Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τρίτη, 1 Ιουλίου 2008

Οι Πέντε Χρυσοί Κανόνες Για Την Επιτυχία - Κανονας Νο5

Κανόνας Νο5:

Βελτιώστε Τους Μέσους Όρους Σας
Στο χώρο των ασφαλειών ζωής ήξερα ότι κάθε φορά που σήκωνα το ακουστικό και μιλούσα σε κάποιον - οποιονδήποτε - θα κέρδιζα 30 δολάρια. Ωστόσο, η αναλογία των 10 τηλεφωνημάτων προς 5 συναντήσεις δεν ήταν αρκετά καλή κατά τη γνώμη μου, επειδή έδειχνε ότι έχανα υπερβολικά πολλούς υποψηφίους. Χρειαζόμουν ένα σύστημα κλεισίματος ραντεβού που να μου έδινε τουλάχιστον 8 συναντήσεις από 10 τηλεφωνήματα. Τούτο θα σήμαινε ότι δε θα χρειαζόταν να ψάχνω τόσο εντατικά για καινούργιους υποψηφίους, επειδή δε θα τους έχανα με τόσο γοργό ρυθμό. Η αναλογία των 5 συναντήσεων προς 4 παρουσιάσεις σήμαινε ότι ένα 20% των υποψηφίων μου δεν εμφανιζόταν στο ραντεβού επομένως θα μπορούσα να μειώσω αυτό το ποσοστό αν τηλεφωνούσα σε ποιοτικότερους υποψηφίους. Ο μέσος όρος των ολοκληρωμένων παρουσιάσεων προς πωλήσεις ήταν 3 προς 1, και μπορούσε επίσης να βελτιωθεί. Όμως και πάλι ήξερα ότι ακόμα κι αν δεν άλλαζα το παραμικρό θα κέρδιζα 30 δολάρια κάθε φορά που σήκωνα το ακουστικό.

Ο Νόμος του Μέσου Όρου θα σας 
φέρνει πάντοτε αποτελέσματα.

Η καταγραφή των μέσων όρων σας σας βοηθά να μη χάσετε τα λογικά σας, σας λέει που χρειάζεστε βοήθεια και σας δείχνει πόσο επιτυχημένοι μπορείτε να γίνετε. Σας επιτρέπει να παραμείνετε εστιασμένοι στις δραστηριότητες που σας φέρνουν αποτελέσματα, όχι στο τι συνέβη ή τις σας είπε κάποιος.

Οι Μέσοι Όροι Σε Μία Επιχείρηση
Εκπαιδεύω Δικτυωτές από τη δεκαετία του 1970 και έχω συγκεντρώσει τα αποτελέσματα ατόμων και ομάδων που κατέκτησαν τα υψηλότερα επίπεδα επιτυχίας.

Οι συνήθεις μέσοι όροι στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι:

10 : 6 : 3 : 1

Για κάθε 10 υποψηφίους που ακούν την παρουσίασή σας, οι 6 θα ενθουσιαστούν και θα σας πουν ότι θα ξεκινήσουν την επιχείρηση. Ωστόσο, οι μισοί από αυτούς θα ξεκινήσουν στην πραγματικότητα και ο ένας από τους 3 θα γίνει επιτυχημένος, ο ένας θα πάψει να δίνει σημεία ζωής και ο άλλος θα συνεχίσει να αγοράζει τα προϊόντα. Επομένως, κάθε 10 φορές που παρουσιάζετε το επιχειρηματικό πλάνο, καταλήγετε με έναν μακροπρόθεσμα παραγωγικό διανομέα.

Και τώρα η σημαντική ερώτηση:

Πόσο καιρό χρειάζεστε για να δείξετε 
την επιχείρηση σε 10 άτομα;

Η απάντησή σας στην παραπάνω ερώτηση θα καθορίσει το ρυθμό ανάπτυξής σας. Στις ασφάλειες, όλοι πουλούσαν συμβόλαια συνολικής αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων - απλώς κάποιους τους έπαιρνε πιο πολύ καιρό να το κάνουν απ' ό,τι οι άλλοι. Κάποιοι χρειάζονταν 3-5 χρόνια για να το πετύχουν, όταν άλλοι το έκαναν σε ένα χρόνο - και εκεί βρίσκονταν όλες οι επιβραβεύσεις και οι αμοιβές. Είχα οργανωθεί τόσο καλά στο να συναντώ ανθρώπους, που μπορούσα να πουλώ συμβόλαια ενός εκατομμυρίου δολαρίων κάθε 12 εβδομάδες! Άρα ήταν θέμα προγραμματισμού - όχι θέμα πωλήσεων! Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ακριβώς το ίδιο. Ο λόγος που τόσοι πολλοί Δικτυωτές αδυνατούν να φθάσουν στα ανώτερα επίπεδα επιτυχίας δεν είναι λόγω των υποψηφίων τους οποίους δεν έπεισαν - είναι λόγω των υποψηφίων τους οποίους δε συνάντησαν! Αν επιθυμείτε να διπλασιάσετε τα αποτελέσματά σας αμέσως, ιδού η απάντηση:

Συναντήστε τους υποψηφίους 
της επόμενης χρονιάς από φέτος.

Την επόμενη χρονιά θα προσκαλέσετε καινούργιους υποψηφίους για να τους μιλήσετε για την επιχείρηση, σωστά; Λοιπόν, τηλεφωνήστε τους νωρίτερα! Συναντήστε τους από φέτος - πηγαίνετε και δείτε τους τώρα! Δεν είναι θέμα πωλήσεων .Το μυστικό είναι να είστε εξαιρετικά οργανωμένοι και εμπνευσμένοι να μιλήσετε σε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορείτε. Συναντήστε τους πάντες το συντομότερο δυνατόν. Η πραγματικά μεγάλη επιτυχία στη Δικτύωση δεν έρχεται ως αποτέλεσμα του να πείθετε κόσμο - είναι το αποτέλεσμα του να είστε οργανωμένοι και πειθαρχημένοι ώστε να συναντήσετε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορείτε, και όσο γρηγορότερα γίνεται. Το να βελτιώσετε τους μέσους όρους σας αποτελεί απλώς μια διαδικασία εκμάθησης.

από το βιβλίο: "Οι ερωτήσεις δίνουν τις απαντήσεις" του Allan Pease

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online