Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2007

Το Google τιμωρεί bloggers επειδή δεν είπαν ότι πληρώνονται…

Τα σημερινά νέα στο Ίντερνετ: PayPerPost bloggers τιμωρούνται από το Google επειδή δεν είπαν ότι πληρώνονται για τις συστάσεις τους.

Το αμάρτημά τους; Επειδή ΔΕΝ ήταν ξεκάθαροι από την αρχή ότι πληρώνονται για τη γνώμη τους και τις συστάσεις τους.

Οι bloggers (αυτοί που γράφουν σε blogs) είναι άτομα που έχουν μία άποψη. Πιθανώς δεν την έχουν επειδή πληρώνονται για αυτήν όπως ένας πωλητής, αλλά γιατί έχουν μία άποψη, τελεία και παύλα.

Οι αναγνώστες των blos περιμένουν ότι διαβάζουν την αληθινή τους άποψη για πράγματα από άλλα άτομα – όχι απόψεις και συστάσεις που είναι πληρωμένες μυστικά.

Ωστόσο, οι PayPerPost (PPP) bloggers πληρώνονται για τις συστάσεις που κάνουν. Όλοι γράφουν τις απόψεις τους ΕΠΕΙΔΗ πληρώνονται. Κάτι που κάνει τις αναρτήσεις τους «διαφημιστικές» (advertorial).

(Μία «διαφημιστική»-advertorial- είναι μία διαφήμιση γραμμένη στη μορφή μία αντικειμενικής άποψης, και η οποία παρουσιάζεται σε μία έντυπη δημοσίευση – συνήθως σχεδιασμένη να μοιάζει με γνήσια και ανεξάρτητη αληθινή ιστορία. Δείτε εδώ.)

Πρόβλημα: οι περισσότεροι αναγνώστε δεν το γνώριζαν αυτό. Στην πραγματικότητα δεν τους το είπε κανείς.

Το μεγαλύτερο αμάρτημα για τους PPP; Ακόμα και αφού άκουσαν εκατοντάδες άλλους bloggers να τους λένε ότι πρέπει να ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ότι πληρώνονται για αυτό που κάνουν στην αρχή κάθε ανάρτησής τους, αυτοί δεν το έκαναν.

Όλοι γνωρίζουμε ότι μία πληρωμένη άποψη δεν έχει την ίδια βαρύτητα με μία αυθεντική, μη-πληρωμένη άποψη από κάποιον συνάνθρωπο μας. Για αυτό το λόγο οι γνήσιες advertorials έχουν, στην αρχή τους, γράφουν κάτι σαν (Διαφήμιση) κλπ. Γιατί συχνά φτιάχνονται να μοιάζουν με αυθεντικά σχόλια.

Πολλοί άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, θέλουν να ξέρουν πότε μία άποψη κάποιου είναι πληρωμένη πριν την διαβάσω ή την ακούσω. Έτσι ώστε να πάρω την νοητική στάση της πώλησης.

Δεν είμαστε και εμείς, ως δικτυωτές, κινούμενα και ομιλούμενα «διαφημιστικά»;

Δε θα έπρεπε οι φίλοι μας να το γνωρίζουν αυτό – πριν αρχίσουμε να «συστήνουμε» τα προϊόντα μας; Υπάρχουν γρήγοροι και ευχάριστοι τρόποι να το κάνετε αυτό.

Το να συστήνετε προϊόντα και επιχείρηση στους φίλους ΔΕΝ είναι το ίδιο με το να συστήνετε ένα εστιατόριο ή μία ταινία. Πληρώνεστε για αυτό και οι ακροατές σας συνήθως δεν το γνωρίζουν αυτό μέχρι ΜΕΤΑ αφού έχει γίνει ήδη η σύσταση σας. Για αυτό το λόγο αυτού του είδους οι προσεγγίσεις καταστρέφουν εν μέρει την εμπιστοσύνη. 

Το Techcrunch.com καταλήγει ότι το PayPerPost χτυπήθηκε από το Googe γιατί:

«Το συνηθισμένο σας PayPerPost blog διαστρέφει την γραμμή μεταξύ αληθινού και πληρωμένου διαφημιστικού κειμένου

Απλά πείτε εκ των προτέρων ότι το πουλάτε. Οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να σας ακούν, επειδή όλοι θέλουμε να ξέρουμε για καινούργια προϊόντα ή για έναν τρόπο να κερδίσουμε μερικά έξτρα χρήματα.

Δε νομίζετε; 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online