Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Σάββατο, 19 Απριλίου 2008

Γιατί οι Υποψήφιοί σας Ή οι Συνεργάτες σας Δε Θα Κάνουν Αυτό που τους Ζητάτε!

Εάν δεν λέτε την αλήθεια, η ομάδα συνεργατών σας μπορεί να είναι φιλικοί μαζί σας - αλλά πιθανών δεν θα σας ακολουθήσουν.

Η αλήθεια σημαίνει: Αυτό που είναι πραγματικό βασισμένο στα στοιχεία από παρατήρηση.

Έχουν γραφτεί πολύ για την αλήθεια, πολλά που έχουν να κάνουν με τη φιλοσοφία και τη θρησκεία. Δε θέλω να αναφερθώ σε αυτό σε αυτήν τη συζήτηση. Το μόνο ενδιαφέρον μου για το θέμα (δεδομένου ότι αναφέρεται σε αυτό το άρθρο) είναι ότι, ως ομάδα, θα πρέπει να σταματήσουμε να καταστρέφουμε το εισόδημά μας και τη φήμη μας με το να μη λέμε την αλήθεια.

Ξέρω ότι το να λέμε την αλήθεια θα πρέπει να εννοείται, αλλά πρέπει να το συζητήσουμε επειδή είναι μια από τις Δέκα Ικανότητες Επικοινωνίας που αποτελούν έναν πολύ καλό στην επικοινωνία, όμως είναι επίσης ένα σοβαρό πρόβλημα στη βιομηχανία μας που πρέπει να διορθωθεί ώστε να μπορέσουμε να αναπτυχθούμε στη μέγιστη δυνατότητα μας.

Το 1991 το εισόδημά μου έπεσε «όπως ένα τούβλο που πέφτει από την κορυφή ενός κτηρίου» από $68.000 στις $16.000 το μήνα ακαθάριστο - απλά επειδή οι άνθρωποι δεν έλεγαν την αλήθεια. Ένα μέλος των μέσων ενημέρωσης μπήκε κρυφά στην επιχειρηματική συνάντηση ενός συνεργάτη μου και κατέγραψε το διάλογο που συνέβη. Αν και ήταν μια επίπονη εμπειρία για μένα, η μεγαλύτερη απώλεια συμβαίνει από τον ΣΤΑΘΕΡΟ αριθμό ανθρώπων που απωθούμε λόγω της μη αφήγησης της αλήθειας. Όχι μόνο αυτό, αλλά κάθε φορά που δεν λέμε (μιλώ για εμένα και για εσάς) την αλήθεια, νιώθουμε περίεργα μέσα μας. Παρατηρήστε ένα σκυλί που έχει κάνει κάτι κακό - έρχονται καμαρωτά στο δωμάτιο; Αντιθέτως! Για την ακρίβεια κρύβονται κάτω από τον καναπέ. Τα αυτιά και η ουρά τους κρέμονται χαμηλά. Δεν αισθάνονται ότι αξίζουν. Το ίδιο πράγμα ισχύει και για μας. Εκείνο το παράξενο αίσθημα μας αναγκάζει να μην αισθανόμαστε άξιοι να ακολουθήσουν άλλοι τις συμβουλές μας - και έτσι δεν το κάνουν.

Πέντε ευρείες κατηγορίες μη αφήγησης της αλήθειας έχουν βάλει άτομα ή/και εταιρίες σε μπελάδες και τις έχουν εμποδίσει να αναπτυχθούν στη μέγιστη δυνατότητά τους:

1. Η ψεύτικη αντιπροσώπευση εισοδήματος ή η υπόνοια ότι άλλοι μπορεί να κερδίσουν ένα δηλωμένο επίπεδο εισοδήματος.
2. Δηλώνοντας ότι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μπορεί να κάνει κάτι που δεν έχει τεκμηριωθεί.
3. Να υπόσχεστε σε κάποιον (ή στον εαυτό σας) κάτι και μην το κάνετε.
4. Κουτσομπολιό για άλλους. Περνώντας πληροφορίες σε έναν άλλο που δεν προσθέτει αξία σε κανένα.
5. Χτίζοντας την επιχείρηση με τέτοιο τρόπο που δεν είναι ειλικρινής… όπως το να προτείνετε σε διανομείς σας να δημιουργήσουν φανταστικούς λογαριασμούς ή θέσεις.

Όπως με την πρώτη κατηγορία πιο πάνω (ψεύτικη εισοδηματική αντιπροσώπευση), εάν δεν ξέρετε τι κερδίζει ο ανάδοχός σας μην πείτε τι νομίζετε πως κερδίζει. Εάν κάπου πήρε το αυτί σας ότι κερδίζει ένα ποσό «Χ», και αισθάνεστε ότι πρέπει να το δηλώσετε, πείτε: «Η φήμη είναι ότι κερδίζει _____ € το μήνα αν και δεν το έχω ελέγξει.» Μην πείτε τίποτα το οποίο δεν γνωρίζετε ότι είναι απολύτως αληθινό. Αυτό σας δίνει τεράστια αξιοπιστία!

Όταν συζητάτε για το εισόδημα, συζητήστε αυτό που θέλει ο υποψήφιός σας - ΟΧΙ αυτό που κερδίζεις κάποιος άλλος. Εάν οι υποψήφιοι δηλώσουν ένα εισόδημα που θέλουν, πείτε τους ότι αυτό είναι πραγματοποιήσιμο εδώ (υπό τον όρο ότι όντως είναι). Κατόπιν δηλώστε, «μερικοί άνθρωποι πηγαίνουν στο σχολείο και γίνονται Πρωθυπουργοί. Μερικοί γίνονται δισεκατομμυριούχοι, μερικοί πουλούν ναρκωτικά και μερικοί λαμβάνουν επίδομα ανεργίας. Θα ήταν αδύνατο να ξέρω τι πρόκειται να κάνεις με αυτό που σου διδάσκω, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να κερδίσεις ένα σημαντικό εισόδημα εάν επιλέξεις να εφαρμόσεις πλήρως αυτά που μαθαίνεις.»

Η κατηγορία δύο από πιο πάνω είναι αβάσιμες δηλώσεις για τα προϊόντα, οι οποίες έχουν βάλει την βιομηχανία του δικτυακού μάρκετινγκ σε μπελάδες στο παρελθόν. Εάν εμπορεύεστε ένα προϊόν διατροφής, ο τρέχων νόμος (στις ΗΠΑ) είναι ο νόμος DSHEA (διαιτητικά συμπληρώματα υγείας και εκπαιδευτικός νόμος), που δηλώνει ότι μπορείτε να μιλάτε για το τι κάνει ένα προϊόν, υπό τον όρο ότι το ΠΡΟΪΌΝ έχει αποδειχθεί ότι δίνει αυτά τα αποτελέσματα. Πολύ συχνά έχουν γίνει μερικές μελέτες για ένα ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ (όπως η βιταμίνη C) αλλά το προϊόν της εταιρίας σας (το οποίο περιέχει εκείνο το συστατικό) δεν έχει. Επομένως, είναι ενάντια στο νόμο για να υποστηρίζετε ότι το προϊόν ότι σας κάνει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ! Τώρα, αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να προωθείτε το προϊόν σας ειλικρινά. Πείτε απλά κάτι όπως, «Το ενεργό συστατικό [βιταμίνη C] στο Χ προϊόν (ένα παράδειγμα προϊόντος της εταιρίας σας) έχει παρουσιαστεί ότι αυξάνει/μειώνει ______ κατά Χ.» Με αυτό τον τρόπο δεν υποστηρίζετε ότι το προϊόν σας κάνει τίποτα.

Το να λέτε ιστορίες επιτυχίας δικές σας ή άλλων από το προϊόν ή την επιχείρηση είναι επίσης κάτι συνηθισμένο Δεν λέω να μην το κάνετε. Ούτε λέω να το κάνετε. Απλά λάβετε υπόψη σας ότι ο πιο συνηθισμένος τρόπος που κάποιοι βρίσκονται σε μπελάδες είναι από αμφισβητήσιμες δηλώσεις που αναφέρονται από τα μέσα αφού μπουν με κρυμμένες συσκευές καταγραφής και να καταγράψουν αυτά που λέτε. Έτσι, σιγουρευτείτε ότι δεν δηλώνετε τίποτα που δεν είναι αλήθεια. Εάν ένας φίλος πήρε το προϊόν της εταιρίας σας και σταμάτησε να έχει ημικρανίες, ειλικρινά δεν θα ξέρατε εάν ο λόγος ήταν το προϊόν ή το γεγονός ότι αύξησε την λήψη νερού της για να πάρει το προϊόν σας! Δεν μπορείτε να καθορίσετε τι την βοήθησε πραγματικά, οπότε να είστε πολύ προσεκτικοί για αυτά που αντιπροσωπεύετε.

Η κατηγορία τρία είναι να κρατάτε το λόγο σας αφού τον δώσετε. Εάν πείτε ότι θα είστε σε μια συνάντηση στις 6:45, να είστε εκεί στις 6:45. Καμία δικαιολογία, απλά να είστε εκεί. Εάν πείτε ότι πρόκειται να βοηθήσετε κάποιον, βοηθάτε τους. Κρατήστε το λόγο σας. Εάν για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να κρατήσετε το λόγο σας, αναπληρώστε το για το άτομο. Κάντε κάτι που δείχνει ότι θέλετε να βοηθήσετε.

Αλλά το σημαντικότερο άτομο που πρέπει να κρατήσετε το λόγο σας είναι με τον εαυτό σας. Εάν πείτε ότι θα πάτε στο κρεβάτι στις 11μμ, πηγαίνετε στο κρεβάτι στις 11μμ. Εάν πείτε ότι θα τηλεφωνήσετε/μιλήσετε σε πέντε υποψηφίους κάθε μέρα, καλέστε πέντε υποψηφίους κάθε μέρα!

Με σεβασμός



For more in-depth information on this topic study Lecture 7 of Brilliant Communicator.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online