Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Τετάρτη, 7 Μαΐου 2008

Τι θέλουν πραγματικά να γνωρίζουν οι υποψήφιοί σας.

Όταν κάνω τις ζωντανές μου εκπαιδεύσεις, δεν κάνω εισαγωγές και καλωσορίσματα ούτε σπαταλάω καθόλου χρόνο μιλώντας για τα διαπιστευτήριά μου. Απλά ξεκινάω μοιράζοντας πρακτικές τεχνικές ανεύρεσης υποψηφίων.

Οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση δεν ενδιαφέρονται για τα διαπιστευτήριά μου. Και, έχουν δίκιο. Τα διαπιστευτήριά μου δε θα τους βοηθήσουν να κερδίσουν χρήματα.

Έγραψα έξι βιβλία για το πως να κάνουμε καινούργιους συνεργάτες. Το ότι έγραψα τα βιβλία αυτά, δε θα κάνει κανένα συμμετέχοντα στην εκπαίδευση να κερδίσει έστω και ένα επιπλέον ευρώ τον επόμενο μήνα.

Ακόμα και αν τα διαπιστευτήριά μου περιλάμβαναν Ph. D. στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, δε θα είχαν καμία σημασία.

Γιατί, Γιατί οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση δε θέλουν να μάθουν αυτά -- θέλουν να μάθουν για τις ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ.

Θεωρίες βιβλίων ή η κατάσταση του προσωπικού μου τραπεζικού λογαριασμού δε θα βάλουν χρήματα στην τσέπη των συμμετεχόντων. Εμπειρίες από τη ζωή, μελέτες, πετυχημένες στρατηγικές από την αγορά και τεχνικές είναι αυτά που θέλουν να ακούσουν οι διανομείς.

Η ίδια αρχή ισχύει και όταν μιλάμε με κάποιον για τη δουλειά. Τι "δε" θέλει ο υποψήφιος σας να γνωρίζει;
  • Δε θέλουν να ξέρουν πόσο μεγάλο είναι το αυτοκίνητό σου
  • Δεν τους ενδιαφέρει πόσα βραβεία έχεις κερδίσει
  • Δε θέλουν να ξέρουν πόσο μεγάλη ήταν η επιταγή σου τον προηγούμενο μήνα
Όλα αυτά τα πράγματα είναι πράγματα που πετύχατε. Οι υποψήφιοί σας ίσως να μην πιστεύουν ότι έχουν τις ίδιες ικανότητες ή δεξιότητες για να πετύχουν και αυτοί τα ίδια.

Οπότε, τι θέλουν πραγματικά να γνωρίζουν οι υποψήφιοι;

Εμπειρίες.

Θέλουν να ξέρουν πως βοηθήσατε άλλους διανομείς να γίνουν πετυχημένοι. Θα ήθελαν να ακούσουν για άλλους ανθρώπους σε παρόμοιες καταστάσεις που βοηθήθηκαν από εσάς για να πετύχουν.

Αν είστε πετυχημένος στο δικτυακό μάρκετινγκ, θα πρέπει να έχετε πολλές τέτοιες εμπειρίες να μοιραστείτε με τους υποψηφίους σας. Οι παρουσιάσεις σας θα είναι εύκολες.

Αν όμως δεν είστε πετυχημένος στο δικτυακό μάρκετινγκ ή μόλις ξεκινάτε; Τι θα πρέπει να κάνετε τότε;

Μου ακούγεται σαν μία καλή στιγμή να αρχίσετε να χτίζετε τις πετυχημένες εμπειρίες σας. Αντί να γράφετε άτομα σε πλάτος, γιατί δεν εστιάζετε στον καλύτερο διανομέα σας; Βάλτε επιπλέον προσπάθεια στο να βοηθήσετε έναν από τους διανομείς σας να φτάσει ψηλά.

Μόλις δημιουργήσετε την πρώτη ιστορία επιτυχίας σας, συνεχίστε στην επόμενη. Σύντομα θα έχετε τη φήμη κάποιου που κάνει ανθρώπους πετυχημένους. Αυτή είναι καλή φήμη να έχετε. Και, υποψήφιοι θα "έλκονται" σε εσάς.

Λογικό είναι. Οι υποψήφιοι δε νοιάζονται για το τι έχετε κάνει για τον εαυτό σας. Θέλουν να ξέρουν τι έχετε κάνει για τους ανθρώπους που βάλατε στη δουλειά.
 
Tom 'Big Al' Schreiter

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online