Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

Αν μισείτε να σπρώχνετε την ομάδα σας...

Στις δύο πρώτες εταιρίες που ήμουν πριν χρόνια, αφιέρωνα πολύ χρόνο στην παρακολούθηση. Όχι, όχι με τους ανθρώπους που δεν είχαν γραφτεί ακόμα - αλλά με αυτούς που είχαν γραφτεί.
Τη στιγμή που γραφόντουσαν τα άτομα, έδειχναν ότι έχουν κίνητρα και είναι έτοιμοι για δουλειά. ΚΑΙ είχαν αγοράσει και προϊόντα.

Μέσα σε δύο εβδομάδες, τους τηλεφωνούσα, "παρακαλούσα", προσπαθούσα με τον πιο ευγενικό τρόπο να τους πείσω να έρθουν σε ένα μίτινγκ, σε μία εκπαίδευση όπου άλλοι πετυχημένοι άνθρωποι έλεγαν τι κάνουν...κλπ.

Αλλά κυρίως, τις περισσότερες φορές τα άτομα που έλεγαν ότι είναι Κυριακή και ότι πρέπει να βγουν βόλτα στο πάρκο με τα παιδιά τους ή ότι ήταν η μόνη μέρα που μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι...

Το μισούσα αυτό, και το χειρότερο, δεν μπορούσα να καταλάβω τι είχε αλλάξει. Ξαφνικά, αυτή η σπίθα για τη δουλειά είχε εξαφανιστεί στον αέρα.

Οι μαθητές μου μου λένε ότι και σήμερα δεν υπάρχει καμία διαφορά. Οι άνθρωποι γράφονται στην επιχείρηση, αγοράζουν προϊόντα, και μετά εξαφανίζονται.

Πως βρίσκεις κάποιον που δεν απαιτεί ντάντεμα, συζητήσεις ενθουσιασμού και που δεν αρχίζει να κλαίει και να κατηγορεί τους άλλους όταν συναντάει εμπόδια;

Δύο πράγματα έχω μάθει τα τελευταία 19 χρόνια που είμαι στο Δικτυακό Μάρκετινγκ ή που εκπαιδεύω στο Δικτυακό Μάρκετινγκ με πλήρη απασχόληση:

1. Η υπόσχεση οικονομικής επιτυχίας δεν είναι αρκετή για να διατηρήσει το κίνητρο ενός ατόμου για να μάθει πως να κάνει τη δουλειά - τουλάχιστον όχι για περισσότερο από 30 μέρες. Ανεξάρτητα από το πόσα άτομα σαν τον εαυτό τους δουν να ανεβαίνουν στη σκηνή ή πόσες ιστορίες επιτυχίας δουν ή ακούσουν.

2. Τη στιγμή που κάποιος θα εκτεθεί στην ευκαιρία, θα πρέπει είτε:

α) να είναι εξαιρετικά δυσαρεστημένος σε σημείο απέχθειας για την τωρινή του κατάσταση, (αλλά δεν τα έχουν παρατήσει), 
β) θα πρέπει να έχουν μία βαθιά επιθυμία να αλλάξουν τον κόσμο, και βλέπουν ότι τα προϊόντα ή ευκαιρία σας είναι ο τρόπος να το κάνουν αυτό, και
γ) πιστεύουν απόλυτα στον εαυτό τους και δεν τα παρατάνε ποτέ. Προσαρμόζουν ή αλλάζουν την κατεύθυνσή τους (πχ κάνουν κάτι άλλο) αλλά ποτέ δεν τα παρατάνε.

Τα πρώτα χρόνια της καριέρας μου στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, ακούγαμε να μας λένε ότι είναι παιχνίδι αριθμών. Επικοινώνησε με εκατοντάδες ανθρώπους, έλεγαν, και ίσως βρεις ένα από αυτού του τύπου τα άτομα.

Σήμερα, δεν προτείνω να επικοινωνείτε με εκατοντάδες ανθρώπους. Πρώτον, στους περισσότερους δεν τους αρέσει οπότε δεν το κάνουν. Δεύτερον, τα άτομα στην άλλη άκρη της γραμμής δεν είναι τα παραπάνω άτομα. Οπότε ποιος έχει χρόνο για χάσιμο;

Αυτό που έμαθα είναι αυτό: Είναι όπως όταν ψωνίζεις παπούτσια, η διαδικασία επιλογής ανθρώπων για την επιχείρηση θα πρέπει να ξεκινήσει ζητώντας το σωστό στυλ και μέγεθος.

"Το να περιγράφετε αυτόν ακριβώς που ψάχνετε πηγαίνει εντελώς αντίθετα από αυτό που διδάσκουν και κάνουν οι περισσότεροι - αρχικά. Γιατί κάτι το οποίο φοβούνται πολλοί είναι: Και αν χάσω κάποιον; Τι θα γίνει αν χάσω κάποιον;

Το να περιγράφετε ποιον ακριβώς θέλετε έχετε ένα πλεονέκτημα ωστόσο.

Ναι, η ομάδα των ανθρώπων που ανταποκρίνονται είναι πολύ μικρότερη. Αλλά, σκεφτείτε αυτό: Αν θέλετε να αγοράσετε ένα ζευγάρι γυναικεία αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο, λευκά, Nike νούμερο 40, θέλετε αλήθεια να δοκιμάσετε ΟΛΑ τα παπούτσια στο μαγαζί με τα αθλητικά, συμπεριλαμβανομένων όλων των μεγεθών και στυλ ανδρικών και γυναικείων παπουτσιών; Ή απλά να δοκιμάσετε τα 5-6 ζευγάρια που θα σας φέρει ο πωλητής που ταιριάζουν σε αυτά που ζητάτε;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online