Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 26 Μαΐου 2008

Όταν Ερευνάτε το Δικτυακού Μάρκετινγκ (MLM), Πως Ξέρετε Από Ποιον Θα Πάρετε Συμβουλές;

Υπάρχουν τρεις τύποι συντακτών/συγγραφέων ενός κειμένου: Εκείνοι που δεν το έχουν κάνει ποτέ, εκείνοι που το έχουν κάνει και έχουν αποτύχει, και εκείνοι που το έχουν κάνει και έχουν πετύχει. Σημείωση: Η χρήση της λέξης συντάκτη/συγγραφέων περιλαμβάνει και τη γραπτή και προφορική επικοινωνία.

1. Συντάκτες που δεν έχουν κάνει ποτέ αυτό για το οποίο γράφουν (ή μιλάνε). Οι συντάκτες σε εφημερίδες, περιοδικά και οι τηλεοπτικοί συγγραφείς και οι δημοσιογράφοι σπάνια έχουν κάνειαυτό για το οποίο γράφουν ή μιλούν - οι πληροφορίες τους έρχονται από διαδόσεις και ως «ένας απ'έξω που κοιτάει μέσα.» Πολλοί δικηγόροι και καθηγητές δίνουν συχνά συμβουλές για θέματα που δεν έχουν εφαρμόσει ποτέ. Η πλειοψηφία των βιβλίων στο βιβλιοπωλείο είναι από συγγραφείς που δεν έχουν κάνει ποτέ αυτό για το οποίο γράφουν. Μπορούν να γράψουν (ή να μιλήσουν) για αυτό, αλλά δεν μπορούν να το κάνουν και να πετύχουν.

Οι συμβουλές τους είναι σπάνια έγκυρες επειδή έχουν βασίσει στην εφεύρεση, στην άποψη ενός άλλου ατόμου, ή διαδόσεις. Αυτό το πρόβλημα αυξάνεται όταν ένας συντάκτης επαναλαμβάνει απλά κάτι που άκουσε νέα από τα μέσα ενημέρωσης. Τώρα υπάρχουν δύο επίπεδα ανθρώπων που δεν μπορούν να κάνουν αυτό για το οποίο γράφουν, αλλά νομίζουν ότι ξέρουν κάτι για αυτό. Συντάκτες που δεν έχουν κάνει ποτέ αυτό για το οποίο γράφουν, ή που δεν έχουν πετύχει ποτέ σε αυτό, δεν είναι δύνατο να δώσουν τη σωστή σημασία στο θέμα! Μπορείτε πάντα να προσδιορίσετε συντάκτες που δεν το έχουν κάνει ποτέ επειδή το περιεχόμενό τους είναι ελαφρώς εκτός θέματος.

Για παράδειγμα, διάβασα ένα άρθρο στο Διαδίκτυο που υποστηρίζει ότι η επιτυχία στο MLM (Multi Level Marketing - Πολυεπίπεδο Μάρκετινγκ ή Δικτυακό Μάρκετινγκ) ήταν από μαθηματικής άποψης αδύνατη. Χαχα... Αυτό είναι όπως τον ισχυρισμό ότι είναι επιστημονικά αδύνατο για μία μέλισσα να πετάξει. Έτυχε ποτέ αυτός ο συντάκτης απλά ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ; Η παλαιότερη εταιρία MLM ακόμα αναπτύσεται!

2. Συντάκτες που έχουν αποτύχει σε αυτό για το οποίο γράφουν (ή μιλάνε).
Όταν κάποιος έχει αποτύχει σε αυτό για το οποίο γράφει ή μιλάει, είναι πολύ κοινό φαινόμενο να είναι επικριτικός (τείνει να βρίσκει σφάλματα) με το θέμα και με εκείνους που το κάνουν. Γιατί; Επειδή κάτι για το θέμα είναι ένα πλήρες μυστήριο γι' αυτούς και αισθάνονται ανεπαρκείς. Δε μπορούσαν προφανώς να "βγάλουν άκρη" για κάποιο μέρος του - ειδάλλως δεν θα είχαν αποτύχει!

Πάρτε, παραδείγματος χάριν, ένα άτομο που θέλησε να είναι επενδυτής ακίνητων περιουσιών αλλά απέτυχε. Θα προβάλει την αρνητική εμπειρία του σε οτιδήποτε γράφει ή λέει για αυτό τον κλάδο. Θα γράψει κατά βάση για το «τι είναι δύσκολο,» «λάθος,» ή «επικίνδυνο» για τα τις επενδύσεις στα ακίνητα. Γιατί; Επειδή ποτέ δεν έβγαλε άρκη και κάποιος που πετυχαίνει σε αυτό αποδεικνύει την ανεπάρκειά του σχετικά με το θέμα της ακίνητης περιουσίας. Ο χειρότερος εφιάλτης του είναι άνθρωποι που πετυχαίνουν στην επένδυση ακίνητων περιουσιών. Η αρνητικότητά του μπορεί να εστιαστεί στην πτυχή της ακίνητης περιουσίας που είχε σαν αποτέλσμα την αποτυχία του. Αλλά είναι πολύ πιθανόν ότι δεν ξέρει το λόγο που απέτυχε, έτσι προσπαθεί να καταστήσει ΟΛΑ για την ακίνητη περιουσία λανθασμένα - συμπεριλαμβανομένων και όλων που ασχολούνται με τα μεσητικά. Αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά ευρύ - ένα άτομο που έχει αποτύχει στο ποδοσφαίρο μπορεί να προσπαθήσει να αποτρέψει τα παιδιά του από το να ασχοληθούν με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άθλημα.

Προειδοποίηση: σε κάθε θέμα υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι που αποτυγχάνουν από τους ανθρώπους που πετυχαίνουν, έτσι μπορεί να βρείτε πολύ περισσότερες αρνητικές πληροφορίες για το θέμα σας απ' ότι θετικές πληροφορίες.

Μην πάρτε συμβουλές από συντάκτες που έχουν αποτύχει σε αυτό για το οποίο γράφουν (ή μιλάνε) - είναι αγανακτισμένοι και δεν θέλουν να πετύχετε εκεί όπου αυτοί απέτυχαν. Η επιτυχία των άλλων απλά αποδεικνύει τη δική τους ανεπάρκειά. Μπορούν να υποστηρίξουν ότι «το μόνο που θέλουν είναι να σας προστατεύσουν,» αλλά στην πραγματικότητα, θέλουν μόνο να προστατευθούν από μια αίσθηση της αποτυχίας με το να σας εμποδίσουν να προσπαθήσετε και να πετύχετε.

3. Συντάκτες που έχουν πετύχει σε αυτό για το οποίο γράφουν (ή μιλάνε).
Εάν ένας συντάκτης έχει πετύχει σε αυτό για το οποίο γράφει (ή μιλά), είναι ένα πολύτιμο προτέρημα για σας και οι συμβουλές του είναι σημαντικές. Ξέρουν αυτό που είναι σημαντικό και τι δεν είναι σημαντικό πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Παρακαλώ σημειώστε ότι υπάρχει μια απέραντη διαφορά μεταξύ κάποιου που είναι πετυχημένος στο θέμα τους και κάποιου που «μόνο έχει εκπαιδευτεί» πάνω στο θέμα.

Απλά επειδή ένα άτομο έχει μελετήσει ένα θέμα, δε σημαίνει ότι μπορεί να το κάνουν. Μία αισθητικός μπορεί να μελετήσει τα πάντα για τα μαλλιά - αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να κουρέψει τα μαλλιά προς ικανοποίηση του πελάτη της. Ένας ψυχίατρος μπορεί να ήταν σε θέση να ακούσει τους δασκάλους του και μπορεί να ήταν σε θέση να διαβάσει τα απαραίτητα βιβλία και μπορεί να ήταν σε θέση ακόμη και να περάσει μια εξέταση κρατικών επιτροπών στο θέμα - αλλά το θέμα είναι αν μπορεί να λύσει τα προβλήματα ενός άλλου ατόμου. Εάν δεν μπορεί, τότε μην ακούσετε τις συμβουλές του! Ένας σπουδαστής που έχει εκπαιδευτεί σε ένα θέμα έχει αποδείξει ότι μπορεί μόνο να είναι με επιτυχία ένας σπουδαστής. Δεν έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να εφαρμόσει το θέμα.

Το άτομο από το οποίο θα πρέπει να δέχεστε συμβουλές για ένα θέμα που ερευνάτε είναι το άτομο που έχει τα αποτελέσματα επιθυμείτε να έχετε και εσείς. Εάν θέλετε να αποτύχετε, πάρτε συμβουλές από κάποιον που έχει αποτύχει - εάν θέλετε να πετύχετε, πάρτε συμβουλές από εκείνους που είναι πετυχημένοι.

Αυτό το blog υπάρχει για να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τον κλάδο του MLM δίνοντάς σας τα γεγονότα για το (MLM) Πολυεπίπεδο Μάρκετινγκ - έπειτα μπορείτε να λάβετε μια σωστή απόφαση για τη συμμετοχή σας σε μία εταιρία MLM.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online