Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009

Πως Να Προσελκύσετε Καλούς Ηγέτες

“Σταμάτα να χασομεράς!!! Τα ξέρω ήδη όλα αυτά! Απλά πες μου που μπορώ να βρω μερικούς καλούς ανθρώπους!”

Ο συνομιλητής μου δεν ήταν πολύ χαρούμενος μαζί μου. Η πρότασή μου να βελτιώσει τις δεξιότητές του και τη συμπεριφορά του σίγουρα χτύπησε κάποιο ευαίσθητο νεύρο.

“Έι! Είμαι στο Δικτυακό Μάρκετινγκ περισσότερο από πέντε χρόνια. Μη μου μιλάς για αυτά τα ψεύτικα πράγματα για προσωπική ανάπτυξη. Δεν είμαι καινούργιος στη δουλειά. Αυτό που θέλω είναι να βρω μερικούς ποιοτικούς ανθρώπους.”

Λοιπόν, αυτό ήταν το πρόβλημα του καλούντος. Δεν άκουγε τον εαυτό του να μιλάει. Για την ακρίβεια, αυτός ο συνομιλητής ήταν ένας από τους χιλιάδες Δικτυωτές που απλά δεν μπορούν να το καταλάβουν.

Νομίζουν ότι η επιτυχία στη δικτύωση βρίσκεται έξω από τον εαυτό τους. Ψάχνουν κάποιον άλλο να τους κάνει πετυχημένους. Ελπίζουν ότι μία υπέροχη καινούργια ευκαιρία θα δουλέψει για αυτούς ενώ αυτοί περιμένουν τη μεγάλη, πετυχημένη επιταγή μπόνους να καταφτάσει στο γραμματοκιβώτιό τους. Ή, ελπίζουν να βρουν έναν πραγματικά καλό υποψήφιο που θα δουλέψει και θα τους κάνει πλούσιους ενώ οι ίδιο παρατηρούν.

Ουπς! Η δικτύωση δεν έχει να κάνει με το να σε κάνουν οι άλλοι πετυχημένο. Η δικτύωση έχει να κάνει με το να κάνεις τον εαυτό σου καλύτερο άτομο ώστε να μπορείς να κάνεις τους άλλους πιο πετυχημένους. Αυτή είναι μεγάλη διαφορά. Ας ρίξουμε μια ματιά στον Δικτυωτή που συνεχώς αλλάζει εταιρίες. Γιατί αλλάζει;

Επειδή η τωρινή του εταιρία δεν τον έκανε πετυχημένο. Δεν έστειλα τα προϊόντα στην ώρα τους. Δεν έβγαλαν ένα πολύχρωμο διαφημιστικό αρκετά σύντομα. Και τα προϊόντα τους δεν πωλούνται μόνα τους.

Έτσι, αν η τωρινή εταιρία δεν κάνει τη δουλειά της, τι θα πρέπει να κάνει ο Δικτυωτής;

Ναι! Να μπει σε άλλη εταιρία και να ελπίζει ότι η εταιρία θα κάνει καλύτερη δουλειά.

Ακούγεται αρκετά λογικό μέχρι να ανακαλύψετε ότι οι εταιρίες δε δουλεύουν. Οι εταιρίες μόνο παρέχουν μία ευκαιρία.

Είναι οι διανομείς που δουλεύουν (ή στην συγκεκριμένη περίπτωση, δε δουλεύουν). Ο παραπληροφορημένος Δικτυωτής ψάχνει συνεχώς την τέλεια εταιρία που θα τον κάνει πετυχημένο. Κρίμα όμως. Οι περισσότερες εταιρίες χρειάζεται να προσλάβουν άτομα - οπότε καταρρίπτεται η τέλεια θεωρία.

Θα περάσει αυτός ο παραπληροφορημένος Δικτυωτής ολόκληρη την καριέρα του αναζητώντας την τέλεια εταιρία; Μερικές φορές. Τελικά, οι περισσότεροι παραπληροφορημένοι Δικτυωτές απογοητεύονται από τη συνεχή ροή μη-τέλειων εταιριών, οπότε παρατάνε τη δικτύωση και ψάχνουν για την τέλεια δουλειά, μία δουλειά στο δημόσιο. Τώρα ξέρετε που βρίσκει το δημόσιο πολλούς από τους αποκαλούμενους “υπαλλήλους” του.

Το να πιστεύετε στις τέλειες εταιρίες ακούγεται κάπως ανόητο, έτσι δεν είναι;

Ωστόσο, που νομίζετε οι υποψήφιοί μας και οι νέοι διανομείς μας παίρνουν αυτή την ιδέα της τέλειας εταιρίας;

Από εμάς.

Εμείς δεν είμαστε αυτοί που τους λέμε ότι ο λόγος που πρέπει να γραφτούν στην εταιρία μας είναι γιατί η εταιρία μας είναι η μόνη τέλεια εταιρία; Και έτσι μας πιστεύουν και ρισκάρουν την καριέρα τους σε αυτή τη λανθασμένη βάση.

Μετά τι συμβαίνει; Η εταιρία κάνει ένα λάθος. Ω, ίσως είναι ένα μικρό λαθάκι, αλλά τώρα η εταιρία δεν είναι πλέον τέλεια.

Τι κάνει λοιπόν ο διανομέας μας;

Τα παρατάει.

Και μετά ψάχνει την τέλεια εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ που θα τον κάνει πλούσιο.

Προετοιμάζοντας Τον Διανομέας Μας Για την Απογοήτευση

Η λύση στο να τους τα παρουσιάζουμε καλύτερα είναι απλή. Αντί να χρησιμοποιούμε την ιδέα της “τέλειας εταιρίας” στις παρουσιάσεις μας, γιατί δεν λέμε στον υποψήφιό μας ότι η εταιρία μας δεν είναι τέλεια;

Καλά διαβάσατε. Η εταιρία μας δεν μπορούσε να καλύψει όλες τις θέσεις με υπολογιστές και έτσι έπρεπε να προσλάβει μη-τέλειους ανθρώπους οι οποίοι όπως όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη. Και, η εταιρία μας χρησιμοποιεί το ταχυδρομείο, μία μεταφορική εταιρία και τον ΟΤΕ. Υπάρχουν πολλές πιθανότητες για λάθη σε κάθε ένα από αυτά.

Ας πούμε στον νέο διανομέα μας ότι η εταιρία μας θα κάνει λάθη. Είναι μέρος της δουλειάς και μέρος της ζωής. Ωστόσο, μπορούμε να προσθέσουμε ότι η εταιρία μας διορθώνει ικανοποιητικά τα λάθη - τις περισσότερες φορές.

Αυτό μόνο ζητάμε. Θέλουμε μόνο μία λογική ευκαιρία να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας. Η πραγματική βάση της επιτυχίας μας θα προέλθει από αυτά που θα κάνουμε εμείς, όχι από αυτά που θα κάνει ένα μακρινό γραφείο της εταιρίας.

Ένας διανομέας που δεν το πίστευε αυτό παραιτήθηκε από την εταιρία του λέγοντας τα ακόλουθα λόγια:

“Τώρα η δουλειά μου καταστράφηκε. Δεν έλαβα την παραγγελία μου εγκαίρως και κάποια από τα αντικείμενα είχαν φθαρμένα κουτιά. Απέτυχε όλη η καριέρα μου και η δουλειά μου εξαιτίας ενός και μόνο χαμηλόμισθου υπαλλήλου στην αποθήκη της εταιρίας που βρίσκεται 500 χιλιόμετρα μακρυά.”

Ναι καλά. Και αυτός ο “αποκαλούμενος” ηγέτης επέτρεψε στον εαυτό του να τον ελέγξει ένας “απλός χαμηλόμισθος υπάλληλος.” Δεν είναι και πολύ ηγέτης αυτός, έτσι δεν είναι; Ίσως ο ανάδοχος θα έπρεπε να στρατολογήσει τον υπάλληλο στην αποθήκη αντί γι’ αυτόν.

Όταν προετοιμάζουμε τους διανομείς μας για το επακόλουθο και περιστασιακό λάθος της εταιρίας, η ζωή μας γίνεται λίγο πιο εύκολη.

Τώρα όταν ο διανομέας τηλεφωνήσει για να παραπονεθεί ότι το γράμμα ήρθε λίγο τσαλακωμένο, απλά τον πληροφορούμε ότι αυτή είναι μία από τις προκλήσεις που πηγαίνει με το να έχεις μία επιχείρηση. Δε χρειάζεται να υπερασπιζόμαστε κάθε μικρή ατέλεια της εταιρίας που αντιλαμβάνεται.

Και το καλύτερο μέρος είναι ότι έχουμε προετοιμάσει ρεαλιστικά τον νέο διανομέα μας για τον πραγματικό κόσμο.
 
Όχι υπερβολές, όχι ψέματα και όχι ψευδής προσδοκίες.

Ο νέος διανομέας μας τώρα βλέπει τα φυσιολογικά προβλήματα ως φυσιολογικά προβλήματα - όχι σαν δυνάμεις του κακού που καταστρέφουν καριέρες. 

Τώρα που ο νέος διανομέας μας έχει ένα ξεκάθαρο όραμα για το δρόμο της επιτυχίας, μπορεί να οδηγήσει με το μέγιστο όριο ταχύτητας για την οικονομική ασφάλεια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online