Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2007

Μην Εύχεστε να ήταν Ευκολότερη Αυτή η Επιχείρηση, Ευχηθείτε να Ήσασταν Καλύτεροι Εσείς

Πόσες φορές έχετε καλέσει κάποιον σε ένα γεγονός και σας είπε, "Ναι, θα προσπαθήσω οπωσδήποτε να έρθω." ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ότι όταν σας το λένε αυτό, δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ! Αλλά τους λέτε, "Ωραία, θα σου κρατήσω μία θέση," και μετά λέτε στον εαυτό σας ότι έχετε έναν καλεσμένο που περιμένετε να έρθει στο γεγονός. Όταν δεν εμφανίζεται, είστε απογοητευμένος και φυσικά ποτέ δεν τον ξαναβλέπετε.

Κυρίες και κύριοι, αυτό αγγίζει τα όρια της παράνοιας!

Ορισμένοι δικτυωτές δουλεύουν την επιχείρησή τους με αυτό τον τρόπο για μήνες, κάποιοι για χρόνια, κάποιοι για 10 ή 15 χρονιά. Με κάποιο τρόπο απλά νομίζουμε ότι αυτό είναι φυσιολογικό, και αυτό ακριβώς κάνουμε και κάθε τόσο, ίσως 1 από τις 25 φορές κάποιος θα έρθει πραγματικά. Τις άλλες 24 φορές, έχουμε την ευκαιρία να παραπονιόμαστε στον ηγέτη μας και να έχουμε άλλους ανθρώπους να μας λυπούνται, γιατί δεν ήρθε ο καλεσμένος μας. ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ! Αν κάτι δε δουλεύει, κάντε κάτι διαφορετικό!

Ας πάρουμε το ίδιο παράδειγμα. Καλείτε κάποιον σε ένα γεγονός, έχετε την ίδια αίσθηση ότι δεν έχουν καμιά πρόθεση να έρθουν αλλά αυτή τη φορά αντί για τη συνηθισμένη αδιάφορη επικοινωνία που όλοι κάνουμε σε καθημερινή βάση στην κοινωνία μας, του λέτε:

"Ακούστε κ. Παπαδόπουλε, έχω μόνο ένα περιορισμένο αριθμό θέσεων που μπορώ να κρατήσω για την εκδήλωση αυτή. Μου λέτε την αλήθεια, θα είστε εκεί, ή μου το λέτε έτσι απλά και μόνο για να το πείτε;"

Συνήθως (χωρίς σκέψη) θα πουν: "ΟΧΙ, σας είπα ότι θα είμαι εκεί και θα είμαι εκεί!" Οποιαδήποτε άλλη απάντηση σας δώσει θα είναι σαν να παραδέχεται ότι έλεγε ψέματα όταν αρχικά είπε ότι θα έρθει. Το πιάνετε αυτό;

Στη συνέχεια λέτε: "Ωραία, αυτό είναι το τηλέφωνό μου, μπορώ να έχω τον αριθμό τηλεφώνου σας;" (Και πάλι χωρίς σκέψη, θα σας πουν τον αριθμό τους) "Αν προκύψει κάτι παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου, ώστε να μπορώ να δώσω τη θέση σας σε κάποιον άλλο, και αν υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή στην ώρα ή την τοποθεσία θα σας ενημερώσω σχετικά και εγώ. "

Αυτή η μικρή συμβουλή θα βελτιώσει το ποσοστό αυτών που έρχονται τουλάχιστον 30%. Ναι μία μεγάλη πλειοψηφία πάλι δε θα τηλεφωνούν και δε θα έρχονται, αλλά ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ για να τους καλέσετε στη συνέχεια.

Πρέπει να τους καλέσουμε αμέσως μετά το γεγονός. Αυτό το τηλεφώνημα θα πρέπει να πάει κάπως έτσι: "Κ. Παπαδόπουλε, είμαι ο Θεόδωρος Α. ήθελα απλώς να σας τηλεφωνήσω και να βεβαιωθώ ότι είστε εντάξει, και ότι δεν είχατε πρόβλημα με το αυτοκίνητό σας σήμερα."

Ακουστέ και δείτε τι είδους δημιουργική δικαιολογία βρουν να σας πουν γιατί δεν ήρθαν και δεν τηλεφώνησαν, και μετά απλά πείτε: "Είχαμε μια πολύ καλή ενημέρωση, είχα 4 άλλους καλεσμένους που ήρθαν και είναι πολύ ενθουσιασμένοι για αυτό που είδαν και άκουσαν. Ακούστε κύριε Παπαδόπουλε, ενδιαφέρεστε ακόμα να δείτε σχετικά με αυτή την επιχείρηση ή να σας διαγράψω από τη λίστα μου;"

Αν έχουν έστω και λίγο ενδιαφέρον, δεν θα θέλουν να τους διαγράψετε από τη λίστα σας και σε αυτό το σημείο μπορείτε να τους καλέσετε στην επόμενη συνάντηση, σε μια εκπαίδευση, να τους στείλετε στην ιστοσελίδα σας ή να τους δώσετε ένα DVD. Αν πουν, διαγράψτε με από τη λίστα σας, έχουν μηδενικό ενδιαφέρον και δε θα κάνουν τίποτα άλλο, από το να συνεχίσουν να σπαταλούν το χρόνο σας και να ρουφάνε την ενέργεια σας.

Βλέπετε, αυτή είναι μια πολύ καλύτερη προσέγγιση από το να σπαταλάτε την υπόλοιπη σταδιοδρομία σας λέγοντας στον εαυτό σας ότι κάποιος θα έρθει σαν καλεσμένος σας σε ένα γεγονός όταν μέσα σας ξέρετε ότι δεν έχουν καμία πρόθεση να έρθουν.

ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ και ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ.

Όταν αποδεχθείτε την ανθρώπινη φύση και να μάθετε να στήσετε συστήματα και διαδικασίες που αυξάνουν τις πιθανότητες προς όφελός σας, όλα αρχίζουν να μπαίνουν σε μία σειρά και να υπάρχει πρόοδος. Ποτέ δε θα κερδίζετε κάθε φορά, αλλά θέλετε να έχετε τη μεγαλύτερη απόδοση για το χρόνο, την ενέργεια και τις προσπάθειες που βάζετε στην επιχείρηση σας.

Μια τελευταία σκέψη. Δουλέψτε για να γίνετε καλύτερος και στη βελτίωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων επικοινωνίας σας. Τα δυο μεγαλύτερα οφέλη της βιομηχανίας μας είναι:

# 1 Η προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη που απαιτείται για να γίνετε πετυχημένοι. Πολύ λίγοι άνθρωποι μπορούν να δουλέψουν την επιχείρηση με τα προσόντα που είχαν όταν μπήκαν στη βιομηχανία αυτή. Αν μπορούν, σας υπόσχομαι ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι αντιγράψιμοι.

# 2 Οι φιλίες και οι σχέσεις που θα αναπτυχθούν.

Και παρεμπιπτόντως, # 3, είναι ο τρόπος ζωής που μπορεί να προσφέρει το παθητικό εισόδημα για εσάς και την οικογένεια σας.

ΕΣΤΙΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΑΣ παρά στους τομείς τους οποίους θα πρέπει να βελτιωθείτε. ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ που σας βοηθήσουν να αναπτύξουν τους τομείς που χρειάζονται βελτιώσεις, αλλά ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ τις δυνάμεις σας.

Έχετε πολλά καλά, έχετε πολλούς τομείς οπού διαπρέπετε, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ αυτούς τους τομείς, μάθετε να ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΑΣ επεκτείνοντας τη ζώνη άνεσης σας σε αυτούς τους τομείς που χρειάζονται βελτίωση.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΑΠΛΑ ΕΣΤΙΑΣΤΕ ΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ!

Δεν χρειάζεται να γίνετε σαν τους κορυφαίους στην εταιρία σας, απλά χρειάζεται να γίνετε οι καλύτεροι που μπορείτε, και αυτό θα σας πάει οπουδήποτε θέλετε να πάτε στην επιχείρηση σας.

Πιστεύω σε σας!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online