Home
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΑΣ?

Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2007

Φίλοι, Ψέματα και Δικτυακό Μάρκετινγκ... Συμβουλή Νο6:

Η συνέχεια από το βιβλίο Φίλοι, Ψέματα και Δικτυακό Μάρκετινγκ της Kim Klaver

...Εδώ είναι δώδεκα συμβουλές για να κάνετε μία καριέρα με νόημα στο δικτυακό μάρκετινγκ – χωρίς να εκμεταλλεύεστε τους φίλους, τους συγγενείς ή τους γείτονες.

6. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΗ ΑΤΑΚΑ

Μη χρησιμοποιείτε λαμπερές, υπερβολικές ή μυστικιστικές τεχνικές περιγραφές ενός προϊόντος . Αντ’ αυτού “πείτε μας μερικές καλές ιστορίες και κερδίστε το ενδιαφέρον μας. Μη μας μιλάτε σαν να έχετε ξεχάσει να μιλάτε. Μη μας κάνετε να νιώθουμε μικροί.” (Levome. Etal. Clutrain Manifesto)

Διακόσια εκατομμύρια άνθρωποι που είναι γραμμένη στην Εθνική Λίστα Απορρήτου δεν είναι κάτι που μπορεί να αγνοηθεί. Θέλετε να είστε στη Λίστα του Να Μην Απαντήσω των φίλων σας;

Όταν οι άνθρωποι διακρίνουν μυρωδιά ενός πωλητή, την έχουν κάνει. (Kim Klaver, If MyProduct’s So Great, How Come I Can’t Sell It?, Κεφάλαιο 4) Αλλά οι πωλητές αρχίζουν να μιλάνε σαν πωλητές μόλις νομίσουν ότι κάποιος υποψήφιος τους ακούει. Υποσυνείδητα ανεβαίνουν στο νοητικό τους βάθρο του ομιλητή:

“Το Χ είναι το πιο απίθανο, μοναδικό, πατενταρισμένο, σύμπλεγμα διατροφικό προϊόν – διεισδύει στις κυτταρικές μεμβράνες απευθείας και θα γυρίσει το βιολογικό σας ρολόι δέκα χρόνια πίσω. Μπλα μλπα μλπα…”

Συγκρίνετε αυτό με το πώς η Μαρία μιλάει στη γιαγιά της στο τραπέζι της κουζίνας: “Γιαγιά, ποτέ δεν πίστευα ότι θα καταφέρω να χάσω αυτά τα 5 κιλά χωρίς να πεινάω και τώρα τα κατάφερα! Κοίτα με τώρα! Βρήκα κάτι που επιτέλους δουλεύει!”

Μάθετε να μιλάτε για το προϊόν σας όπως θα μιλούσατε αν δεν το πουλούσατε. Με τον ίδιο τρόπο που ίσως θα μιλούσατε στη γιαγιά σας ή στον 12χρονο ανιψιό σας όταν του λέτε για ένα προϊόν που μόλις ανακαλύψατε και το οποίο σας βοηθάει. Μετά ζητήστε μία σύσταση.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πνευματικά Δικαιώματα/Αναπαραγωγή Υλικού

blogger templates | Make Money Online