Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2009

Γιατί Να Κάνω Πελάτες...;

Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ίσως η μοναδική επιχείρηση όπου κάποιος πρέπει να δικαιολογήσει τη σημασία της ανεύρεσης πελατών.


Σε κάθε άλλη επιχείρηση, οι πελάτες είναι ιεροί. Οι εταιρείες κάνουν ό, τι μπορούν για να τους βρουν και να τους κρατήσουν. Η Nordstrom, για παράδειγμα, έχει χτίσει όλη τη δουλειά της, προσφέροντας εξωφρενικά καλή εξυπηρέτηση πελατών.


Όμως, πόσο συχνά έχετε ακούσει, κυρίως από άτομα που βρίσκονται στην κορυφή του δικτύου σας, ότι είναι χάσιμο χρόνου η ανεύρεση πελατών; Ότι τα χρήματα είναι στη στρατολόγηση; Χμμ.


Τί συμβαίνει εδώ; Γιατί οι πελάτες είναι τόσο χαμηλά στην εκτίμηση των περισσότερων στον κλάδο του δικτυακού μάρκετινγκ;


Για ορισμένους αυτό συμβαίνει γιατί το εισόδημα από τους πελάτες μοιάζει με ψίχουλα σε σύγκριση με τα μεγάλα εισοδήματα που ίσως φέρει το χτίσιμο της επιχείρησης. Και τα λίγα άτομα που βρίσκουν ‘χτίστες’ είναι αυτά που παρουσιάζονται μπροστά στην αίθουσα.


Αυτοί οι άνθρωποι με τα μεγάλα εισοδήματα είναι εκείνοι που είχαν την τύχη να πέσουν πάνω σε έναν-δύο ‘χτίστες’, οι οποίοι φέρνουν μία ολόκληρη οργάνωση από επίδοξους ‘χτίστες’. Σύντομα, υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που πωλούν το όνειρο σε άλλους, και όλοι αγοράζουν το προϊόν τακτικά έτσι ώστε να μπορούν να είναι προϊόν του προϊόντος. Και αυτό το άτομο που είναι στην κορυφή της ομάδας, παίρνει ένα ποσοστό από τους περισσότερους. Γι 'αυτό το εισόδημα που γίνεται τόσο μεγάλο.


Καλή δουλειά, αν μπορείτε να το βρείτε.


Ωστόσο, κάποιος που είναι στη δουλειά ένα χρόνο ή περισσότερο γνωρίζει την αρνητική πλευρά: οι πιθανότητες να βρεθεί ένας επιχειρηματίας που κάνει πραγματικά κάτι και μένει μέχρι το τέλος, είναι σχεδόν τόσο μικρές όσο το να κερδίσετε το λαχείο.


Πόσοι από σας έχετε καταφέρει να βρείτε αυτούς επιχειρηματίες; Και να τους διατηρήσετε;


Για χρόνια, όταν έχτιζα διάφορες επιχειρήσεις δικτυακού μάρκετινγκ, και εγώ επικεντρωνόμουν στην εξεύρεση επίδοξων δικτυωτών. Τους ονόμαζα “τούρμπο”, γιατί ξεκινούσαν με τη μεγαλύτερη παραγγελία προϊόντων ($ 2.000 έως $ 25.000), ώστε να μπορούν αμέσως να επιτύχουν υψηλότερο επίπεδο προμηθειών. Αυτές οι αρχικές αγορές έδιναν στο εισόδημά μου μία ώθηση “τούρμπο”.


Έτσι, έψαχνα τέτοιους με ζήλο, απολαμβάνοντας τα ‘πολλά λεφτά’ για λίγο διάστημα. Αλλά έπρεπε να δουλεύω 10 - 12 ώρες την ημέρα για να διατηρώ το εισόδημα, γιατί οι περισσότερες από τους “τούρμπο” έμεναν για λιγότερο από τρεις μήνες. Γραφόντουσαν, να αγοράσουν μία μεγάλη ποσότητα προϊόντων και εξαφανιζόντουσαν μετά από μερικούς μήνες. Κάποιοι εξαφανιζόντουσαν σε μια εβδομάδα.


Οι περισσότεροι δεν ήταν πραγματικά χτίστες της επιχείρησης. Ήταν γοητευμένοι από την οικονομική υπόσχεση των κύκλων στον τοίχο και την επιτυχία μου. Ξέχασαν ότι δούλευα αδυσώπητα τα τελευταία πέντε χρόνια, συν, είχα κερδίσει επιτέλους το λαχείο. Έπεσα πάνω σε έναν ‘χτίστη’ της επιχείρησης μέσα στους πρώτους τρεις μήνες αφότου ξεκίνησα στην πέμπτη μου εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ.


Οι ‘τούρμπο’ που έγραφα, είχαν το βλέμμα του νικητή αλλά το μόνο που έκαναν ήταν να χρησιμοποιούν το προϊόν για τον εαυτό τους και να βάζουν τα υπόλοιπα προϊόντα κάτω από το κρεβάτι τους. Ανακάλυψαν ότι δεν τους αρέσουν πραγματικά οι πωλήσεις, και ο αρχικός τους ενθουσιασμός εξαφανίστηκε μπροστά στην αδιάφορη ή απροσδόκητη αντίδραση και συμπεριφορά των εμετικών φίλων και γνωστών.


Έτσι, συχνά κατέληγα να πουλάω εγώ το προϊόν γι’αυτούς, ώστε να μην έχουν μία αποθήκη γεμάτη προϊόντα ή πρέπει να τα στείλουν πίσω. Για να επιταχυνθεί η κίνηση των προϊόντων, ξεκινήσαμε ένα πρόγραμμα «αυτόματης επανάληψης παραγγελίας» στην ομάδα μας, έτσι ώστε οι πελάτες να δεσμευτούν στη χρήση του προϊόντος κάθε μήνα, σε ειδική τιμή.


Εκ των υστέρων, το 97% των ανθρώπων που γραφόντουσαν κατέληγε να είναι απλώς πελάτες. Και τους έβρισκα με τον δύσκολο τρόπο - μιλώντας πρώτα για την επιχείρηση. Υπάρχουν πολύ λιγότεροι άνθρωποι που πουλάνε ένα προϊόν από αυτούς που το χρησιμοποιούν. Τα στοιχεία από διάφορες μεγάλες εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ δείχνουν ότι για κάθε 100 άτομα που παραγγέλνουν τακτικά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για προσωπική τους χρήση, μόνο δύο ή τρεις πουλάνε το προϊόν. Περίπου 97 είναι απλά πελάτες, όχι διανομείς, παρά το γεγονός ότι είχαν γραφτεί ως διανομείς. Έτσι, γιατί δε χτίζετε μία βάση πελατών; Είναι λιγότερο αγχωτικός και πιο προβλέψιμος τρόπος για να χτίσετε σημαντικά εισοδήματα. Σίγουρα είναι ένας καλός τρόπος που μπορεί να σας προσφέρει κάποια αναγκαία ασφάλιση σε σχέση με την πιθανότητα ότι ίσως σας χρειαστεί περισσότερος χρόνος από ό,τι θα περιμένατε για να βρείτε αυτόν τον Άσο.


Να έχετε κάτι στην τράπεζα για τους δύσκολους καιρούς ...


Kim Klaver

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online