Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2008

Καιροσκόπος ή επιχειρηματίας

“Ένας άνθρωπος που ψάχνει ευκαιρίες πάντα ψάχνει για την επόμενη μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει περισσότερα χρήματα από την καυτή ευκαιρία (ή μέθοδο) της στιγμής. Η μόνη ερώτηση είναι, “Μπορώ να κερδίσω χρήματα από αυτό;” ... Οι άνθρωποι που ψάχνουν ευκαιρίες αγοράζουν πολλά προϊόντα (ή επιχειρήσεις), χρησιμοποιούν μόνο μερικά, και τα εγκαταλείπουν όταν εμφανιστεί ο επόμενος υποτιθέμενα “εύκολος” τρόπος να κερδίσουν χρήματα.”

Από την άλλη...

“Ένας αληθινός επιχειρηματίας είναι ένα εντελώς διαφορετικό πλάσμα... Ένας επιχειρηματίας έχει ξεκάθαρο όραμα για το τι θέλει να γίνει η επιχείρησή του. Επειδή έχει ένα όραμα, μπορεί να αναλύσει τις δικές του δυνάμεις, τις δυνάμεις των ανταγωνιστών του, τις προτιμήσεις της αγοράς και βρίσκει διαφορετικές στρατηγικές για να πετύχει το όραμά του.”

“Αφού μελετήσει τα υπέρ και τα κατά κάθε διαφορετικής στρατηγικής επιλέγει την μία στρατηγική που είναι περισσότερο σίγουρο ότι θα τον βοηθήσει να πετύχει το όραμά του. Ο επιχειρηματίας γνωρίζει ότι η μεγαλύτερή του ευκαιρία είναι πάντα μέσα στην επιχείρησή του. Ακολουθεί την ιδανική στρατηγική και όχι το “καυτό” προϊόν που όλοι ακολουθούν εκείνη την εβδομάδα.” - Rich Shefren

Συμφωνείτε ότι αυτός ο διαχωρισμός ισχύει και για εμάς στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, όταν πηδάμε από τη μία ευκαιρία στην άλλη και από τη μία μέθοδο στην άλλη;

Κοιτώντας στην ιστορία σας στο Δικτυακό Μάρκετινγκ μέχρι τώρα, τι από τα δύο είστε εσείς;

Διαβάστε την ανάρτηση εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online