Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τρίτη, 8 Ιουλίου 2008

Το άσχημο μυστικό "γιατί" οι υποψήφιοί σας δε γράφονται - Μέρος 2.

Οπότε εάν κάθε υποψήφιος που μιλάμε προ-πωλείται, και θέλουν απελπισμένα αυτό που έχουμε να προσφέρουμε . . . τι συνέβη; Τί πήγε στραβά;

Λοιπόν, οι υποψήφιοί μας θέλησαν το προϊόν ή την υπηρεσία μας, και θέλησαν περισσότερα χρήματα στη ζωή τους. Προσφέραμε στους υποψηψίους μας το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλησαν, και προσφέραμε περισσότερα χρήματα στη ζωή τους.

Αλλά εδώ είναι το πρόβλημα. . . . ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΨΑΝ όταν τους είπαμε όλα τα καλά πράγματα για το προϊόν, την υπηρεσία, και την ευκαιρία μας. Οι υποψήφιοί μας δεν πίστεψαν ότι τα προϊόντα μας και οι υπηρεσίες θα έκαναν αυτό που υποσχεθήκαμε. Δεν πίστεψαν ότι θα είχαν περισσότερα χρήματα μπαίνοντας στο πρόγραμμά μας.

Γιατί;

Επειδή ενεργοποιήσαμε τον "συναγερμό πωλητών" όταν τους μιλήσαμε.

Επιλέξαμε μια κακή ακολουθία λέξεων που ενεργοποίησε το "συναγερμό πωλητή" στο μυαλό των υποψηφίων μας. Και μόλις ενεργοποιήσετε το "συναγερμό πωλητή", τότε είναι που το υποσυνείδητο μυαλό των υποψηφίων σας τους λέει:
"Τρέξε, τρέξε! Σώσε τον εαυτό σου! Μην πιστεύεις τίποτα από αυτά που σου λέει. Το μόνο που θα κάνει είναι να σου πει ψέματα. Θα σου πει τα πάντα για να πάρει τα χρήματά σου. Μην συμφωνήσεις με τίποτα - θα το χρησιμοποιήσει ενάντιά σου. Σκέψου δικαιολογίες γρήγορα. Τρέξε, τρέξε!"

Έτσι ενώ λέμε καλά πράγματα για τα όλα οφέλη μας, οι υποψήφιοί μας είναι πολυάσχολοι πνευματικά τρέχοντας μακρυά από μας, μην πιστεύοντας τίποτα από αυτά που λέμε.

Πώς ενεργοποιούμε το "συναγερμό πωλητών";

Δείτε εάν αυτές οι φράσεις σας φαίνονται γνωστές:

"Έχω μια καινούργια/επαναστατική ευκαιρία με ένα ταχέως αναπτυσσόμενο. . ."

"Έχουμε μια παρουσίαση επαγγελματικής ευκαιρίας απόψε κατά 7μμ στο Holliday Inn. . . "

"Επιτρέψτε μου να σας πω για αυτό το εξαίσιο προϊόν που. . . . "

"Έχετε σκεφτεί να επεκτείνετε τις πηγές εισοδήματός σας. . . . "

Ναι, έτσι ενεργοποιούμε το "συναγερμό πωλητή". Και μόλις ενεργοποιήσουμε το συναγερμό πωλητή, είμαστε νεκροί, καμμένοι, τελειωμένοι . . . . τελείωσε.

Έτσι αντί να ενεργοποιήσουμε το "συναγερμό πωλητή", πρέπει να επικεντρωθούμε στις δεξιότητες που χτίζουν οικειότητα. Πρέπει να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε τη στιγμιαία και άμεση οικειότητα μέσα στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα της παρουσίασής μας.

Και αυτός είναι ο λόγος που οι υποψήφιοι δεν γράφονται :-) 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online