Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2007

Πως να πιάσετε (και να κρατήσετε) έναν καλό.

Όσο καλύτερος είναι ένας πωλητής, τόσο περισσότερες πωλήσεις κάνει. Σωστά;

Άρα, σε όσο περισσότερους ανθρώπους "πουλάτε" την επιχειρηματική σας ευκαιρία, τόσο περισσότερα χρήματα θα κερδίζετε. Σωστά;

Προφανώς όχι.

Σε αντίθεση με το να πουλάτε κατσαρόλες και τηγάνια, κάτι που γίνεται μία φορά, το να πουλάτε μία επιχείρηση είναι  ένα ταξίδι πώλησης. Σχεδόν όμως κανείς δεν φαίνεται να το συνειδητοποιεί αυτό. Ούτε ενθαρρύνεται να το συνειδητοποιήσει.

Πούλησαν στη Λουλού το όνειρο - το όνειρο μία λαμπρής κατοικίας - την οποία μπορεί να φανταστεί στο λεπτό. Γι' αυτό το λόγο την έγραψαν. Το θέλει.

Μόνο που κανείς δεν είπε στη Λουλού ότι το όνειρό της δεν πραγματοποιείται όταν υπογράφεται η αίτηση και βάζει την πρώτη της παραγγελία. Εκεί είναι μόνο το ξεκίνημα.

Το ταξίδι τού να πετύχει το όνειρό της χρειάζεται χρόνια, υπομονή, ανθεκτικότητα και την προθυμία να κάνει λάθη και να πειραματιστεί. Δεν είναι ότι μπορεί οποιοσδήποτε με βεβαιότητα να προβλέψει την πραγματοποίηση του ονείρου οποιουδήποτε με τα ποσοστά των ανθρώπων που τα παρατούν. Αν και προσποιούνται ότι μπορούν.

Και εδώ είναι το χειρότερα σημείο: Το όνειρο της Λουλού μπορεί να μην πραγματοποιηθεί ποτέ με αυτή την επιχείρηση. Και ίσως ούτε και το δικό σας.

Οπότε ορίστε τι θα θέλετε να γνωρίζετε για τον εαυτό σας:

"Θα αγαπάτε αυτό που κάνετε αρκετά ώστε να το κάνετε αρκετά μέχρι να γίνεται αρκετά καλοί σε αυτό; Ακόμα και αν δε σας πληρώνει όπως ελπίζατε στο χρονικό διάστημα που ελπίζατε;"

Αυτή την ερώτηση συνήθιζα να κάνω  (και το κάνω μέχρι σήμερα) σε όλους τους καινούργιους διανομείς μου, ειδικά σε αυτούς που δεν έχουν καμία εμπειρία σε πωλήσεις, επιχειρήσεις ή στο Δικτυακό Μάρκετινγκ:

"Λουλού, αν δεν κέρδιζες καθόλου χρήματα στους πρώτους έξι μήνες που θα μάθαινες πως να το κάνεις, θα συνέχιζες να το κάνεις;"

Αν η απάντηση είναι όχι, θα τους έχω προειδοποιήσει εκ των προτέρων Θα μπορούσαν να αποφασίσουν τότε.

Και επειδή το 95% των καινούργιων ανθρώπων που έρχονται στο Δικτυακό Μάρκετινγκ τα παρατάνε επειδή δεν κερδίζουν τα χρήματα που τους είχαν υποσχεθεί (ή που νόμιζαν ότι θα κερδίσουν τις πρώτες 90 μέρες) αυτό τους επανέφερε στην πραγματικότητα. Έσωσε πολλές σχέσεις. Ειδικά εκείνες με τους συγγενείς τους.

Ήταν προετοιμασμένοι για το χειρότερο. Το οποίο συνηθίζεται να συμβαίνει στην επιχείρησή μας.

-Kim Klaver (www.kimlvaverblogs.com)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online