα.....και αυτός τα ζητάει απο τιν επόμενο...κξαι ούτο καθ εξής.....πανέξυπνη ιδέα.....αλλά όποιος την ακολουθεί ....είναι τουλάχιστον βλάξ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Ανώνυμε,

    Συμφωνώ μαζί σου. Όποιος ακολουθεί αυτό που περιγράφεις είναι τουλάχιστον βλαξ.

    Το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε όμως και για κάποιον που σχολιάζει άσχετα πράγμα σε ένα άρθρο το οποίο δεν έχει διαβάσει ή δεν έχει κατανοήσει. Γι' αυτό άλλωστε και η ανωνυμία, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Ανώνυμε,
    Όχι μάλλον αλλά σίγουρα δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί το δικτυακό μάρκετινγκ. Και η αλήθεια είναι και πιστεύω ότι θα συμφωνήσουν και όλοι οι δικτυωτές του κόσμου ότι άτομα σαν και εσένα δεν αξίζει να ξέρουν καν για το δικτυακό μάρκετινγκ. Αυτό που ταιριάζει σε αυτές τις αντιλήψεις είναι αυτό που βλέπουμε καθημερινά έξω. Άνθρωποι να δουλεύουν σαν ''το παιδί για όλες τις δουλειές'' και να παίρνουν ένα μισθό ελάχιστο που δεν τους φτάνει ούτε για τα απαραίτητα. Βέβαια υπάρχει ο τρόπος να βγάλουν και κάτι παραπάνω και να ξεγελάσουν τον εαυτό τους. Πως; Δουλεύοντας όλη μέρα και νύχτα για να γεμίσει η τσέπη των άλλων. Τώρα για το ''βλαξ'' το μόνο σίγουρο είναι πως καλύτερα να μην ξέρεις κάτι καθόλου παρά να είσαι ημιμαθής ο λεγόμενος και γνωστός ξερόλας δηλαδή. Αντάλλαξε το χρόνο σου για μερικά χρήματα και άσε εμάς τους δικτυωτές να αλλάζουμε τη ζωή μας και να βοηθάμε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.
    Φιλικά
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θεωρώ ότι είναι μια πολύ μεγάλη τιμή να σου απαντάνε δύο (2) επώνυμοι δικτυωτές αλλά μια και φτάνουν τα Χριστούγεννα είπα να σου κάνω τη χάρη. Έτσι και εσύ ανορθόγραφε ημιμαθή θα έχεις τα δικά σου 15'' δημοσιότητας. Κρίμα που τα σπατάλησες στην ανωνυμία.

    Επί του θέματος τώρα. Είναι καθαρά θέμα προσωπικής αισθητικής το να συμφωνεί κάποιος ή όχι με ένα επιχειρηματικό μοντέλο που λειτουργεί νόμιμα, αποτελεσματικά και δίκαια για πάνω από 70 χρόνια. Ιδιαίτερα εάν δεν έχει ιδέα από Μάρκετινγκ, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή Χρηματοοικονομική.

    Έχει όμως καταντήσει κουραστικό το να πρέπει κάθε φορά να απαντήσεις στον κάθε αγκρίκολα που μόλις βγήκε από τη σπηλιά του και που ενοχλείται από τον τρόπο λειτουργίας του Δυτικού κόσμου.

    Ανώνυμε φίλε μου, ξεπέρασέ το!

    Get a life! Che is dead, get over it...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα σας, θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις για το Δ.Μ. γιατί έχω αμφιβολίες για το κατά πόσο δίνει την ευκαιρία σε όλους να αναπτυχθούν οικονομικά και ρωτώ:
    α. Γιατί πρέπει ένας δικτυωτής να αγοράζει και να καταναλώνει τα προϊόντα μιας εταιρίας (με την διατυπωμένη θέση της ότι αυτό γίνεται για να τα γνωρίσει και να πιστέψει σε αυτά), αλλά εάν δεν τα αγοράσει και καταναλώσει για ένα μήνα, δεν του δίνει ποσοστά εκείνον το μήνα; Μήπως τελικά η εν λόγω εταιρία βασίζεται αποκλειστικά στην κατανάλωση των προϊόντων της από τους δικτυωτές (σίγουρη πελατεία); Πως θα χαρακτηρίζατε εσείς αυτήν την θέση;
    β. Γιατί πρέπει να έχει όλη η πυραμίδα ποσοστά από έναν δικτυωτή που κάνει τον κόπο και όλη την δουλειά για να στρατολογήσει νέα μέλη και όχι μόνο αυτός που στρατολογεί; Εάν θέλει η εταιρία ας δώσει εκείνη από τα κέρδη της ποσοστά στους ανωτέρους του δικτυωτή. Επειδή κάποιος στρατολογήθηκε πρέπει όλοι οι up liners να δικαιούνται ποσοστά; Τι γνώμη έχετε γι’ αυτό;
    γ. Πιστεύτε ότι είναι γόνιμο το έδαφος στην Ελλάδα της κρίσης να ανθήσουν αυτού του είδους οι επιχειρήσεις, που προωθούν κυρίως προϊόντα ακριβότερα από τα αντίστοιχα των super markets ή στοχεύουν συγκεκριμένους ανθρώπους πχ αυτούς που τους ενδιαφέρει η υγιεινή διατροφή; Πόσοι είναι αυτοί; Πόσοι νομίζετε ότι θα στρατολογηθούν ως νέοι συνεργάτες; Τι θα γίνει εάν (πχ από μια κακιά φήμη) πάψουν να αγοράζουν οι δικτυωτές ή οι πελάτες; Δεν θα καταρρεύσει το σύστημα;
    Θα ήθελα εάν κάποιος έχει απαντήσεις στα παραπάνω ας με διαφωτίσει. Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ,

      Θα σου απαντήσω με βάσει αυτά που γνωρίζω και κατανοώ με τη μέχρι τώρα εμπειρία μου.

      α) Λες... "Γιατί πρέπει ένας δικτυωτής να αγοράζει και να καταναλώνει τα προϊόντα μιας εταιρίας..." - απ' ότι γνωρίζω κάποιες εταιρίες (όχι όλες), έχουν σαν προϋπόθεση τη μηνιαία αγορά προϊόντων. Το να τα χρησιμοποιεί κάποιος δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση, αλλά κάτι πολύ λογικό. Φυσικά αν κάποια εταιρία εμπορεύεται γυναικεία καλλυντικά, το να τα χρησιμοποιεί ένας άντρας συνεργάτης θα ήταν λίγο... περίεργο, αλλά καταλαβαίνεις φαντάζομαι για ποιο λόγο θα ήθελες να χρησιμοποιείς τα προϊόντα που εμπορεύεσαι. Αλλά δεν σε υποχρεώνει η εταιρία να τα χρησιμοποιείς αυτά που αγοράζεις. Μπορείς να τα πουλάς σε πελάτες.

      "...αλλά εάν δεν τα αγοράσει και καταναλώσει για ένα μήνα, δεν του δίνει ποσοστά εκείνον το μήνα;" - Όπως σου είπα, αυτό ισχύει για κάποιες εταιρίες και όχι για όλες. Επίσης, όπως σου εξήγησα πριν, δεν είναι υποχρεωτική η κατανάλωση των προϊοντων. Υποχρεωτική είναι η αγορά. Αν θέλεις τα χρησιμοποιείς, τα πουλάς ή τα πετάς. Ξέρω ανθρώπους που κάνουν και τα τρία :P

      Το να κάνεις μία ελάχιστη παραγγελία που συνεπάγεται ότι μπορεί να έχεις μερικούς πελάτες (και πρέπει να έχεις μερικούς πελάτες), σημαίνει ότι κάνεις κάποια ελάχιστη δουλειά κάθε μήνα. Το να σε πληρώνει απλά και μόνο επειδή έβαλες στο δίκτυο άτομα και μετά κάθεσαι, τότε νομίζω ότι ΑΥΤΟ δε θα ήταν ίση ευκαιρία για όλους, και ίσως ούτε και τίμιο. Το μόνο που σου ζητάει είναι να κάνεις τουλάχιστον μία μηνιαία παραγγελία.

      "...Μήπως τελικά η εν λόγω εταιρία βασίζεται αποκλειστικά στην κατανάλωση των προϊόντων της από τους δικτυωτές (σίγουρη πελατεία);" - Αποκλειστικά όχι. Κάποιες εταιρίες βασίζονται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην "αυτοκατανάλωση", αλλά όχι όλες. Για παράδειγμα η εταιρία που συνεργάζομαι εγώ έχει περισσότερους από 80 εκατομμύρια πελάτες (όχι συνεργάτες) των προϊόντων της. ΑΥΤΟ είναι μία κανονική επιχείρηση.

      β. Δεν παίρνει όλη η "πυραμίδα" (γραμμή αναδοχής) ποσοστά από ΕΝΑΝ δικτυωτή. Συνήθως πληρώνονται μέχρι κάποια επίπεδα, αλλά όχι όλοι. Δε γίνεται πρακτικά να πληρωθούν όλοι - δε βγαίνουν τα νούμερα.

      Επίσης, Το να πληρώνονται από την εγγραφή και μόνο κάποιων ατόμων δε συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες. Κάτι που δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη πρακτική, γιατί ενθαρρύνει τη στρατολόγηση νέων ατόμων και όχι την ανάπτυξή τους, αλλά είναι κάτι που συμβαίνει. Δε λέω ότι είναι κακό ή καλό. Η εταιρία ούτως ή άλλως πληρώνει τους ανωτέρους του δικτυωτή από τα κέρδη που είχε από τη στρατολόγηση του συγκεκριμένου ατόμου. Και όπως ανέφερα νωρίτερα δεν πληρώνει ΟΛΟΥΣ τους upliners.

      Η γνώμη μου σχετικά με αυτό είναι ότι έτσι δουλεύει το δικτυακό μάρκετινγκ. Αν κάποιος επιθυμεί να το επιλέξει ως μέσο ανάπτυξης εισοδήματος, το αποδέχεται και συνεχίζει, αν όχι, επιλέγει κάποια άλλη δουλειά. Αν είναι ίση ευκαιρία, ναι είναι ίση ευκαιρία, γιατί όπως κάποιοι από τους αναδόχους του θα επωφεληθούν από την εγγραφή τη δική του έτσι κι αυτός θα επωφεληθεί από την εγγραφή άλλων μελών στο δίκτυο.

      ...

      Διαγραφή
    2. ...(συνέχεια)

      γ. Στο τρίτο θα απαντήσω πιο απλά, μιας και απαιτεί περισσότερη εξήγηση και δεν πρόκειται να το αναλύσω μέσω μηνύματος.

      "Πιστεύτε ότι είναι γόνιμο το έδαφος στην Ελλάδα της κρίσης να ανθήσουν αυτού του είδους οι επιχειρήσεις," -Ναι το πιστεύω.

      "...που προωθούν κυρίως προϊόντα ακριβότερα από τα αντίστοιχα των super markets..." - Αυτό είναι γεγονός ή γνώμη; Έχω διαφορετική εικόνα. Εκτός κι αν συγκρίνεις διαφορετικά προϊόντα. Δηλαδή αν λες ότι μία Mercedes και ένα Seat Ibiza είναι και τα δύο αυτοκίνητα και τα συγκρίνεις μεταξύ τους και λες γιατί να δώσω χρήματα να πάρω Mercedes ενώ μπορώ να πάρω αυτοκίνητο και με λιγότερα χρήματα, τότε η σύγκριση έχει λάθος βάση.

      Για παράδειγμα εγώ αγοράζω συνηθως από μαγαζί με βιολογικά προϊόντα και ο καφές που παίρνω από εκεί κοστίζει 3 φορές περισσότερο από αυτόν του σούπερ μάρκετ. Αυτό τι σημαίνει; Ότι είναι ακριβότερος ο καφές; Όχι δεν είναι. Αν στο σούπερ μάρκετ είχε βιολογικό καφέ, σαν αυτόν που πίνω και τον είχε πιο φθηνά απ' ότι στο μαγαζί με τα βιολογικά, τότε θα τον αγόραζα από εκεί - αλλά δεν έχει. Οπότε, ναι μεν καφές ο ένας, καφές και ο άλλος, αλλά ΔΕΝ είναι το ίδιο. Οπότε αυτή η σύγκριση είναι άκυρη.

      "...στοχεύουν συγκεκριμένους ανθρώπους πχ αυτούς που τους ενδιαφέρει η υγιεινή διατροφή; Πόσοι είναι αυτοί;" - Αρκετοί για να χτιστεί ένας τεράστιος κλάδος δισεκατομυρίων. Δεν είναι όλοι, αλλά είναι αρκετοί. Όσοι χρειάζονται, και ακόμα περισσότεροι.

      "Πόσοι νομίζετε ότι θα στρατολογηθούν ως νέοι συνεργάτες;" - Δε νομίζω - ξέρω ότι στρατολογούνται χιλιάδες συνεργάτες κάθε εβδομάδα στην Ελλάδα - σε όλες τις εταιρίες.

      "Τι θα γίνει εάν (πχ από μια κακιά φήμη) πάψουν να αγοράζουν οι δικτυωτές ή οι πελάτες; Δεν θα καταρρεύσει το σύστημα;" - Αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε αντικείμενο. Αν δηλαδή εγώ δουλεύω σε ένα εργοστάσιο που φτιάχνει κουφώματα και λόγω κάποιες κακής φήμης πάψουν να αγοράζουν οι πελάτες από τη συγκεκριμένη επιχείρηση, θα κλείσει και θα μείνω άνεργος. Δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει στο MLM να είναι διαφορετικό. Ωστόσο είναι. Γιατί εδώ υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας. Όταν δηλαδή εγώ χρησιμοποιοώ ένα προϊόν και το συστήνω σε δικούς μου ανθρώπους, δεν έχει σημασία αν θα ακούσουν κάποιο αρνητικό σχόλιο ή μία κακιά φήμη. Αν με εμπιστεύονται και γνωρίζουν το προϊον, τότε είναι πολύ μικρές οι απώλειες. Έχω προσωπική εμπειρία από αυτό.

      Ελπίζω να σε κάλυψα.

      Θοδωρής

      Διαγραφή
    3. Με κάλυψες, ευχαριστώ

      Διαγραφή
  7. Θοδωρή έχω μόλις μία εβδομάδα που ασχολούμαι με το MLM και προσπαθώντας να ενημερωθώ βρέθηκα τυχαία στο block σου. Ο τρόπος που απαντάς και τα επιχειρήματα σου είναι εξαιρετικά και βάσιμα. Δεν έχω προς το παρόν κάποια ερώτηση ή σχόλιο να κάνω απλά θεώρησα σωστό να γράψω τις σκέψεις μου διότι ό,τι διάβασα με βοήθησε ήδη πολύ. Ευχαριστώ Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Καλή συνέχεια στην επιχείρησή σου!

      Διαγραφή
  8. Μια άλλη και πολύ γνωστή μορφή πυραμίδας, είναι τα γνωστά MLM. Αν κι εδώ δεν μπορούμε να μιλήσουμε για 100% απάτη, εν τούτοις ο νομιμοφανής τρόπος που λειτουργούν τα MLM προδίδει αρκετές φορές εκμετάλλευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ίσως και σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα...

    "Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι το μεγάλο κύμα του μέλλοντος. Σταδιακά θα αντικαταστήσει το franchising, το οποίο πλέον απαιτεί υπερβολικά πολλά χρήματα για τον μέσο άνθρωπο" - Jim Rohn

    "Αν έπρεπε να ξεκινήσω από την αρχή, θα ξεκίναγα με το δικτυακό μάρκετινγκ." - Robert T. Kiyosaki

    "Στο σημερινό κόσμο, το να εργάζεσαι για τον εαυτό σου είναι ασφαλέστερο από ότι στο παρελθόν, και το να εργάζεσαι για μια εταιρεία έχει γίνει μία από τις πιο ριψοκίνδυνες επιλογές." - Paul Zane Pilzer, Νομπελίστας Οικονομολόγος και Συγγραφέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online