Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τρίτη, 10 Ιουνίου 2008

Τι Να Μην Λέμε Στους Υποψηφίους

Ελπίζουμε να μας λένε οι υποψήφιοί μας: "Έι, έχεις μπει σε καμία καινούργια εταιρία τελευταία για την οποία θα ήθελες να μου πεις;"

Αν ελπίζουμε κάτι τέτοιο, τότε δε θα έχουμε πολλές παρουσιάσεις να κάνουμε.

Θα πρέπει να πάρουμε τον έλεγχο της συζήτησης και να κάνουμε τον υποψήφιό μας να ενδιαφερθεί για τα προϊόντα μας ή την ευκαιρία μας. Και θέλουμε να ανεβάσουμε το ενδιαφέρον τους αρκετά ψηλά ώστε να μας ζητήσουν εθελοντικά για μία παρουσίαση.

Έχω έναν κανόνα για την επιχείρησή μου:

"Κάνω παρουσιάσεις μόνο σε υποψηφίους που μου έχουν ζητήσει αυτοί πρώτα να τους κάνω."

Τώρα, πριν σκεφτείτε ότι θα πεθάνω της πείνας, σκεφτείτε αυτό. Απλά λέω πράγματα που θα ωθήσουν τον υποψήφιο να ζητήσει μία παρουσίαση.

Οι περισσότεροι διανομείς λένε πράγματα που παρακινούν τους υποψηφίους να ΜΗΝ ζητήσουν μία παρουσίαση. Λένε πράγματα όπως:

- "Φίλε, έχω μία καλή ευκαιρία για σένα."
- "Έχεις ανοιχτές τους οικονομικούς σου ορίζοντες ώστε να μπορέσεις να βελτιώσεις τον τρόπο ζωής σου;"
- "Κάτσε να σου πω για μία ολοκαίνουργια ευκαιρία που εκμεταλλεύεται την αγοραστική δύναμη της Γενιάς Χ, Υ και Ζ."
- "Αυτή τη στιγμή ψάχνω για επιχειρηματικούς συνεργάτες για μία ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρία που βρίσκεται στο χρηματιστήριο με μία ακραία προοπτική ανάπτυξης."
- "Τι λες να έρθεις σε μία επιχειρηματική συνάντηση σήμερα στο Holiday Inn; Διαρκεί μόνο 90 λεπτά και θα δεις πως μπορείς να αποκτήσεις τον έλεγχο της ζωής σου."

Πιθανόν να έχετε δοκιμάσει αυτές τις προτάσεις και να έχετε παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι υποψήφιοι λένε:

"Βοήθεια! Τρέξτε να σωθείτε!"
"Δεν έχω χρόνο."
"Είναι πυραμίδα!"
"Δεν είμαι πωλητής."

Αυτή δεν είναι η αντίδραση που θέλουμε να έχει ένας υποψήφιος. Θέλουμε οι υποψήφιοί μας να γέρνουν προς τα μπρος και να μας ζητάνε μία παρουσίαση.

Αν θέλουμε διαφορετικά αποτελέσματα - θα πρέπει να λέμε διαφορετικά πράγματα. :-)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online