Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2009

Είμαι ντροπαλός. Πως μπορώ να αλλάξω και να μάθω πως να ξεπερνάω το φόβο που έχω στο να μιλάω στους ανθρώπους ή να κάνω επαφές με αγνώστους;

του Tom “Big Al” Schreiter (FortuneNow.com)

Έχετε προσέξει ότι οι πετυχημένοι δικτυωτές έχουν μία θετική προσωπικότητα;

Αυτή η συμπεριφορά τους προέρχεται από το ότι είναι ήδη πετυχημένοι;

Ή μήπως αυτοί οι πετυχημένοι δικτυωτές είχαν τη θετική συμπεριφορά πρώτα - και αυτή η θετική συμπεριφορά τους βοήθησε να πετύχουν;

Εσείς θα το κρίνετε αυτό.

Αν και είναι εύκολο να έχετε μία καλή συμπεριφορά όταν είστε ήδη πετυχημένοι, συνήθως η θετική συμπεριφορά έρχεται πρώτα και επιδεικνύεται προσελκύοντας την επιτυχία.

Πως μπορούν οι άνθρωποι να ξεπεράσουν το φόβο που έχουν για να προσεγγίζουν με υποψηφίους;

Είναι θέμα επιθυμίας. Οι άνθρωποι συνήθως παίρνουν αυτό που επιθυμούν περισσότερο.

Για παράδειγμα, υπάρχει μία επιλογή ανάμεσα σε ένα καλό σόου στην τηλεόραση και στο να παρευρεθείτε σε μία επιχειρηματική συνάντηση. Κάποιοι άνθρωποι θα θέλουν να δουν το σόου στην τηλεόραση περισσότερο από την επιτυχία που θα προέλθει αν παρευρεθούν στην επιχειρηματική συνάντηση με καλεσμένους.

Οπότε, βλέπουν τηλεόραση γιατί το θέλουν πραγματικά αυτό περισσότερο από το να πάρουν το αμάξι και να ακούσουν έναν βαρετό ομιλητή σε μία συνάντηση.

Το ίδιο ισχύει και όταν μιλάμε με ανθρώπους. Τι θέλει περισσότερο ένα άτομο;

Αυτό το άτομο θέλει μία ήρεμη, μη-απειλητική καθημερινή ζωή αποφεύγοντας την απόρριψη;

Ή μήπως αυτό το άτομο θέλει την επιτυχία με υποψηφίους περισσότερο από την επιθυμία του να αποφύγει την απόρριψη;

Πολλοί άνθρωποι λένε ότι θέλουν την επιτυχία, αλλά βαθιά μέσα τους θέλουν δραστηριότητες που χρειάζονται λιγότερη πρόκληση.

Τι θα ήθελαν να γνωρίζουν πραγματικά οι υποψήφιοί σας

Όταν διεξάγω εκπαιδευτικά εργαστήρια, δεν αφιερώνω καθόλου χρόνο στο να μιλάω για τα διαπιστευτήριά μου. Για την ακρίβεια, δε συστήνω καν ποιο είμαι. Οι συμμετέχοντες της εκπαίδευσης δε νοιάζονται για τα διαπιστευτήριά μου. Και, έχουν δίκιο. Τα διαπιστευτήριά μου δεν πρόκειται να τους αποφέρουν ούτε ένα cent.

Έχω γράψει έξι βιβλία για το πως να γράφουμε περισσότερους διανομείς. Το ότι έγραψα αυτά τα έξι βιβλία, δεν πρόκειται να αποφέρει σε έναν εκπαιδευόμενο ούτε ένα επιπλέον ευρώ στην επιταγή του. Ακόμα και αν τα διαπιστευτήριά μου περιλαμβάνουν διδακτορικό στη Δικτύωση, τα διαπιστευτήριά μου δε σημαίνουν τίποτα.

Γιατί;

Η θεωρία των βιβλίων και το υπόλοιπο του προσωπικού μου λογαριασμού καταθέσεων δεν πρόκειται να βάλει λεφτά στις τσέπες των συμμετεχόντων του εργαστηρίου μου. Αληθινές εμπειρίες, αποτελέσματα ερευνών, αποδεδειγμένες αποτελεσματικές στρατηγικές και τεχνικές που δουλεύουν στην αγορά είναι αυτά που θέλουν να ακούσουν οι διανομείς.

Η ίδια αρχή ισχύει και στη στρατολόγηση.

Τι δε θέλουν να ακούσουν οι υποψήφιοί σας;

Δε θέλουν να ακούσουν πόσο μεγάλο είναι το αυτοκίνητό σας.

Δε θέλουν να ξέρουν πόσο μεγάλη ήταν η επιταγή σας τον προηγούμενο μήνα.

Δεν τους νοιάζει ποιο επίπεδο ηγεσίες έχετε πετύχει.

Δε τους νοιάζει πόσα βραβεία έχετε κερδίσει.

Όλα αυτά τα πράγματα είναι πράγματα που έχετε πετύχει εσείς. Οι υποψήφιοι μπορεί να μην πιστεύουν ότι έχουν τις ίδιες ικανότητες ή δεξιότητες για να πετύχουν τα ίδια με εσάς.

Οπότε, τι θέλουν να ξέρουν οι υποψήφιοι;

Εμπειρίες.

Θέλουν να ξέρουν πως βοηθήσατε άλλους διανομείς να πετύχουν. Θα ήθελαν να ακούσουν για το πως άλλοι άνθρωποι σε παρόμοιες καταστάσεις βοηθήθηκαν από εσάς για να γίνουν πετυχημένοι.

Αν είστε πετυχημένοι στη δικτύωση, θα πρέπει να έχετε πολλές από αυτές τις πραγματικές εμπειρίες για να μοιραστείτε με υποψηφίους. Οι παρουσιάσεις σε υποψηφίους θα είναι εύκολες.

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι έχετε τη δική σας ιστοσελίδα. Ένα από τα λινκς στην κεντρική σας σελίδα θα μπορούσε να στέλνει τους υποψηφίους σε μία ξεχωριστή σελίδα όπου κάποιοι από τους διανομείς σας λένε τις ιστορίες τους. Μερικοί από τους διανομείς σας ίσως να έχουν μία ιστορία σαν αυτή:

“Ξεκίνησα την 1η Αυγούστου. Φυσικά ήμουν αγχωμένος. Δεν ήξερα τίποτα όσον αφορά το να έχω τη δική μου επιχείρηση. Ωστόσο, ο ανάδοχός μου (εσείς είστε αυτός) κάθισε μαζί μου και συμπληρώσαμε μία σύντομη λίστα εργασιών. Ο ανάδοχός μου έκανε όλες τις παρουσιάσεις και μιλούσε για εμένα τις τρεις πρώτες ημέρες. Εγώ παρατηρούσα.

Μετά από αυτές τις τρεις ημέρες είχα ήδη έξι νέους διανομείς στην οργάνωσή μου και είχα κερδίσει τα πρώτα μου χρήματα. Για τις επόμενες δύο εβδομάδες δουλέψαμε μαζί πολύ στενά. Τώρα έχω 21 νέους διανομείς στην ομάδα μου.

Δε θα είχα ξεκινήσει σε αυτή την επιχείρηση χωρίς τη βοήθεια και την υποστήριξη του αναδόχου μου(αυτός είστε εσείς). Τώρα είμαι μόνος μου και αυτή η επιχείρηση γίνεται όλο και καλύτερη.”

Αν ένας υποψήφιος το διαβάσει αυτό στη σελίδα σας, τι πιστεύετε ότι θα σκεφτεί; Βάζω στοίχημα θα σκεφτεί:

“Ουάου! Όλοι υπόσχονται υποστήριξη και λένε ότι η δουλειά τους είναι εύκολη, αλλά αυτό το άτομο πραγματικά κάνει αυτό που υπόσχεται.”

Τι και αν δεν είστε πετυχημένοι στην επιχείρησή σας ή μόλις ξεκινάτε; Τι θα μπορούσατε να κάνετε τότε;

Είναι καλή ιδέα να ξεκινήσετε να χτίσετε τις πετυχημένες εμπειρίες σας. Αντί να γράφετε και να γράφετε πάρα πολλά άτομα, γιατί δεν επικεντρώνεστε στους καλύτερους διανομείς σας; Βάλτε κάποια επιπλέον προσπάθεια στο να βοηθήσετε τους διανομείς σας να φτάσουν στην κορυφή.

Μόλις έχετε την πρώτη σας ιστορία επιτυχία, πηγαίνετε στην επόμενη. Σύντομα θα αποκτήσετε τη φήμη “κάποιου που κάνει ανθρώπους πετυχημένους.”

Αυτή είναι πραγματικά μία καλή φήμη να έχετε. Και, οι υποψήφιοι θα προσελκύονται σε εσάς.

Είναι λογικό. Οι υποψήφιοι δε νοιάζονται τι έχετε κάνει για τον εαυτό σας. Θέλουν να ξέρουν τι έχετε κάνει για τους ανθρώπους που έχετε βάλει στη δουλειά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online