Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τρίτη, 31 Μαρτίου 2009

Τα Πάντα Στιγμιαία

του Michael S. Clouse

Ένας άντρας στέκεται μπροστά σε μία συσκευή με πυρηνικά μέρη και με ορθογώνιο σχήμα που κάποιοι ονομάζουν φούρνο μικροκυμάτων, μουρμουρίζοντας, “Άντε, άντε, γιατί κάνει τόση ώρα;” Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κουνάω το κεφάλι μου, και να αναρωτιέμαι αν είπε κανείς στον φίλο μας που τα θέλει όλα χθες ότι υπάρχει λόγος που λέμε “ώρα” φαγητού.

Λοιπόν, η ώρα του φαγητού είναι το ένα πράγμα, αλλά τώρα αυτή η νοοτροπία του στιγμιαίου έχει έρθει και στο Δικτυακό Μάρκετινγκ. Και αυτό που είναι χειρότερο είναι ότι αρκετοί διανομείς έχουν πιστέψει στην παραπλανητική και ανόητη ιδέα του να “Γίνουν Πλούσιοι σε μια βραδιά! Αφού τα κατάφερα εγώ, μπορείτε κι εσείς!”

Προσωπικά, δεν έχετε κουραστεί λιγάκι με τις μισές αλήθειες, τις υπερβολές και τα ψέματα που διαιωνίζονται στη βιομηχανία μας; Παρόλαυτά τα βλέπουμε κάθε μέρα - εκατοντάδες email που δεν τα έχουμε ζητήσει, αμέτρητες αγγελίες για επιχειρηματικές ευκαιρίες, και τα διαφημιστικά έντυπα που υπόσχονται πλούτη στη στιγμή, και χωρίς να χρειάζεται να χτίσετε ομάδα, γιατί θα κάνουν αυτοί όλη τη δουλειά για εσάς! Απλά συμπληρώστε την απλή online αίτηση - συμπεριλάβετε την πιστωτική σας κάρτα για να ξεκινήσετε και μετά ξαπλώστε και χαλαρώστε.

Να σας δώσω τρία παραδείγματα για το τι εννοώ. Τώρα, έχετε στο νου σας ότι αυτές είναι πραγματικές δελεαστικές διαφημίσεις στο Δικτυακό Μάρκετινγκ από διάφορες διαφορετικές πηγές:

- ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ! 10.000$ τον 1ο μήνα! Εγώ το έκανα.

Μπορείς κι εσύ. 210775ΧΧΧΧ,


- MLM ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ! Χτίζουμε την ομάδα σας για εσάς
εγγυημένα!
Χωρίς συνδρομές, εγγραφές ή αγορές. 210342ΧΧΧΧ.


- ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!

Καλέστε στο 210281ΧΧΧΧ! Μετά καλέστε στο 210282ΧΧΧΧ

Και το ίδιο ξανά και ξανά. Η υπόσχεση της μη εργασίας, μαζικού εισοδήματος και όλα με μηδενικό ρίσκο. Τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο από αυτά;

Μήπως η αλήθεια;

Αν θέλετε πραγματικά να χτίσετε μία πετυχημένη επιχείρηση μακροπρόθεσμα στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, χρειάζεται να κάνετε αυτό:

  1. Να επιλέξετε τη σωστή εταιρία και να κάνετε μία δέσμευση ζωής.
Για να ξέρετε αν είστε με τη σωστή εταιρία θα πρεπει να μπορείτε να απαντήσετε με βεβαιότητα “Ναι!” σε αυτές τις δύο ερωτήσεις: 1)Αν δεν υπήρχε η επιχειρηματική ευκαιρία μαζί με τα προϊόντα της εταιρίας μου, θα συνέχιζα να τα αγοράζω; και, 2) Αν τα αγόραζα (χωρίς να υπάρχι η ευκαιρία για κέρδος) θα ήμουν τόσο ενθουσιασμένος από τα οφέλη που θα είχα, ώστε να μοιραζόμουν την εμπειρία μου με φίλους, συγγενείς και συναδέλφους μέσα στις συζητήσεις μου;

  2. Επενδύστε οχτώ με δέκα ώρες την εβδομάδα ένα Σάββατο το μήνα, και ένα Σαββατοκύριακο κάθε τρεις μήνες για τα επόμενα δύο με πέντε χρόνια.
Ακολουθήστε το πετυχημένο πλάνο δουλειάς της εταιρίας σας και θα μπορείτε να αντικαταστήσετε το εισόδημά σας από τη δουλειά σας. Μετά από αυτό το όριό θα είναι ο ουρανός. Και αν η εταιρία σας δεν έχει ένα πετυχημένο πλάνο, τότε αυτό κάτι θα πρέπει να σας λέει...

  3. Ξεκινήστε να μοιράζεστε την επιχείρηση με τους φίλους, συγγενείς και συναδέλφους σας.
Πείτε την ιστορία, δείξτε το πλάνο, και μετά ρωτήστε τους υποψηφίους σας αν θα ήθελαν να ξεκινήσουν να ονειρεύονται ξανά. Άλλωστε, οι πετυχημένοι χτίστες της επιχείρησης γνωρίζουν ότι πουλάμε περισσότερα όνερια απ’ότι όλα τα προϊόντα της εταιρίας μας μαζί!
Και τέλος, αποφύγετε οτιδήποτε και οποιονδήποτε σας προσφέρει ένα σύντομο δρόμο για στιγμιαία επιτυχία, γιατί αν δε χρειάζεται δύο με πέντε χρόνια για να το χτίσετε, τότε δεν είναι επιχείρηση, είναι ένα παιχνίδι και μάλιστα τέτοιο που δε θέλετε να το παίξετε για πολύ καιρό.

Σας εύχομαι τα καλύτερα,

MSC

© 2008 by Michael S. Clouse. All International Rights Reserved. For more Network Marketing articles, books, CDs, and MLM Training, please visit www.nexera.com.

2 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο και αγγίζει μία μεγάλη αλήθεια για το δικτυακό μάρκετινγκ, ειδικά στην Ελλάδα.

    Μήπως είμαστε αρκετά χρόνια πίσω? Μήπως το μάρκετινγκ εδώ έχει κολήσει στις παραδοσιακές τεχνικές των τηλεοπτικών σποτ, των ραδιοφωνικών σποτ, μερικές αφίσες στους δρόμους, άντε και κανένα banner χωρίς όμως ίχνος online στρατηγικής?

    Έβλεπα τις προάλλες την καμπάνια μιας εταιρίας λευκών οικιακών συσκευών, και μάλιστα όχι από τις απαραίτητα "οικοκυρικές", η οποία υποστηριζόταν από γνωστή παρουσιάστρια πρωινής εκπομπής. Ποιο το σκεπτικο? Γιατι η εν λόγω συμπαθέστατη νεαρά να αποτελεί ικανό spokesperson για τέτοιο προϊόν? Επειδή απλά θα αναγνωρίσει κανείς το πρόσωπό της? Μήπως θα ήταν προτιμότερο να γίνει μια πιο απλή offline - print καμπάνια και να μπουν και μερικά banners σε ιστοσελίδες σχετικών προϊόντων?

    Πέρα από αυτό το εντελώς τυχαίο παράδειγμα, πρόσφατα έχω αρχίσει να βλέπω την κλασική υπερβολή του Έλληνα, ακόμα και στα πρώτα βήματα του δικτυακού μάρκετινγκ: ένα σωρό stamps-links ΜΕΣΑ στα κείμενα αθλητικών sites. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του intrusive marketing, τότε μάλλον πολλοί δεν έχουν δει σοβαρά και εις βάθος το online marketing στην Ελλάδα.

    Πριν κλείσω θα ήθελα να αναφέρω οτι όταν μεγάλα και επιτυχημένα business schools παγκοσμίως, όπως το IE Business School, προσφέρουν εξειδικευμένα προγράμματα στο digital marketing, τότε κάπως πρέπει να ξυπνησουμε και εμείς εδώ και αυτό αρχίζει από την εκπαίδευση, όπως υποστηρίζω και με την ιδιότητα του συμβούλου εκπαίδευσης της EduConS - Education Consulting and Services. Μέχρι τώρα όσες φορές έχω αναφέρει τη δυνατότητα online σπουδών σε κάποιον υποψήφιο, τις περισσότερες φορές έχω εισπράξει αμφιβολία και σκεπτικισμό.

    Αυτό συνδέεται άρρηκτα όμως με την αγορά του μαρκετινγκ στην Ελλάδα, γιατί εάν θέλουμε να αλλάξουμε και να εμπλουτίσουμε και να εκσυγχρονήσουμε τις επαγγελματικές τακτικές μας, πρέπει πρώτα να εκσυγχρονήσουμε και τις απόψεις μας για την εκπαίδευση, καθώς και την ίδια την εκπαίδευσή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωνσταντίνε συμφωνώ ότι το μάρκετινγκ στην Ελλάδα είναι αρκετά χρόνια πίσω αν και υπάρχουν ελάχιστοι που εφαρμόζουν νέες μεθόδους.

    Η τεχνολογία μπορεί να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη αλλά απομακρύνει τους ανθρώπους αν δε χρησιμοποιηθεί σωστά και με μέτρο.

    Αυτό που πιστεύω και κάνω είναι το "marketing by attraction" κάτι το οποίο βασίζεται στη δημιουργία σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων και είναι κάτι που μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά όχι μόνο στο δικτυακό μάρκετινκγκ αλλά και σε άλλους κλάδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online