Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2008

Πως Να Δημιουργήστε Μία Μαγική Ένωση Με Τον Υποψήφιό Σας

Για να ακούσετε το ηχογραφημένο εκπαιδευτικό τηλεφώνημα του Tim Sales κάντε κλικ εδώ (http://www.brilliantexchange.com/blog/?p=122)

Έχει τύχει ποτέ να κάθεστε σε ένα εστιατόριο και να μιλάτε με κάποιον όπου οι δυο σας είστε τόσο πολύ “μέσα” στη συζήτηση ώστε να νιώθετε ότι είστε οι μόνοι δύο άνθρωποι στο εστιατόριο; Ή ακόμα καλύτερα - οι μόνοι δύο άνθρωποι στον πλανήτη;

Ή μήπως...

“Βρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος” ή “Νιώθω ότι σε γνωρίζω όλη μου τη ζωή” - αυτές είναι εκφράσει που εκφράζονται συνήθως όταν οι άνθρωποι προσπαθούν να περιγράψουν αυτή τη μαγική ένωση.

Θα μπορούσαν όλα αυτά να έχουν έναν κοινό παρονομαστή; Έτσι πιστεύω εγώ. Είναι γιατί δύο (ή περισσότεροι) άνθρωποι μιλάμε με το ίδιο επίπεδο δυναμισμού. Η λέξη δυναμισμός σημαίνει η δύναμη που χρησιμοποιεί ένα άτομο για να εκφράσει τη γνώμη του.

Εδώ είναι που “κολλάει” η τέχνη και η φινέτσα στην κατά τα άλλα συστηματική μου προσέγγιση. Οπότε όταν παρουσιάζετε τα προϊόντα ή την εταιρία σας, το πόσο δυναμικά επικοινωνείτε στους υποψηφίους σας είναι αυτό στο οποίο αναφέρομαι ως “το επίπεδο δυναμισμού σας.”

Για να το δείτε λίγο διαφορετικά, φανταστείτε ότι έχετε απεριόριστη ένταση στη φωνή σας και μπορείτε να επιλέξετε πόσο δυνατά θα πείτε στον υποψήφιό σας για την εταιρία σας - αυτό είναι το επίπεδο δυναμισμού σας. Αν φωνάζετε πιθανόν να χρησιμοποιείτε υπερβολικό δυναμισμό. Αν ψιθυρίζετε πιθανόν να χρησιμοποιείτε ανεπαρκή δυναμισμό.

Αν ήταν να κατηγορήσω ένα και μόνο πράγμα για την όχι και τόσο τέλεια φήμη που έχει το MLM (Δικτυακό Μάρκετινγκ) θα κατηγορούσα τη χρήση υπερβολικού δυναμισμού. Το θέμα αυτό είναι μεγάλης σημασίας και χρειάζεται να το κατανοήσουμε. Το εξηγώ εν μέρη στο πρόγραμμα “Professional Inviter” - αλλά σαν παρουσιαστής χρειάζεστε περισσότερες δεξιότητες.

Κάποιοι άνθρωποι μπορούν να χειριστούν αρκετό δυναμισμό προς το μέρος τους και κάποιοι δεν μπορούν! Τι συμβαίνει όταν κάποιος δεν μπορεί να χειριστεί υπερβολικό δυναμισμό; Κάνουν πίσω και αποσύρονται μακριά σας. Τι συμβαίνει όταν το επίπεδο δυναμισμού σας δεν είναι αρκετό για τον υποψήφιό σας; Θα βαρεθούνε μαζί σας καθώς θα έχετε την έλλειψη της πεποίθησης που απαιτούν και θα φύγουν μακριά σας. Επομένως είναι σημαντικό το επίπεδο δυναμισμού σας να είναι περίπου το ίδιο με του υποψηφίου σας.

Εδώ είναι οι κύριες μέθοδοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσαρμόσετε το επίπεδο δυναμισμού σας:

Ένταση Φωνής
Αν μιλάτε πολύ δυνατά, μπορείτε εύκολα να είστε υπερβολικά δυναμικοί. Αν μιλάτε πολύ απαλά, τόσο ώστε σχεδόν να μη σας ακούει ο υποψήφιος σας - θα έχει σαν αποτέλεσμα να χρησιμοποιείτε πολύ λίγο δυναμισμό. Κανένα από αυτά δεν είναι το κατάλληλο.

Γλώσσα του Σώματος
Η γλώσσα του σώματός σας περιλαμβάνει το πως στέκεστε όταν είστε όρθιοι και το πως κάθεστε. Όσο πιο κοντά στέκεστε στον υποψήφιό σας τόσο περισσότερο δυναμισμό χρησιμοποιείτε. Όσο πιο μακριά του στέκεστε τόσο λιγότερο δυναμισμό χρησιμοποιείτε. Οι ώμοι είναι προς το μέρος του υποψηφίου - περισσότερος δυναμισμός, αν μιλάτε με τα χέρια σας - περισσότερος δυναμισμός, αν γέρνετε προς τα πίσω όταν μιλάτε - λιγότερος δυναμισμός και ακόμα και το χρώμα του σακακιού σας σας κάνει περισσότερο ή λιγότερο δυναμικό!


Εκφράσεις Προσώπου
Ένα δυνατό πρόσωπο με το κεφάλι προς τα πάνω χωρίς χαμόγελο θα έχει περισσότερο δυναμισμό από ένα δειλό βλέμμα με το κεφάλι προς τα κάτω. Όλοι ξέρουμε πως να φαινόμαστε κακοί, θυμωμένοι, χαρούμενοι, λυπημένοι ή ξαφνιασμένοι - όλοι γνωρίζουμε αυτά τα συναισθήματα που φοράμε στο πρόσωπό μας... λοιπόν, κάθε ένα από αυτά συμβάλει στο επίπεδο δυναμισμού σας.

Άμεσες ή Διασκορπισμένες Λέξεις
Αυτό έχει να κάνει με το σύνολο των λέξεων που χρησιμοποιείτε για να πείτε κάτι. Αν κάποιος σας κάνει μία ερώτηση και απαντήσετε “Όχι”, είναι πολύ περισσότερο δυναμικό από το να απαντούσατε, “Λοιπόν, καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά δεν έχω δει κάτι τέτοιο μακροπρόθεσμα.” Η απάντησή σας είναι η ίδια - όχι. Αλά το επίπεδο δυναμισμού σας έχει μειωθεί ή διασκορπιστεί.

Συγχρονισμός (Timing)
Υπάρχουν πολλές χρονικές στιγμές που θα πρέπει να προσέχετε όταν παρουσιάζετε. Αυτό το εξηγώ με λεπτομέρειες στο τηλεφώνημα. Αυτό μπορεί να εξηγεί γιατί ο υποψήφιος “ενδιαφερόταν” και “τώρα δεν ενδιαφέρεται” - τι συνέβη;

Επανάληψη
Επανάληψη είναι πόσες φορές επαναλαμβάνετε κάτι ή η συχνότητα με την οποία επαναλαμβάνετε κάτι σε μία δεδομένη χρονική περίοδο.

Ελπίζω να μπορείτε να δείτε τώρα ότι υπάρχουν αρκετά πράγματα που πηγαίνουν στο να έχετε ή να χρησιμοποιείτε το σωστό ποσό δυναμισμού.

Με εκτίμηση,

Tim Sales
http://www.firstclassmlmtools.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online