Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Παρασκευή, 23 Μαΐου 2008

Λέτε Πάρα Πολλά; Προσέξτε Αυτό το Μοιραίο Λάθος στις Επαφές σας

Όσο περισσότερο λέτε, τόσο περισσότερα θα πρέπει να πείτε.

Βλέπω πολλούς ανθρώπους να πέφτουν στην παγίδα του να λένε πάρα πολλά - ειδικά με τις πωλήσεις προϊόντων. Αυτό μπορεί να γίνει μια δυσάρεστη κατάσταση όσο περισσότερο μιλάτε για εσάς, την εταιρία σας ή το προϊόν σας. Έτσι αυτό που κάνετε πραγματικά είναι να απομακρύνεστε από αυτό για το οποίο θα πρέπει να μιλάτε, το οποίο είναι αυτό που θέλει να επιτύχει ο υποψήφιός σας. Όταν μιλάτε με έναν υποψήφιο, όταν αρχίσετε να μιλάτε για κάτι το οποίο απέχει από αυτό που θέλει, τότε αποκτάτε μπελάδες.

Ας πούμε ότι μιλάτε σε έναν υποψήφιο για δουλειά, και σας λέει κάτι τέτοιο, «Πες μου για αυτό.» Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτή την ερώτηση σαν το άνοιγμά σας για να πείτε, «θα σου στείλω κάποιες πρόσθετες πληροφορίες.» Σκεφτείτε το σαν προώθηση προς μία συνάντηση μαζί τους, πρόσκληση τους σε μια τηλεσύσκεψη ή βάζοντάς τους να δουν ένα βίντεο.

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να παρουσιάσουν την επιχείρηση τους στο δικτυακού μάρκετινγκ από το τηλέφωνο, και προσωπικά νιώθω ότι αυτό είναι δύσκολο για έναν κύριο λόγο - το επίπεδο αξιοπιστίας σας είναι άγνωστο στον υποψήφιό σας. Ένα άτομο στο τηλέφωνο που κάνει ανεύρεση υποψηφίων δεν έχει και πολλή αξιοπιστία. Οπότε αντ' αυτού, χρησιμοποιήστε ένα βίντεο ή ένα βιβλίο με την υψηλή αξιοπιστία που θα σας δώσει επιπλέον αξιοπιστία. Διαφορετικά έχετε αρνητική αξιοπιστία.

Θα λέτε πάντα το σωστό ποσό εάν ενδιαφέρεστε και εάν έχετε ακούσει πραγματικά τον υποψήφιό σας. Η τεράστια παγίδα για κάποιον που το κάνει λάθος είναι να μιλήσει συνεχώς. Όπου ένα πολύ αποτελεσματικό άτομο θα ακούσει και θα ακούσει και θα ακούσει έως ότου καταλαβαίνει πλήρως τι θα έλυνε τέλεια το πρόβλημα του υποψηφίου τους και τότε μόνο θα επικοινωνούσε αυτό. Μια σίγουρη ένδειξη ότι είτε μιλάτε πάρα πολύ είτε δεν λέτε αρκετά είναι εάν ο υποψήφιός σας δεν έχει οποιοδήποτε ενδιαφέρον.

Εάν αισθάνεστε ότι πέφτετε στην παγίδα, κάντε τις ερωτήσεις και επιστρέψτε στο να ενδιαφέρεστε. Βασικά, αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να πείτε πολύ λίγα. Αρχίστε χρησιμοποιώντας τη Συνταγή Πρόσκλησης ακριβώς. Μετά, ακούστε ζωντανά τηλεφωνήματα από τον ανάδοχό σας ώστε να ακούσετε πως είναι τα αποτελεσματικά τηλεφωνήματα.

Εάν σας τύχει εκείνο το σπάνιο άτομο στο τηλέφωνο που είναι πολύ πεπειραμένο, κάντε του ερωτήσεις όπως, «τι έχετε δοκιμάσει που είχε αποτέλεσμα; Τι έχετε δοκιμάσει που δεν είχε αποτέλεσμα;» Με αυτό τον τρόπο δεν μιλάτε τόσο πολύ εσείς όσο κάνετε ερωτήσεις.

Θυμηθείτε, μερικές φορές το λιγότερο είναι περισσότερο, ιδιαίτερα όταν μιλάτε πολύ νωρίς στη συζήτηση για την εταιρία σας. Κρατήστε το εστιασμένο, μείνετε ενδιαφερόμενοι για τον υποψήφιό σας, και είστε στο δρόμο για την επιτυχία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online