Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009

Διαλογή Ηγετών

Αν και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χωρίσετε τους ανθρώπους σε ομάδες και υποομάδες, ας εξετάσουμε έναν απλό τρόπο που μπορείτε να για να κάνετε διαλογή.


Για τη στρατολόγηση, εκπαίδευση και το χτίσιμο της επιχείρησης, είναι προς όφελός μας να ταξινομήσουν τους ανθρώπους σε δύο ομάδες:


Πρώτη Ομάδα:

Αυτοί οι άνθρωποι ψάχνουν τους λόγους για τους οποίους κάτι θα δουλέψει.


Δεύτερη Ομάδα:

Αυτοί οι άνθρωποι ψάχνουν τους λόγους για τους οποίους κάτι δε θα δουλέψει.


Είναι πολύ διασκεδαστικό να δουλεύεις με τα άτομα της Πρώτης Ομάδας. Είναι αρκετά ώριμοι για να συνειδητοποιήσουν ότι η ζωή δεν είναι τέλεια. Στην πραγματικότητα, σε πολλές από τις επιχειρηματικές αποφάσεις τους, αναγνωρίζουν ότι μπορεί να υπάρχουν χιλιάδες λόγοι για τους οποίους κάτι δεν θα λειτουργήσει. Το μόνο που χρειάζονται να υπεισέλθουν σε δράση είναι ένας καλός λόγος που κάτι θα δουλέψει.


Μπορεί να γνωρίζουν ότι ο ανάδοχός τους είναι κόπανος, ότι οι προσωπικές επαφές τους είναι άχρηστοι παραπονιάρηδες, ότι το λογότυπο της εταιρείας έχει λάθος χρώμα, ότι η παράδοση των προϊόντων καθυστερεί μερικές φορές, ότι οι τοπικές συναντήσεις είναι βαρετές, κλπ., αλλά αν έχουν μόνο ένα καλό λόγο για τον οποίο η ευκαιρία είναι καλή (όπως το πλάνο μάρκετινγκ είναι καλό, το προϊόν πραγματικά βοηθά τους ανθρώπους, κλπ.), τότε μπορεί να προχωρήσουν και να πετύχουν στην επιχείρηση.


Τα άτομα της Πρώτης Ομάδας δεν είναι εστιάζουν στις δικαιολογίες. Ψάχνουν τους θετικούς λόγους για τους οποίους κάτι θα λειτουργήσει, και στη συνέχεια αναλαμβάνουν δράση.


Τα άτομα της Δεύτερης Ομάδας αναζητούν διαρκώς ατέλειες. Γιατί;


Αν μπορέσουν να βρουν την παραμικρή δικαιολογία ή λόγο που κάτι που δε θα δουλέψει, μπορούν μετά να δικαιολογήσουν το γεγονός ότι δεν προσπάθησαν. Μπορεί να ερευνήσουν μια ευκαιρία και να βρει χιλιάδες λόγους για τους οποίους θα λειτουργήσει, αλλά θα επικεντρωθούν στην αναζήτηση οποιουδήποτε μικρού λόγου ώστε να μην αναλάβουν δράση.


Τα άτομα της Δεύτερης Ομάδας είναι άνθρωποι που δε θα φύγουν από το σπίτι το πρωί, εάν δε βεβαιωθούν πρώτα ότι κάθε φανάρι στο δρόμο για τη δουλειά είναι πράσινο. Πολλοί ηγέτες/ομαδάρχες απογοητεύονται, προσπαθώντας να διορθώσουν κάθε δικαιολογία που μπορούν να σκεφτούν οι διανομείς τους της Δεύτερης Ομάδας. Όσα μονοπάτια κι αν καθαρίσετε στο δρόμο τους, οι διανομείς σας της Δεύτερης Ομάδας θα δημιουργήσουν περισσότερα για να πάρουν τη θέση τους.


Το σύνθημά τους είναι: «Κάθε δικαιολογία είναι καλή."


Πώς, λοιπόν, είναι η ομάδα σας; Είναι ως επί το πλείστον άνθρωποι της Πρώτης ή της Δεύτερης Ομάδας;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online