Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τρίτη, 21 Απριλίου 2009

Χτίζοντας την Ψυχολογική σας Πανοπλία

της Paula Pritchard

Η απόρριψη είναι το σκληρότερο εμπόδιο που αντιμετωπίζουμε στο δικτυακό μάρκετινγκ και ακόμη το πώς θα χειριστούμε αυτό το θέμα είναι το πιο κρίσιμο μέρος της επιτυχίας μας. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στο μυαλό μου ότι ορισμένοι από τους πιο ταλαντούχους ανθρώπους χάνονται κάθε χρόνο λόγο της απόρριψης. Είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα, όχι μόνο για εμάς αλλά και για τους ανθρώπους μας, για να τους διατηρήσουμε στο παιχνίδι.

Γι 'αυτό είναι τόσο σημαντικό να προετοιμαστούμε εμείς και οι διανομείς μας από την αρχή. Το ονομάζω "χτίζοντας την ψυχολογική σας πανοπλία." Θέλω να δουν τον εαυτό τους να φοράνε μία πανοπλία που τους προστατεύει ενάντια σε όλες τις σφαίρες συμπεριλαμβανομένης και της πιο οδυνηρής λέξης με τα τρία γράμματα: όχι.

Διδάσκω από νωρίς ότι το όχι είναι προϋπόθεση για την επιτυχία. Είναι το τίμημα. Κανείς από εμάς δεν είναι αρκετά τέλειος για να έχει μόνο ναι ούτε είναι αρκετά ατελής για να έχει μόνο όχι. Η μεγάλη στροφή ψυχολογικά είναι να κατανοήσετε ότι πληρώνεστε για τα όχι, καθώς και για τα ναι. Οπότε δεχτείτε τα. Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε αυτούς που είναι πιο επιτυχημένοι και αυτούς που δεν είναι, είναι ποιος ανέχτηκε την περισσότερη απόρριψη και απογοητεύσεις.

Επινόησα πριν από χρόνια, τη φράση "η επιτυχία στις παρουσιάσεις." Ήθελα να καταλάβουν οι άνθρωποι ότι η επιτυχία δεν ήταν στο πόσες πολλές φορές τα άτομα λέγανε ναι ή όχι, αλλά στο πόσες φορές παρουσιάζατε το προϊόν σας και σας την ευκαιρία. Στο βιβλίο μου, το ναι και το όχι είναι ίσα. Αν παρουσιάσετε το προϊόν σας σε εννέα άτομα που λένε όχι και το 10ο άτομο πει «ναι» και κερδίσετε 100€, είναι σημαντικό να καταλάβετε, δεν κερδίσατε 100€ για το 10ο άτομο· κερδίσατε 10€ κάθε φορά που παρουσιάσατε το προϊόν. Ως εκ τούτου, το όχι είναι εξίσου πολύτιμο, όπως το «ναι».

Θεωρώ ότι είναι εκπληκτικό το πόσο ευκολότερα οι άνθρωποι σε συμβατικές επιχειρήσεις αποδέχονται την απόρριψη. Έχετε ποτέ περάσει από ένα κατάστημα λιανικής, ρίξατε μια ματιά, στη συνέχεια φύγατε χωρίς να αγοράσετε κάτι; Σίγουρα το έχετε κάνει! Ακούσατε ένα ισχυρό γδούπο πίσω από τον πάγκο, καθώς ο ιδιοκτήτης κατέρρεε από απογοήτευση; Φυσικά και όχι! Γιατί; Καταλαβαίνουν τους αριθμούς. Ξέρουν ότι από τόσα όχι θα υπάρξουν τόσα ναι. Γιατί νομίζετε ότι οι ιδιοκτήτες καταστημάτων προτιμούν να βρίσκονται σε περιοχές υψηλής κίνησης, όπως εμπορικά κέντρα; Για να έχουν περισσότερα όχι και ως αποτέλεσμα περισσότερα ναι. Οι επιτυχημένοι μεσίτες κατανοούν την ίδια έννοια. Ξέρουν πόσες φορές πρέπει να δείξουν ένα ακίνητο για να βρουν έναν σοβαρό αγοραστή.

Επειδή πληρώνεστε για την απόρριψη είναι σημαντικό να είστε καλά προετοιμασμένοι. Το να χτίσετε αυτή την ψυχολογική πανοπλία είναι εξαιρετικά σημαντικό, ιδίως κατά τα πρώτα στάδια καθώς τα όχι σκοτώνουν περισσότερους πωλητές από οτιδήποτε άλλο. Σκέψου το, οι εταιρίες δε στέλνουν τους πωλητές τους απροετοίμαστος. Θα περάσουν εβδομάδες προετοιμασία. Οι προπονητές δε στέλνουν τους παίκτες τους απροετοίμαστους αν θέλουν να επιτύχουν.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να χτίσετε ψυχολογική πανοπλία.

1. Εργαστείτε σκληρά για να απο-ευαισθητοποιήσετε τον εαυτό σας στη λέξη όχι. Μελετήστε το νόμο του μέσου όρου για να καταλάβετε ότι η αξία του όχι και του ναι είναι ίση.

2. Χτίστε ισχυρή πίστη στην εταιρεία σας και το προϊόν σας σε σημείο που θα γίνει μια αποστολή, ένας σκοπός. Η ισχυρή πεποίθηση και η δέσμευση θα σας βοηθήσουν να γίνετε πιο ανθεκτικοί.

3. Επικεντρωθείτε στο να μείνετε εστιασμένοι στους σκοπούς και τους στόχους σας, μην επιτρέποντας τίποτα να αποτρέψει την πορεία. Εξωτερικευμένοι στόχοι είναι οι πιο ισχυροί.

4. Διαρκώς υπενθυμίστε στον εαυτό σας τους πιο επιτυχημένους ανθρώπους που θαυμάζετε και πόσο ισχυροί είναι στο να διαπερνάν τα εμπόδια απόρριψης που συναντάτε κι εσείς. Αφήστε τους να σας εμπνεύσουν και να σας παρακινήσουν. Φανταστείτε επίσης πώς η επιτυχία σας θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για αυτούς.

5. Κρατήστε τον εαυτό σας παρακινημένο, ακούγοντας και διαβάζοντας μόνο θετικά υλικά, που σας διατηρούν ισχυρούς. Κάντε παρέα με το ανθρώπους που έχετε παρόμοιο όραμα.

6. Χρησιμοποίησε παρακινητική μουσική να διατηρήσετε τα συναισθήματα σας έντονα και θετικά.

7. Διανοητικά οραματιστείτε τον εαυτό σας τυλιγμένο σε ένα κοστούμι πανοπλίας, όπου είστε προστατευμένοι και ασφαλείς. Όπου κανείς δεν μπορεί να σας κάνει κακό ό,τι και να λέει.

8. Μάθετε πότε να κάνετε ένα διάλειμμα και να ανατροφοδοτηθείτε. Στη παραμικρή ένδειξη αδυναμίας, σταματήστε και ακούστε μια κασέτα, ένα CD ή έναν μέντορα μέχρι να επιστρέψετε στην κορυφή του παιχνιδιού σας.

Η προετοιμασία είναι κρίσιμη, αλλά καταλάβετε, είναι μια συνεχής διαδικασία. Είναι το πώς θα παραμείνει έντονη οξυδερκής, ισχυρός και επικεντρωμένος. Οι αθλητικές ομάδες προπονούνται όλη την εβδομάδα για να αντιμετωπίσουν τους αντιπάλους τους. Δεν είναι διαφορετικό για έναν δικτυωτή. Το πώς χειρίζεστε την απόρριψη θα καθορίσει την επιτυχία σας στο δικτυακό μάρκετινγκ και το πώς χειρίζεστε την απόρριψη έχει να κάνει με την καλή προετοιμασία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online