Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2008

3 Συμβουλές για να δουλέψετε τις δύσκολες επαφές πελατών

Έκανα ένα τηλεφώνημα χθες βράδυ για κάτι άτομα που αγοράζουν επαφές από μία μεγάλη εταιρία που συγκεντρώνει επαφές για προϊόντα (Χρησιμοποιώ τη λέξη "επαφές" γιατί το κάνει και η εταιρία, αλλά φυσικά είναι κανονικοί άνθρωποι σαν εμάς.)

Μερικές εκατοντάδες άνθρωποι στο τηλέφωνο, από 40 διαφορετικές εταιρίες. Κάποια από τα παράπονά τους για τις επαφές ήταν:

1. Πως γίνεται και δεν απαντάνε ποτέ στο τηλέφωνο; Συμπλήρωσαν τη φόρμα, έτσι δεν είναι;
2. Δεν αγοράζουν, αν και είχαν πει στη φόρμα ότι ενδιαφέρονται.
3. Λένε ότι είναι πολύ ακριβό.  

Κάποια από τα πράγματα που τους είπα.

(πως γίνεται και δεν απαντάντε ποτέ στο τηλέφωνο; Συμπλήρωσαν τη φόρμα, έτσι δεν είναι;)
1. Οι περισσότεροι από εμάς βγαίνουμε και κοιτάμε τις βιτρίνες τις περισσότερες φορές. Όταν συμπληρώσουμε μία φόρμα υγείας στο ίντερνετ για να πάρουμε ένα δωρεάν δείγμα, αυτό που κάνουμε τις περισσότερες φορές είναι να κοιτάμε τις βιτρίνες. Δεν καθόμαστε δίπλα στο τηλέφωνο μόλις πατήσουμε το κουμπί και στείλουμε τη φόρμα περιμένοντας έναν πωλητή να μας τηλεφωνήσει. Να είστε σίγουροι ότι πάνω από το 50% των ανθρώπων που συμπληρώνουν μία φόρμα υγείας στο ίντερνετ ή κάποια άλλη παρόμοια φόρμα απλά κοιτάνε τις βιτρίνες.

Μετάφραση: λίγοι θα απαντήσουν το τηλέφωνο αν δεν αναγνωρίσουν το τηλέφωνο στην αναγνώριση κλήση τους. Το ότι συμπλήρωσαν τη φόρμα δεν είναι το ίδιο σημαντικό για αυτούς όσο είναι και για εσάς. Καμία εταιρία ερευνών δεν μπορεί να ελέγξει αυτούς που κοιτάζουν τις βιτρίνες ή αυτούς που δεν είναι ειλικρινής ή αυτούς που τους αρέσουν τα τζάμπα. Συνεχίστε να τηλεφωνείτε, προσπαθήστε σε διαφορετικές ώρες μέσα στην ημέρα. 

(Δεν αγοράζουν, αν και είχαν πει στη φόρμα ότι ενδιαφέρονται.)
2. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν αγοράζουν συμπληρώματα διατροφής ή προϊόντα προσωπικής περιποίησης από έναν ξένο στο τηλέφωνο την πρώτη φορά που μιλάνε.
Δοκιμάστε αυτό:

Α) Χρησιμοποιήστε την ερώτηση συστάσεων ΠΑΝΤΑ (Δείτε μία δωρεάν συμβουλή για αυτό στο Φίλοι Ψέματα...)  και
Β) Μάθετε να λέτε στο άτομο την προσωπική σας ιστορία - πριν περιγράψετε το προϊόν σας, την εταιρία σας ή οποιοδήποτε άλλο πράγμα που έχει μικρή σημασία για κάποιον άλλο αρχικά.

(Λένε ότι είναι πολύ ακριβά.)
3. Όταν ρωτάνε την τιμή, θα μπορούσατε ίσως να ξεκινήσετε λέγοντας "εξαρτάται...να σου πω τι επιλογές υπάρχουν." Αν έχετε πει την ιστορία σας και κάνατε την ερώτηση της σύστασης ΠΡΩΤΑ, αυτό ταιριάζει πολύ καλύτερα. Γιατί δεν είναι αυτοί που αγοράζουν, ίσως να είναι οι συστάσεις τους. :)

Και αν πουν ΕΙΝΑΙ πολύ ακριβό, δε θα μπορούσε να σημαίνει ότι έχετε απέναντί σας κάποιον του οποίου οι αξίες για το προϊόν σας να είναι διαφορετικές από τις δικές σας; Κάποιοι άνθρωποι αγοράζουν ένα Range Rover, άλλοι μία Chevy - ακόμα και όταν είναι σε οικονομική κατάσταση που μπορούν να αγοράσουν και τα δύο. Κάποιοι πληρώνουν 45€ για μία κρέμα προσώπου, άλλη αγοράζουν με 6€ από το σούπερ μάρκετ. Έχει να κάνει με τις αξίες τους, όχι τις δικές σας. Το νούμερο των παπουτσιών τους, όχι το δικό σας. Οπότε συνεχίστε να τηλεφωνείτε και να ρωτάτε αν γνωρίζουν κάποιον...όπως μάθατε πιο πάνω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online