Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2008

Πως Να Ξεχωρίζετε τους Αμνούς από τα Ερίφια

Όταν επικοινωνείτε με έναν άνθρωπο και θέλετε να δείτε αν θα ενδιαφερόταν ή αν είναι κατάλληλος για την επιχείρησή σας θα πρέπει ΠΑΝΤΑ να του κάνετε κάποιες ερωτήσεις ώστε να δείτε αν διαθέτει τα "προσόντα" για να μπει στο δίκτυό σας. 

Η ειλικρίνεια και το βάθος των απαντήσεων των υποψηφίων σας στις ερωτήσεις που θα τους κάνετε θα σας αποκαλύψουν πόσο ενδιαφέρον και εργατικότητα θα επιδείξουν στην επιχείρηση. Αν οι απαντήσεις τους είναι πρόχειρες, απερίσκεπτες ή μη πειστικές, τότε θα πρέπει να σκεφτείτε προσεκτικά αν θα πρέπει ή όχι να τους προσκαλέσετε να αποτελέσουν μέλη του δικτύου σας. Εκτός και αν οι υποψήφιοί σας έχουν μία φλόγα να καίει ασίγαστα μέσα τους, το μόνο που θα κάνουν είναι να παραπονιούνται και να κλαψουρίζουν. Αν οι απαντήσεις τους στις ερωτήσεις σας είναι αδύναμες, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ψάξετε για άλλους υποψηφίους. Οι υποψήφιοι που δίνουν αδύναμες απαντήσεις θα είναι εξαρτημένα όντα που συνεχώς θα αναλίσκουν το χρόνο σας.  

Οι υποψήφιοι που έχουν προτεραιότητες και όνειρα θα επιτύχουν, ό,τι κι αν κάνετε, ακόμη και χωρίς εσάς.

Η δόμηση μίας επιχείρησης Δικτυακού Μάρκετινγκ είναι σαν τη δημιουργία ενός κήπου. Καλλιεργείτε το έδαφος, βάζετε λίπασμα, ξεριζώνετε τα ζιζάνια και βεβαιώνεστε ότι είναι προστατευμένος από τον άσχημο καιρό. Όμως κάποιοι σπόροι θα αναπτυχθούν, ενώ κάποιοι άλλοι θα μαραθούν. Το μόνο που μπορείτε να προσφέρετε είναι πότισμα, λίπασμα και ξεχορτάριασμα. Οι δυνατοί σπόροι θα βλαστήσουν σε πείσμα όλων.

Αν οι σπόροι που φυτεύετε είναι αδύναμοι, θα τους υποστηρίζετε συνεχώς και θα ελπίζετε ότι θα αναπτυχθούν. Μην ξεγελαστείτε να πιστέψετε ότι ένας αδύναμος σπόρος μπορεί να ενθαρρυνθεί στο να γίνει ένα δυνατό και όμορφο φυτό. Αυτό συμβαίνει σπάνια. Το πραγματικό μυστικό είναι φυτεύετε τους δυνατούς σπόρους. Αυτός είναι ο σκοπός των σωστός ερωτήσεων καταλληλότητας - να δοκιμάσουν τη δύναμη που κρύβεται μέσα στο σπόρο  πριν εσείς τον φυτέψετε.

Αν ένας υποψηφιος δε φαίνεται να είναι δυνατός στις απαντήσεις του σε αυτές τις ερωτήσεις , ίσως να πρόκειται για τον λάθος υποψήφιο Μπορεί να μην είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για αυτόν. Ή είναι πιθανόν απλώς να γίνει ένας πελάτης σας για τα προϊόντα. Εισάγετε όσα περισσότερα άτομα μπορείτε, αλλά να επενδύετε τον περισσότερο χρόνο σας μόνο με τους δυνατούς σπόρους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online