Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τετάρτη, 14 Μαΐου 2008

Μη γράφετε για εσάς. Γράψτε για τον υποψήφιο.

Όταν γράφεται ένα διαφημιστικό κείμενο, θυμηθείτε:

- Μη γράφετε για εσάς. Γράψτε για τον υποψήφιο.

Γράφετε μία παρουσίαση που θέλετε να πουλάει, όχι μία αναφορά για εσάς και την εταιρία σας. 

Όταν εστιάσετε αυτό που γράφετε στον υποψήφιό σας, το παρατηρούν! Νιώθουν ότι καταλαβαίνετε τις ανάγκες και τα θέλω τους.

Αν έχετε πρόβλημα να ξεκινήσετε το κείμενό σας, σκεφτείτε πως θα ξεκινούσατε μία συνηθισμένη παρουσίαση.

Δε μιλάτε για πράγματα σχετικά με τον υποψήφιό σας όπως:

* Όνειρα;
* Στόχοι;
* Ανησυχίες και προβλήματα;
* Φόβοι;
* Κρυφές επιθυμίες;

Για παράδειγμα, ορίστε μερικά θέματα με τα οποία μπορείτε να ξεκινήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο ανάλογα με το είδος του υποψηφίου που επικοινωνείτε:

* Πως να σταματήσουν να αποθηκεύουν τα μωρά τους σε παιδικούς σταθμούς και να περνάνε περισσότερο χρόνο με την οικογένεια.
* Πως να χάσουν κιλά και να κερδίσουν χρήματα χωρίς να αλλάξουν τον τωρινό τους τρόπο ζωής.
* Πως να έχουν το θαυμασμό των φίλων και συγγενών λειτουργώντας με επιτυχία τη δική τους επιχείρηση με έδρα το σπίτι.
* Πως να μπορούν να ταξιδεύουν χωρίς να χρειάζεται να παίρνουν άδεια από τη δουλειά.
* Πως να απολύσουν το αφεντικό τους και να καθορίζουν οι ίδιοι το εισόδημά τους.

Βλέπετε τη διαφορά;

Μην κάνετε το λάθος να λέτε στους υποψηφίους σας για;

...τις φανταστικές και πανάκριβες αποθήκες και γραφεία της εταιρίας σας, ή
...την υπέροχη αξιοπιστία των ιδρυτών της εταιρίας σας, ή
...τη θαυματουργή έρευνα που έγινε για τα προϊόντα σας, ή
...πως το πλάνο μάρκετινγκ πληρώνει ένα επιπλέον μπόνους 1% τους μήνες που ξεκινάνε με το γράμμα "Ι"

Art Jonak 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online