Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2008

Η Δύναμη της Πίστης - Μέρος 2ο

Στο δεύτερο μέρος ας εξετάσουμε τη δύναμη της "πίστης" από μία ελαφρώς διαφορετική γωνία.
Ο Peter Marshall είπε: "Ένα άτομο με πίστη είναι ίσο σε μία δύναμη ενενήντα εννιά ανθρώπων που έχουν μόνο ενδιαφέρονται."

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάπου αλλού όπου αυτό να ισχύει περισσότερο απ' ότι στον κλάδο μας, το δικτυακό μάρκετινγκ.

Αν είστε στον κλάδο μας για αρκετό καιρό, θα έχετε ήδη ανακαλύψει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι απλά "τρυγυρνάνε" στο δικτυακό μάρκετινγκ. Ξεκινάνε "ενθουσιασμένοι" με υποσχέσεις ότι θα βάλουν φωτιά σε όλο τον κόσμο, αλλά μετά από λίγους μήνες (και μερικές φορές μόνο μερικές εβδομάδες μετά) η φωτιά σβήνει και με τα βίας μιλάνε σε οποιονδήποτε για τα προϊόντα τους.

Γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο; Τι προκαλεί κάποιους ανθρώπους να τα παρατάνε και άλλους να φλέγονται ακόμα περισσότερο και συνεχώς να μεγαλώνουν;

Η απάντηση είναι: πίστη

Τίποτα...και εννοώ ΤΙΠΟΤΑ... δεν είναι πιο ισχυρό από κάποιον που ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε αυτό που έχει στα χέρια του.

Τέτοια πίστη αναπόφευκτα έχει μία διαδοχική επίπτωση, γιατί κάποιος με "πίστη" δεν μπορεί παρά να μεταδώσει την πίστη σε άλλους.

Στην πραγματικότητα, είναι ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ να είστε με άτομα με αληθινή πίστη σε αυτό που κάνουν, έτσι δεν είναι; Η στάση και η συμπεριφορά τους μπορεί να είναι μεταδοτικά θετική!

Οπότε πως δημιουργείται η πίστη σε ένα συγκεκριμένο προϊόν; Εμφανίζεται μέσω της εμπειρίας. Καθώς οι άνθρωποι έχουν προσωπική εμπειρία από το προϊόν σας, αρχίζει να εμφανίζεται η μαγεία

Αλλά δε συμβαίνει πάντα, έτσι δεν είναι;

Έχετε μοιραστεί το προϊόν σας με κάποιον που δεν ένοιωσε άμεσο όφελος ή αποτέλεσμα από τη χρήση του και απογοητεύτηκε γρήγορα με το όλο πράγμα;

Είμαι σίγουρος ότι σας έτυχε κάτι τέτοιο και τι γίνεται τότε; Για τους δικούς τους λόγους εξαφανίζονται

Οι περισσότεροι δικτυωτές που γνωρίζω δέχονται αυτές τις "απώλειες" σαν αναπόφευκτες και συνεχίζουν να βρίσκουν αντικαταστάτες.

Λάθος!

Αυτό είναι ένα λάθος και είναι ένα λάθος που μπορεί να διορθωθεί από την αρχή.

Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω τι εννοώ...

Από την αρχή, οι περισσότεροι υποψήφιοι θα πουν (ή τουλάχιστον σκέφτονται) "Πρέπει να το δοκιμάσω αυτό πριν το συστήσω σε οποιονδήποτε άλλο. Μπορώ να συστήσω μόνο κάτι στο οποίο πιστεύω, έχω χρησιμοποιήσει προσωπικά και είμαι ενθουσιασμένος μαζί του."

Ακούγεται καλό επιφανειακά, σωστά;

Αλλά υπάρχει κάποιο "ψεγάδι" σε αυτό το σκεπτικό. Πως το σκεπτικό "πρέπει να είναι κάτι που χρησιμοποιώ πριν το συστήσω σε άλλους" ισχύει όταν έχει να κάνει με άντρες που πουλάνε γυναικεία παπούτσια;

Απάντηση: δεν ισχύει!

Και δεν ισχύει και στους κύκλους του δικτυακού μάρκετινγκ! Το σκεπτικό ότι "πρέπει πρώτα να το δοκιμάσω" είναι λάθος των ερασιτεχνών που γίνεται από πολλούς στον κλάδο μας.

Αλλά, ο υποψήφιος μου επιμένει ότι πρέπει να το δοκιμάσει! Υπέροχα...τότε αφήστε τους, αλλά ενθαρρύνετε τους να κάνουν ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τεστ.

Παράδειγμα: ορίστε τι κάνω εγώ.

Εμπορεύομαι προϊόντα υγείας και ευεξίας (αλλά έχω χρησιμοποιήσει την ίδια προσέγγιση με υπηρεσίες που είχα εμπορευθεί στο παρελθόν): Πρώτα, δίνω στον υποψήφιό μου ένα εργαλείο με πληροφορίες (συνήθως ένα DVD ή κάποιον κατάλογο ή ένα website).

Μόλις το παρακολουθήσουν οι ίδιοι και δουν ότι το προϊόν μου ωφελεί πολλούς ανθρώπους, τότε τους γράφω.

Αν σταματήσουν και πουν: Α, θα πρέπει να το ΔΟΚΙΜΑΣΩ ή να ΤΕΣΤΑΡΩ το προϊόν πρώτα, τους λέω:

Ωραία, αλλά αν θα το τεστάρεις, ας κάνουμε ένα πραγματικό τεστ. Δώσε αυτό το προϊόν σε 5 με 8 άλλα άτομα που γνωρίζεις και εμπιστεύεσαι και πες τους κάτι τέτοιο:

Πρόσφατα γνώρισα κάτι που με εντυπωσίασε και που νομίζω ότι θα ήθελες να γνωρίζεις. Ακόμα το μελετάω και εγώ ο ίδιος, αλλά μου άρεσε ό,τι έχω δει μέχρι τώρα και φαίνεται να βοηθάει πολλούς ανθρώπους και θα ήθελα πολύ και τη δική σου γνώμη γι' αυτό.

Επειδή είσαι κάποιος που εμπιστεύομαι, θα ήθελα να σου "πουλήσω"/δώσω ένα κουτί από αυτό το
προϊόν στην τιμή που το αγοράζω εγώ - δεν πρόκειται να κερδίσω ούτε ένα cent από εσένα. Θα το κάνω αυτό σε αντάλλαγμα της ΕΙΛΙΚΡΙΝΉΣ σου άποψης για το πως σου φάνηκε αφού το δοκιμάσεις.

Αυτή είναι μία πολύ ισχυρή προσέγγιση. Αυτό που κάνετε εδώ είναι να επεκτείνετε το "τεστ" τους για να συμπεριλάβει κάποια λογικά νούμερα. Τώρα αν ο υποψήφιος σας ο "Γιώργος" δεν παρατηρήσει καμία διαφορά στον εαυτό του προσωπικά, αλλά 4 από τους 5 ανθρώπους που το μοιράστηκε θα έρθουν και θα του πουν:

Γιώργο, δεν ξέρω ΤΙ είναι αυτό που μου έδωσες, αλλά δεν πιστεύω τι μου έχει κάνει...είναι φανταστικό, πως μπορώ να πάρω κι άλλο;

Μαντέψτε τι συμβαίνει με το επίπεδο πίστης τους Γιώργου; Ακριβώς, εκτινάσσεται στα ύψη και είναι ΜΕΣΑ και ήδη έχει κάνει τις πρώτες του επαφές. Ο Γιώργος είναι ήρωας σε αρκετούς από τους ανθρώπους που το μοιράστηκε και νιώθει υπέροχα που συστήνει το προϊόν του. Και όσο περνάει ο καιρός και ο ίδιος αρχίζει να παρατηρεί διαφορές από το προϊόν αλλά ακόμα και αν δε δει έχει πειστεί για την αποτελεσματικότητα του προϊόντος!

Αυτή η απλή "αλλαγή" στην επιχείρησή σας μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Μην επιτρέπετε στους υποψηφίους σας να κάνουν ερασιτεχνικά λάθη. Να είστε προπονητής και αφιερώστε λίγο χρόνο να τους βοηθήσετε πριν καν μπουν στην επιχείρησή σας! Θα δείτε ότι όχι μόνο θα τους βοηθήσει, αλλά θα βοηθήσει και εσάς!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online