Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2008

Ο Μύθος του Διπλασιασμού

Δεν είμαι σίγουρος ποιος ξεκίνησε αυτή τη φήμη ότι όλα που πρέπει να κάνετε στο Δικτυακό Μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι αντιγράψιμα για όλη την ομάδα σας. Ίσως κάποιος που δραπέτευσε από κάποιο "ίδρυμα"; Ένα κουμουνιστής στασιαστής; Κάποιος κυβερνητικός εκπρόσωπος;

Δεν βλέπω καμία ανάγκη να επιμένουμε στην αντιγραφή των δραστηριοτήτων σας - πέρα του να κάνετε μασάζ στον εγωισμό σας.

Είναι εντάξει να χρησιμοποιείτε διαφορετικές μεθόδους και δραστηριότητες για να πετύχετε για αποτελέσματα που θέλετε. Απλά επειδή ο σπόνσοράς σας δεν κάνει επιχειρηματικές συναντήσεις, δε σημαίνει ότι σας έχει απαγορευτεί να χρησιμοποιήσετε αυτή την αποτελεσματική δραστηριότητα για να χτίσετε την επιχείρησή σας. Κάποιοι άνθρωποι έχουν φυσικές δυνάμεις και ταλέντα και θα πρέπει να τα εκμεταλλευτούν για να χτίσουν την οργάνωσή τους στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Ένας από τους φίλους  μου έχει μία λίστα 10.000 πελατών που των γνωρίζουν και τον εμπιστεύονται. Τι θα του πω;

"Μη επικοινωνήσεις με τους πελάτες σου. Σίγουρα, πολλοί από αυτούς θα ήθελαν να γραφτούν και να είναι στην επιχείρησή σου, αλλά δεν είναι αντιγράψιμο! Κανένας δεν έχει 10.000 πελάτες. Μην το κάνεις. Δίνεις το κακό παράδειγμα."

Δε νομίζω ότι θα μπορούσα να το πω στο φίλο μου αυτό. Είναι ανόητο. Θα ενθάρρυνα τον φίλο μου να επικοινωνήσει τους γνωστούς του αν και λίγοι θα μπορούσαν να αντιγράψουν αυτή τη μέθοδο.

Και τι γίνεται με κάποιον που είναι υπέροχος ομιλητής και παρακινεί πλήθη; Αν το σύστημά σας επιμένει ότι όλες οι δραστηριότητες θα πρέπει να είναι σε προσωπικό επίπεδο, στο τραπέζι της κουζίνας, δεν κάνετε κακό στον διανομέα σας που του αρέσει και είναι καλός στο να μιλάει σε πολλά άτομα μαζί αν δεν του επιτρέψετε να χρησιμοποιήσει τα φυσικά του ταλέντα για να χτίσει την επιχείρησή του;

Η Σημαντική Διαφορά

Αυτό που χρειάζεται πραγματικά να αντιγράφουμε είναι - Αποτελέσματα!

Τι αποτελέσματα αναζητούμε στο Δικτυακό Μάρκετινγκ; Θέλουμε να γράψουμε καινούργιους Διανομείς και να τους κάνουμε πετυχημένους - σωστά;

Αν εστιάσουμε στα αποτελέσματα, μπορούμε να επιτρέψουμε στους ανθρώπους να έχουν την ελευθερία να πετύχουν αυτά τα αποτελέσματα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.

Κάποιοι θα πετύχουν αποτελέσματα επικοινωνώντας με τη λίστα των γνωστών τους. Κάποιοι κάνοντας πάρτυ προϊόντων. Κάποιοι φορώντας κοστούμια και διεξάγοντας επιχειρηματικές συναντήσεις. Και κάποιοι θα πετύχουν αυτά τα αποτελέσματα φορώντας βερμούδα στην παραλία.

Η ουσία είναι: Μην ανησυχείτε για την αντιγραφή των δραστηριοτήτων. Εστιάστε στην αντιγραφή των αποτελεσμάτων. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online