Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010

Λίστα Απροθυμίας Τηλεφωνημάτων

Πως να Την Ξεπεράσετε Εσείς και Η Ομάδα σας!


Η απροθυμία τηλεφωνημάτων είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στις πωλήσεις και στο δικτυακό μάρκετινγκ για να περιγράψουμε όταν ένας πωλητής ή ένας δικτυωτής διστάζει ή αναβάλει να κάνει τηλέφωνα στους υποψηφίους του. Για να σας βοηθήσουμε εσάς και την ομάδα σας να το ξεπεράσετε αυτό χρειάζεται να βρείτε τι είναι αυτό που προκαλεί αυτή την "απροθυμία".


Ο ορισμός του λεξικού για την απροθυμία είναι: αντίσταση ή αντίθεση


Είναι σαν αυτό - σαν δικτυωτές, γνωρίζουμε ότι τα τηλεφωνήματα θα πρέπει να γίνουν ώστε να χτίσουμε την επιχείρησή μας αλλά υπάρχει συχνά η απροθυμία ή η αντίσταση στο να κάνουμε τα τηλεφωνήματα. Οπότε αντί να κάνουν τηλεφωνήματα οι άνθρωποι θάβουν τον εαυτό τους σε μία γωνία τύψεων και νοητικά χτυπούν τον εαυτό τους.


Σας ακούγεται γνώριμο;


Άρα τι είναι αυτό που ίσως προκαλεί ένα άτομο να είναι απρόθυμο να κάνει τηλεφωνήματα; Έγραψα μία λίστα με αντικείμενα που "προκαλούν" ένα άτομο να είναι απρόθυμο, να αντιστέκεται ή να είναι αντίθετο στο να κάνει τηλεφωνήματα.


Αυτή θα είναι μία καλή checklist για να βοηθήσει ένα άτομο στην ομάδα σας να βρει γιατί δεν είναι πετυχημένο.


Είναι γραμμένο από αυτή την άποψη … ωστόσο … αν θα θέλατε μία καλή δόση πραγματικότητας, δώστε αυτή τη λίστα σε κάποιον στην ομάδα σας και ρωτήστε τον να σημειώσει και να σιγουρευτεί ότι κάνετε όλα αυτά τα πράγματα κι εσείς.


1. Έχουν αποφασίσει ακριβώς τι θέλουν να πετύχουν στην επιχείρησή τους; Ρωτήστε τους τι είναι αυτό.


2. Έχουν γράψει ένα πλάνο για το πως θα το πετύχουν; Ρωτήστε τους αν μπορείτε να το δείτε.


3. Δουλεύουν αυτό το πλάνο; Ρωτήστε τους να σας δείξουν που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο πλάνο.


4. Γνωρίζουν όλα τα "μέρη" που αποτελούν το χτίσιμο της επιχείρησής τους;


5. Έχουν μία πηγή που να συγκεντρώνουν επαφές; Ζητήστε να σας τη δείξουν.


6. Γνωρίζουν πως να βρίσκουν πελάτες; Ζητήστε τους να βρουν έναν ενώ εσείς παρακολουθείτε.


7. Γνωρίζουν πως να εξυπηρετούν τους πελάτες τους; Ζητήστε τους να σας δείξουν πως το κάνουν.


8. Γνωρίζουν πως να βρίσκουν διανομείς; Ζητήστε τους να σας δείξουν πως να το κάνουν.


9. Γνωρίζουν πως να εκπαιδεύουν διανομείς για το πως να βρίσουν πελάτες; Ζητήστε τους να σας συστήσουν σε κάποιον που έχουν εκπαιδεύσει και ρωτήστε αυτό το άτομο να σας δείξει πως κάνει πελάτες.


10. Γνωρίζουν πως να εκπαιδεύουν διανομείς να γράφουν διανομείς; Ζητήστε τους να εκπαιδεύουν έναν ενώ παρακολουθείτε ή να σας συστήσουν σε κάποιον που έχουν εκπαιδεύσει και ζητήστε από αυτό το άτομο α σας δείξει πως βρίσκει πελάτες.


Οτιδήποτε δεν μπορεί να σας δείξει ο συνεργάτης σας είναι ο λόγος για την Απροθυμία Τηλεφωνημάτων τους.


Θα είμαι ευθύς μαζί σας - "ο φόβος της απόρριψης" είναι ανοησίες.


Ορίστε η απόδειξη - όταν κάποιος λέει ότι αυτός είναι ο λόγος για την απροθυμία του να κάνει τηλεφωνήματα μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε τη μπλόφα του. Απλά πάρτε μία συσκευή ηχογράφησης, βάλτε την στο τραπέζι και πείτε του, "προσκάλεσε με να έρθω στην επιχειρηματική σου συνάντηση." Δεν μπορούν να το κάνουν. Γιατί; Δεν είναι ο φόβος της απόρριψης…η συσκευές ηχογράφησης δεν μπορούν να σε απορρίψουν.


Ο 'φόβος της απόρριψης', το 'έξω από τη ζώνη άνεσής μου', η 'απροθυμία τηλεφωνημάτων' και οποιοδήποτε άλλο κλισέ που μπορεί να σκεφτεί και να σας πει ένα άτομο είναι απλά μία μάσκα για να καλύψει αυτό που δεν ξέρει να κάνει. Δε με νοιάζει αν το άτομο είναι στις πωλήσεις για 20 χρόνια - αν δεν κάνουν τηλεφωνήματα, είναι επειδή υπάρχει κάτι στην επιχείρησή τους που δεν ξέρουν πως να κάνουν.


Ο φόβος, ή συγκεκριμένα ο φόβος της απόρριψης, και/ή η απροθυμία τηλεφωνημάτων είναι το ίδιο κτήνος - το να μην μπορείτε να προβλέψετε το αποτέλεσμα. Αυτή είναι η βάση όλων των φόβων. Το άτομο απλά δεν μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει αν κάνει κάτι. Αν πάτε να κάνετε bungee jumping - η ανικανότητα να προβλέψετε το αποτέλεσμα είναι που προκαλεί το φόβο.


Όταν εξουδετερώνετε μία βόμβα (όπως έκανα εγώ στο προηγούμενο μου επάγγελμα στο Ναυτικό) - είναι η ανικανότητα να προβλέψετε το αποτέλεσμα που προκαλεί φόβο.


Οπότε μην πιστεύετε τις δικαιολογίες της ομάδας σας - δείτε με τους διανομείς σας την παραπάνω λίστα και εκπαιδεύστε τους σε οτιδήποτε δεν μπορούν να κάνουν.


Μην αγοράζετε ούτε τις δικές σας δικαιολογίες. Η λύση είναι απλή - εκπαιδευτείτε, εκπαιδεύστε τους διανομείς σας και αρχίστε να κάνετε αυτά τα τηλεφωνήματα. Η επιχείρησή σας θα αναπτυχθεί με τεράστια βήματα και άλματα όταν το κάνετε αυτό.


Tim Sales

http://www.firstclassmlmtools.com


Μετάφραση Θεόδωρος Αραμπατζής 2009

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online